19 juli 2025, 13:22:37

Pipi's vriendjes

Gestart door *Manon*, 26 februari 2007, 12:41:38

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Anke,
Nou, ik zit even te kijken op de mutatie calculator.... en eigenlijk zijn Sascha en TibeauTinco wel heel mooi met elkaar... krijg een zee van mutatie mogelijkheden....
Maar daar kom ik nu pas achter, omdat ik niet wist dat Sascha een popje was, zoals Karin hier boven schreef.... ik weet ook niet of ik dat al 100% kan zeggen dat Sascha een popje is hoor, ik wacht wel even af en dan kan ik er meer over zeggen... Als ik wat wist, had je het gehoord hoor Anke...

Maar ik kan wel vertellen, ik wil daar ook niet geheimzinnig over doen, dat ik op de reserveringslijst sta voor een popje van  Caroline, maar aangezien er maar één popje is, en ik derde sta op de lijst... wordt dat moeilijk, dus ik ben met Caroline aan het bekijken wat we nu kunnen doen!

Zodra ik meer weet, hoor je het ;D

Groetjes Manon

Sally

Hallo Manon,

Fijn dat alles goed gaat daar. haha die Saffier bekijkt het wel, wipwappen met Ruffle, en een kroel krijgen van Tibeau Tinco. Dat is toch een beetje TE veel van het goede he. :P.
Hihi, toch normaal dat TT het niet eens was dat ie appart moest. ;D.
Maar hij heeft daar helemaal niet te klagen, als ie zoveel gezellig bij jullie op de bank mag. Hihi.
Dat is heel wijs van jou dat je hem appart hebt gedaan, omdat ze al aan het 'snavel'vechten waren. Dan kan je de grootste gevechten voorkomen, want dat is wel iets erger he!
Hihi, leuk dat de heren de dames volgen voor in hun kooi te gaan. Lekker makkelijk toch. :D

Wat een foto van Sasha zeg! Hihi, zo eigewijs. :D
Ik hoop dat ie het onderant gaat snappen dat ie toch alleen zaadjes gaat moeten eten en niet meer pap hoeft. Want 10 weken is toch al een leeftijd he voor zelfstandig te zijn. :D.

Héhé die TT toch, lekker hoog op de klok. Ja ze zitten graag heel hoog he, hier is dat ook hoor. Nu hebben ze hier een plaatsje ontdekt in de bureau op het schab, tussen al de rommel. En leuk dat ze dat vinden. :P
Mooi gewicht heeft TT trouwens.
En ik ben ook wel benieuwt wat voor popje je in gedachten hebt voor hem. :)

Groetjes Sally

Anke

Hoi Manon,
TT en Sacha samen een zee van mutatiemogelijkheden... dat klinkt goed ;D

Wat leuk dat je op de lijst staat bij Caroline!!
Ik ben benieuwd wat voor valkje daaruit voort gaat komen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi hoi Sally,
Hoe gaat het met jou en de valkjes?

Ik ben inderdaad heel blij dat Tibeau Tinco nu in een andere kooi zit, want dat vechten van ze, wat het dan had kunnen worden hé, daar zat ik echt niet op te wachten, ik heb gezien hoe agressief Boyke werd naar Ruffle en dat was echt niet leuk.
Ook zag ik al dat Tibeau Tinco Ruffle ook niet uit de weg ging, en gewoon bleef zitten waar ie zat, dus ja.. dat wordt dan ruzie he en als geen van beiden het onderspit wil delven... dan maar beter zo!

Hoi Anke,
Het nestje wat ik op het oog had is al geboren hé, dat ze de geeltjes van  Caroline, maar helaas pindakaas zit er maar één popje bij en nóg een mannetje.... nee dat wordt oorlog hier  ;D ;D ;) Maar mooi zijn ze zeker.

Jij staat op de lijst voor een popje van Eros en Perle, word dan een halfzusje van Tibeau Tinco en... een halfzusje van Lizzy, want Lizzy is een zusje van Perle... lekker ingewikkeld hé ???.... leuk hoor en spannend zeg voor je, ik ga duimen dat je popje snel geboren gaat worden. Dat is een albino toch als ik het goed begrepen heb...

Groetjes Manon

Anke

Hoi Manon,
Je hebt het helemaal goed ik sta op de lijst voor een albino dochter van Eros en Perle :)
Als het allemaal goed gaat, dan worden we inderdaad valkjesfamilie ;D

Hi hi ik weet dat het netsje van Amor en Diegah maar 1 popje heeft :)
Ik bedoelde eigenlijk.... dat Caroline nog veel meer valkjes heeft die het straks mogen gaan proberen.... ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi Anke,

Ja daar ga ik met Caroline over praten welke valkjes ze nog meer gaat krijgen.
Moeten gewoon even afwachten hé!
Maar voor jou ga ik duimen op een popje en leuk dat wij valkjesfamilie worden inderdaad ;D ;D

Groetjes Manon

Sally

hallo Manon,

Hoe het met mijn 2tal gaat kan je lezen bij "Kenji en Pietje" Ik zit voortaan ook bij dagboeken. heb je me nog niet gevonden dan?

