20 juli 2025, 19:03:13

Pipi's vriendjes

Gestart door *Manon*, 26 februari 2007, 12:41:38

« vorige - volgende »

Gerda

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Hi Manon,

Prettige Kerstdagen.

Groetjes,
Monique

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal

wensen jullie

een

:D Vrolijk Kerstfeest! :D

vanwege

Rikske, Fikske, Elmo en Swingie

Marc, Diane en Leentje

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Saar

Hoi Manon,

Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
Groetjes Saar :-*

Anke

Hoi Manon,
Namens mijzelf en de Santpoortsevalkjes wens ik jou en dierbaren fijn kerstdagen. En een gezond, gezellig en valkjesrijk 2008!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

*Esther*

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

lynette

Hier ook nog de kerstgroetjes terug

Groetjes Lynette en me valkenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

Hoi Manon,
alles goed nog hier met de valkjes en met jou?
Fijne feestdagen gehad hoop ik.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Hey...hoe is het daar met jou en de valkjes ?
Grtjs Ann

*Manon*

Hoi hoi allemaal,

Allereerst bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Tis rustig in mijn boekie hé... ik lees veel op het forum, maar kan me er niet toe zetten om overal op te reageren... ben een beetje uit mijn doen! :-\

Maar met de valkjes gaat het hardstikke goed!
Volgens mij zijn er wat in de rui, want als ze los vliegen, lijkt het wel te sneeuwen hier >:( :D
Ze hebben het met hun viertjes reuze naar hun zin, niks geen kattig gedoe...
Van Lizzy sta ik paf! ;D ;D
Dat is me toch een kroelkont geworden zeg, dat had ik nooit verwacht, wat een tijdje alleen in een kooi kan doen!!!
Elke keer als ik langs de kooi loop, gaat ze op haar stokkie zitten waar ik haar het beste kan kroelen! ;)
En Lizzy zit ook veel bij me op mijn schouder en wil dan ook gekroeld worden... negen van de tien keer komt Ruffle er ook direct aan en gaat dan op mijn hoofd zitten... Ruffle zit dus toch stiekem achter Lizzy aan  :) en ik moet zeggen.... Lizzy is niet meer de kattekop die ze was. Ze zal het wel gezellig vinden ;D

Ruffel zingt er rustig op los en is bezig om het bouwvakkersfluitje te oefenen... telkens hoor je dat ie in de buurt zit met zijn fluitje...

Boyke is eigenlijk heel rustig geworden en is niet meer zo aanhankelijk, tenminste niet als ie in de groep zit, als ik hem bij me heb in de kamer, wil ie niks liever dan kroelen, maar hij lijkt plaats te maken voor de rest...

En Saffier die red zich ook heel goed... Alleen vliegt ze niet zo heel goed, vliegt telkens overal tegenaan, maar geen ongelukken ofzo...

Voor nu even deze kleine updeet, zal nog wat foto's maken.

Groetjes Manon

Sharon

Hoi Manon,
nou, dat is een leuke update om te lezen hoor! Ik ben blij om te horen dat het zo goed gaat met de valkjes. Wat heerlijk dat Lizzy nu toch zo'n lekkere kroelkont is geworden, en ze nu alle vier ook heerlijk tam zijn. Je beleeft vast heel veel plezier aan ze.

Maarre... waarom ben je een beetje uit je doen dan meid?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1