20 juli 2025, 00:45:22

Pipi's vriendjes

Gestart door *Manon*, 26 februari 2007, 12:41:38

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Nouuuuuuuuuuu wat goed zeg!!!!

GEFELICITEERD!!!!

GEFELICITEERD!!!!

We gaan duimen dat het een schitterende zwangerschap en een nog mooiere baby wordt...

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♪ Marlies

Hoi Manon, ;D

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap !!!!

Groetjes Marlies ;)

Caroline

Och Manon .... wat geweldig!!

Pffffh, ik zit hier gewoon te janken .... ben zo ontzettend blij voor jullie.  :D

Ik duim voor jullie.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie felicitaties en goede woorden.
Het is allemaal nog heel onwerkelijk voor ons en ik moet steeds even naar het testje kijken om te zien dat er toch werkelijk twee streepjes staan...  :D :D

Ik voelde me al een tijdje niet goed, heel erg moe, en ik had pijnlijke eierstokken... ja een beetje raar om dat op te schrijven, maar sinds de IVF, kon ik ze heel goed voelen en deden ze soms wat zeer  ???

Ik had daar ondertussen al een maand last van en voor twee weken geleden ben ik naar de huisarts gegaan, ik dacht dat het een nawerking was van de IVF, en dat de hormonen nu uit mijn lijf gingen verdwijnen en mijn lichaam het weer op eigen kracht moest doen... dat dacht ik.... ::)

De huisarts zei dat mijn buik op het eerste oog goed aanvoelde en dat er niks 'raars' te voelen was, dus hij zei, misschien gaat de eisprong wat moeilijker dan anders.
Als ik het over een maan nog had, dan moest ik terug komen en dan werd er een echo gemaakt.

Toen moest ik vorige week zondag ongesteld worden... en het kwam niet. Nou ja.. er gingen geen alarmbellen rinkelen hoor, want meestal ben ik op tijd, maar af en toe wil er wel eens wat dagen inzitten.... maar gistermorgen was ik beroerd en vrijdagavond deden mijn borsten ineens zeer... maar een zwangerschap.... nee dat ging er bij mij niet!

Ik werd best bang en wou a.s. maandag dus weer terug naar de huisarts gaan, maar goed, wat zegt de huisarts als je niet ongesteld wordt.... doe maar eerst een testje!!

Ik heb dus gistermiddag een testje gehaald... 2 stuks!!
Bij mij loopt altijd alles anders dan normaal, dus ik dacht.. twee zal ik er wel nodig hebben.
Gistermiddag zitten we met de buren ( we wonen op het zelfde erf) buiten koffie te drinken en ik dus zeggen dat ik een testje ging doen...
Maar ik was nog helemaal in de veronderstelling dat ik niet zwanger was... mijn lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden met die dingen, en als je je ziek WIL voelen, dan voel je je ziek, als je je zwanger WIL voelen, dan voel je je zwanger en...... ik was ook bang om te testen, omdat dat zo vreselijk veel pijn deed altijd om zwart op wit te zien dat je niet zwanger bent, dus echt voorop lopen deed ik hier niet mee....

Dus ik testen... om uit te sluiten a.s. maandag bij de huisarts, dat ik niet zwanger was.... doe ik die test... na 1 minuut stond er al twee streepjes.... nou wat er dan door je heen gaat... ik moest drie minuten wachten op een eerlijk resultaat en ik liep maar heen en weer met die test, terwijl er tranen over mijn wangen liepen en ik maar denken.. hoe kan dit, dit kan toch niet!!

Nou het is toch echt waar.... ze zeggen wel eens... als je dingen loslaat en een plek geeft, gaat de rest vanzelf... ja, dat zou kunnen, maar ik had me er helemaal bij neergelegd dat ik geen kinderen meer zou krijgen en ik vond het ook goed. Ik was er oprecht gelukkig mee... en dan dit, we moeten echt helemaal omschakelen met ons gevoel, maar dat is niet erg  ;D
Ik hoop dat ik volgende week een echo kan krijgen om te zien hoelang ik zwanger ben, want dat weet ik dus niet  :-\

Maar wij zijn helemaal in een vroliljke stemming hier, nu maar afwachten of het ook allemaal goed gaat verlopen, want dat is altijd eng.

Nou, dit was wel even heel erg off topic  :-[ :-[ :-[
Zal in het vervolg in mijn andere dagboekje verder vertellen  ;D ;D

Met de valkjes gaat het heel goed en ik heb nog een nieuwtje, maar dat vertel ik lekker nog niet  :P :P :P
De voliere is helemaal goed gekeurd en ze kunnen er zelfs in vliegen... een beetje... Ik ben er heel blij mee.

Groetjes Manon

trienke

Kimm

hoi manon,

nog een nieuwtje??????  ;D  ;D  ;D  ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

carco

Wat geweldig dat je zwanger bent !!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Hoi Manon,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben heel blij voor je, het is echt geweldig!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mico

Hoi  hoi Manon,

Ook  wij willen jullie  van harte feliciteren met jullie zwangerschap...en we zullen duimen dat het goed blijft gaan  ;)
En pfieuwwwww wat is dat een mooie volieere zeg dat is supermooi gedaan Complimenten hoor !!   ;D

groetjes,
Miranda en Corine

Dierenfreackske

Hoi Mann , dat waar , als je de dingen loslaat en een plek geeft , dat je daarna sneller zwanger bent soms omdat je daar dan je bij neerlegt en de spanning is weg enzo ! Dan gaat de rest vanzelf hoor ! Ik ken iemand die wou perse een kins en na 5 jaar proberen had ze haar opgeschreven voor een addoptiekindje , na een jaar had ze het kindje uiteindelijk
geadopteerd en na een maand bleek ze zwanger van haar eigen kindje , nu ...zo zie je maar he !
Hoe is het met de valkjes daar in de voiliere ....wat een mooie kamervoiliere zeg ...heel mooi en knap werk gedaan he ! Grtjs Ann

♥Debby♥

Ik kan me voorstellen dat je met een mond vol tanden hebt gestaan met die test in je handen..

De huisarts zal ook wel verbaasd zijn..

Ben benieuwd naar je andere nieuwtje.. ik zal je andere dagboekje ook in de gaten blijven houden..   ;D

*Manon*

Hoi hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Vanmiddag heb ik een afspraak bij de huisarts, ik ben benieuwd wat ie zegt...

Maar ik heb ook nog ander nieuws....

We hebben een nieuw valkje erbij, ze is geboren in februari en ze komt bij een kweker hier in de buurt weg, ja dan kun je haar niet laten zitten.

Helemaal tam was ze niet meer, maar we boeken al aardig vooruitgang, ze stapt al op en ze zit al op mijn schouder met haar oogjes dicht omdat ze zo moe is.... Dit natuurlijk allemaal op het toilet, anders vliegt ze weg!
Ze is een grote voliere gewend en nu zit ze eerst nog apart in een kooi in de keuken.

We hebben haar Raya genoemd en ze is bont cinnamon gepareld. De spliltten weet ik niet, dus dat is wel spannend.

Groetjes Manon

Dafrinja

Gefeliciteerd!!!!!!  ;D zowel met je zwangerschap als met Raya!!!! Wat een prachtig vogeltje :o :-* :D

Succes met alles :D

Groetjes van Dafrinja

Saar

♥Debby♥

zoooooooooo wat is ze mooi!!!  Gefeliciteerd hoor met de uitbreiding.. heel gaaf..