Groetjes Sally

Peggy

Ha manon,

ik lees het wel,  het gaat goed bij jou en Tibeau Tinco 100 gram  :o  kei goed hoor!  zijn stiefbroertje Joep woog vd week 105 gr dus onze mannen doen het goed hè ?

en die sascha;  wat een eigenwijs heerlijk valkje...ben benieuwd wanneer ze uiteindelijk stopt met de pap  ::)

Stel dat Guusje wel naar jou mag;  dan heb je wel een heel mooi valkje...ik vind haar echt zo mooi.Wacht je ook op een jonkie v Eros en Perle ??

eigenlijk zijn we hier op het forum één grote valkenfamilie hè ?!  :D   succes hoor met je reserveringen en het wachten daarop..

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

Hoi Sally,
Nee ik had je nog niet gevonden onder dagboeken!
Ik ga je opzoeken hoor ;)

Hoi Peggy,
Wat een mooi gewicht hebben onze mannen hé ;)
Ja grappig hé die Sascha, ik moet er ook nog wel om lachen hoor, eerst Tibeau Tinco die zich heerlijk liet bedienen met het eten door zijn pleegbroer, nu Sascha die zich heerlijk laat verwennen met de pap.... wat heb ik toch met deze valkjes.... ??? ;D ;D ;D

Guusje is inderdaad super mooi met die mooie pareltjes... eigenlijk zijn ze allemaal zo mooi hé... die witten waren mooi, maar deze geeltjes ook ;)

Groetjes Manon

Karin

Jaja, het is een apart valkje, die sascha  ;D Maar komt wel goed hoor  ;)

En mocht het nou helemaal niet lukken met de reserveringen moet je mijn dagboek in de zomer maar ff in de gaten houden. Ik wil met mijn 2 primrose koppels ( = getekend = zwaar bont ) gaan kweken deze zomer. Voor de eerste keer voor beide koppels, dus maar ff afwachten of het lukt. Daarom doe ik nog geen reserveringen. Ik maak ze alleen niet tam, zijn dan wel aan handen gewend. Voor tam maken heb ik in de zomer geen tijd voor én met een beetje geluk heb ik tegen die tijd een pupje in huis lopen  ;D Ik hoop tenmiste dat de ouders wel meteen gaan voeren anders worden het weer papjongen  ::) O jee, en dan ga ik vast weer van alles zelf houden, hahahaha.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Manon*

Hoi hoi allemaal,

Ik had nog wat fotootjes gemaakt....
Hier komen ze...

Huisje inspecteren:

Hey zeg, wat moet dat daar???

Wij gaan eens eventjes bij jou binnen kijken....

Zeg, maar ik ben niet thuis, ik zit op dak!!

Nou zeg, dat gaat zomaar niet, ik kom er wel even aan hoor, want dit gaat niet goed komen...

Gut gut gut... wat een brutaliteit... zitten ze allebei al in mijn huis... hey Boyke.. kun je het vinden??

Ik vind alles goed, maar van mijn eten blijf je af!!

Zo, nu zal ik ook eens even in jullie huis gaan snuisteren... misschien dat hier ook nog wat te halen valt....

Wat een rotzooi zeg, ik ben weer weg.... dat ruimen jullie zelf maar op!

Ik word er al moe van als ik er naar kijk...

Lizzy hou jij de wacht als ik zijn eten op eet??

*Manon*

En dan nog wat fotootjes van Tibeau Tinco...

Tibeau Tinco aan de appel..

Ik ga er effe goed voor staan... kunnen jullie zien, hoe mooi ik ook weer ben

Wie roept daar?

Wát zeg je... moet ik die appel pakken?

Ach wat kan mij die appel schelen... ik heb jeuk en dan moet je krabben!!

..... Jahaa en toen ging ik vliegen....

... en toen vloog ik mooi een rondje....

... en toen vloog ik keihard met mijn neus tegen de muur... hey niet lachen ja!!

Zo.. nu zie je het niet meer...!!

kimmie

Hoi Manon,

Tom ook al dood :o
Hopelijk blijft Blub nu wel leven...

En wat een heerlijke foto's heb je gemaakt...
Ik heb weer genoten...!!

En eigenlijk moet ik jou ook feliciteren want Lizzy is tante geworden...!!

Leuk hoor al die familie op het forum...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

*Manon*

Hoi Kim,

Ja helaas pindakaas, Tom is ook dood.
Ik heb ook tegen Jael gezegd dat we nu eerst gaan kijken hoelang Blub nu weer leeft... gaat ie ook zo dood, dan gaan we over op goudvissen... dit zijn van die sluierstaartvissen... heel leuk hoor, maar als ze om de haverklap dood gaan heb je er ook niks aan... toen wij een nieuwe vis gingen kopen, lag in de dierenwinkel ook al eentje dood te zijn in de waterbak daar :-\
Maar goed, deze Blub leeft nog steeds en we hebben 'm morgen al een week ;D ;D ;D

Leuk dat je hebt genoten van de foto's...
Maarre... Lizzy tante??
Heb ik iets gemist... ik weet dat je donsjes hebt... maar..... is Lizzy dan van Lady een zusje ofzo??

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Manon..wat sneu dat Tom nu ook dood is ...de foto's waren echt supermooi zeg en die van Tibeau Tinco ...zo mooi en lief hoe hij kijkt ! Heeft hij dan ook eens geproefd ? Hihi !
En de foto's van jouw andere valkjes met het verhaaltje was echt super , ik heb weer gelachen hoor ! Grtjs Ann