28 maart 2024, 20:24:11

Pipi's vriendjes

Gestart door *Manon*, 26 februari 2007, 12:41:38

« vorige - volgende »

danielle

Hoi Manon,
Wat fijn dat je je valkjes allemaal een goed adres hebben gekregen en dat je zo op de hoogte gehouden wordt. Zo te zien hebben ze het ook goed naar hun zin in de voilere.
Ik wil je echt heel veel sterkte wensen met het verwerken van alles. Je hebt een moeilijke keuze gemaakt wat betreft de valkjes, maar ik vind het erg dapper van je. Je hebt toch de tijd nodig om alles te verwerken. Fijn dat TT zo op zijn gemak is bij jullie en dat jullie hem ook lekker de aandacht kunnen geven.

Groetjes Danielle

Anja

Hoi Manon,

Wat een mooie foto's heb je gekregen van Saskia en Ed. Fijn is dat als je op de hoogte wordt gehouden van je valkjes.
Ik zelf vind dat ook erg fijn.

Je valkjes zitten er lekker ontspannen bij hoor. Dat moet je toch een goed gevoel geven.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Manon ...ik heb heel veel bewondering voor je beslissing meid , je hebt het echt wel verdiend dat de valkjes nu ook goed zijn bij Saskia en Ed , en daar ook blijkbaar gelukkig zijn bij hun soortgenootjes . Hele leuke en mooie foto's ook he van in de voiliere heb je gekregen van Ed en Saskia ! Gelukkig is dat al een zorg minder he meid ! Ik hoop dat je de misval ook een plaatsje kan geven en ook het gemis van de valkjes . Maar ze zijn heel goed daar he ! En nu moet je echt voor jezelf zorgen meid ! Je leven gaat verder he en er zijn zoveel leuke dingen waar  je misschien nog niet hebt bij stil hebt gestaan he ! Ook Tibeau Tinco , O wat is het fijn dat ik hem nog kan volgen op het forum , zo' n lieverdje die ik al van in het begin bij Caroline heb gevolgd he ! Ik weet dat het soms moeilijk is voor jou om de miskraam te aanvaarden maar meid , alles heeft een reden he ! Er wacht jou waarschijnlijk nog een heel leuke toekomst hoor ! Ermee omgaan is een goede zaak he ! En gewoon erover kunnen praten met je vrienden rondom jou en je man zal je ook wel goed doen he ! Zolang je maar niet alles voor jezelf moet houden , ..........echt meid , het komt allemaal weer goed hoor daar ! Gewoon aanvaarden en het een plaats geven !
Dan kan je er mee leven he !Anders is het om gek van te worden hoor ! Er zijn zoveel leuke dingen die je nog gaat meemaken dus sommige dingen zijn zoals ze zijn he meid !
En het leven is niet altijd eerlijk he ! Het is altijd .........waarom ik he ! Maar geloof me .........je bent echt niet alleen die dat zegt ! Sterkte met alles en doe nou maar rustig aan de dingen en alles komt wel op zijn pootjes terecht weer !  Ik ga uiteraard Tibeau Tinco nog blijven volgen hoor ! Grtjs ! Ann



Kimm

hoi manon,

wat ontzettend fijn dat saskia en ed je zo snel foto;s hebben gestuurd van je valkjes. pfff, het lijkt mij erg moeilijk hoor, maar aan de andere kant wel erg fijn dat je zo op de hoogte wordt gehouden. hou je goed meid!

groetjes kim :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi Allemaal,

Bedankt voor jullie berichtjes  :-*
Ben even wat stiller geweest hier, maar dat komt wel weer goed.
Met Tibeau Tinco gaat alles goed. De eerste dagen zat hij wat stilletjes en at weinig, maar nu is hij weer helemaal de 'Man'
En hij wordt mooi, hij was al mooi, maar hij wordt nu heel mooi met zijn witte masker die nu echt wit begint te worden.
Ook zit hij nu graag bij ons en ik ben hem een liedje aan het leren ;)
Merk wel dat ik hem nu meer aandacht kan geven... Maar ik mis de andere valkjes meer dan ik had verwacht  :-\
Maar goed, met het weten in mijn hoofd dat ze een goed huisje hebben, heb ik er vrede mee.
Ik zal snel nog eens wat foto's maken volgende week van Tibeau Tinco.
's avonds als ik hem nog even bij me wil nemen, dan is meneer chagerijnig... hij blaast dan naar me, hij wil dan niet meer uit de kooi, dan wil ie lekker slapen, wat een mannetje is het toch ook hé... lekker zijn eigen willetje...

Ik ga even bijlezen in jullie dagboekjes, loop overal onmeunig achter  :-[

Groetjes Manon

Kimm

hoi manon,

leuk dat hij zo naar je toetrekt. lekker hoor. mooi he als het masker wit gaat worden :D
mijn happy heeft ook een mooi wit koppie. en je ziet sasha ook gauw weer las ik. ik ben benieuwd hoe dat gaat.

gaat het verder een beetje met je?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Leuk weer even een update bij je te lezen .... ben heel erg benieuwd naar het niet verenkostuumpje van Tibeau Tinco.  :D

Kan me voorstellen dat je je andere gevleugelde vriendjes mist .... het zijn er toch ineens een hoop minder.

TT heeft het super nu met je onverdeelde aandacht. En 's avonds na een uur of 9 .... hoef ik hier ook niet meer aan te komen bij de valkjes hoor, dan is het blazen en happen als ik in de buurt kom, dan hebben ze allemaal hun stokje voor de nacht opgezocht en willen ze met rust gelaten worden.  ;)

Dikke knuffel voor jou en TIbeau Tinco.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Manon,

Fijn je update te lezen. Het is logisch dat je de andere valkjes mist. Dat heb ik ook nog wel. En als ik ze dan weer zie krijg ik toch altijd een brok in mijn keel hoor.

Als ik ze hier in de kooi heb gezet, meestal rond 8 uur, dan hoef ik ook niet meer in de kooi te komen hoor.

Geef TT maar een dikke knuffel van me.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi hoi Manon ....hoe is het daar met jou en Tibeau Tinco ?  Het is ook wel normaal dat je de valkjes mist , maar je hebt het geluk dat je weet dat ze het naar hun zin hebben he !
Ik hoop dat het al een beetje beter gaat . Leuk dat je weer eens foto's gaat plaatsen van Tibeau Tinco , ik miste hem al he ! Grtjs Ann



*Manon*

9 juni 2008, 20:01:28 #1239 Last Edit: 9 juni 2008, 20:12:36 by *Manon*
Hoi hoi,

Nu ik alleen Tibeau Tinco nog heb, wil ik graag een nieuw dagboekje openen en deze sluiten.
Ik kijk terug op een heel fijn jaar met al mijn valkjes en ik moet zeggen... ik mis ze vreselijk  :-\
Ook vind ik het wel moeilijk om afscheid te nemen van dit boekje, maar ik kan het altijd teruglezen  ;D

Dank jullie wel voor al jullie lieve berichtjes, medeleven, steun en gezelschap in dit boekje en ik hoop dat ik jullie weer tegenkom in mijn nieuwe boekje.

Klik hieronder voor mijn nieuwe dagboekje: Dagboekje van  Tibeau Tinco
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,28882.new.html#new

Groetjes Manon :-*

Caroline

Tuurlijk ga ik jou en Tibeau Tinco daar ook weer volgen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.