24 april 2024, 14:46:52

foto bij je profiel

Gestart door *Manon*, 26 februari 2007, 12:48:22

« vorige - volgende »

*Manon*

Hallo,

Ik heb een vraag wat niet gaat over de valkparkiet, maar hoe ik een foto van onze valkparkiet kan plaatsen bij mij profiel en hoe ik m kan plaatsen in een bericht.
Ik heb al bij HELP gekeken, maar ook daar kan ik het niet vinden.
Ik dacht een foto bij te kunnen voegen die in mijn afbeeldingen op de computer staan, maar ik kom er niet uit.
Wie kan mij helpen, zodat jullie onze Pip ook kunnen zien!!

Groetjes Manon

Lin

Hier kan je alle uitleg vinden over fotos verkleinen en plaatsen enz.
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,16188.0.html
succes!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

Allereerst moet je die foto uploaden. Dat kun je via deze website doen.. als je op de knop "upload" (bovenaan dit forum) klikt kun je daar bladeren in je computer en je afbeelding opzoeken. Daarna klik je op "verzend naar valkparkiet.com". (je plaatje mag niet groter zijn dan 60kb) Nu zal er een link tevoorschijn komen die je dan moet kopieren. Die link plak je in je profiel bij profielforuminformatie, bij handtekening...

Snap je het zo een beetje?

Ik zie dat Linda een link geplaats heeft..

*Manon*

ff kijken of het zo dan lukt

[/img]


*Manon*

Hoi Hoi luitjes,

Nou de foto staat dus wel bij mijn handtekening waar ik al heel blij mee ben, maar bovenin staat een kruisje bij de foto?
Riny, jij hebt me per mail precies uitgelegd hoe het moet en het klopt allemaal en ik doe precies wat je zegt, maar dan krijg ik dus een kruisje...  ???

In ieder geval heel erg bedankt voor jullie uitleg.

En hieronder kunnen jullie dus onze Pipi bewonderen. Zoals ik al zei krijgt ze over enkele weekjes een vriendinnetje.
Caroline had 3 jonge valken aangeboden hier een paar dagen geleden en wij nemen Yellow van haar aan, maar we gaan Yellow Lizzy noemen!
Ik ben al heel blij met haar en ik ben benieuwd wat onze Pip er van gaat vinden, maar ben er heel positief over en dat komt allemaal helemaal goed!


Riny

Hoy Manon
Het euvel is verholpen.
Je had een haakje verkeerd staan.
Groetjes Riny

Lin

riny je kan anders ook de link opgeven zoals ik heb gedaan. Dan kan meteen iedereen zien hoe het moet.  :)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Joy4ever

Citaat van: Kruimel op 26 februari 2007, 14:27:09
ff kijken of het zo dan lukt





Er stond niet alleen een haakje verkeerd maar ook 2 x http:// en [img] stond er ook dubbel


Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky