20 juli 2025, 23:16:28

Pipi's vriendjes

Gestart door *Manon*, 26 februari 2007, 12:41:38

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Oh wat leuk.. wat een schatjes zeg!!

gezellig hoor.. ineens 4 valkenvriendjes!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Diaantje

Leuk hoor 2 vriendjes erbij, ben heel beneiwud wat de dames ervan vinden..
Het zijn schatjes hoor!!!!!!!!

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Anja

Hoi Manon,

Gefeliciteerd met je 2 nieuwe aanwinsten. Ze zijn erg mooi hoor.
Een uitdaging voor je ;) ;) ;)

Groetjes Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Dank jullie wel voor de felicitaties...
Ik heb begrepen dat de nieuwkomers niet tam zijn, dus dat wordt een hele kluif voor mij, omdat ik nog nooit een valkje tam heb gemaakt...
Pipi was aardig tam en Lizzy was tam gemaakt door Caroline.
Nu is de eer aan mijzelf, maar heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken, heb nu toch ook al wel wat ervaring door de maanden heen... ;D

Zit er nog wel over te dubben hoe ik ze het makkelijks tam kan krijgen, omdat we de knaapjes zo kort op elkaar krijgen (één week ertussen)
Maar ik denk dat ik de dames mooi in hun grote kooi laat en dan de heren in 2 aparte kooien, omdat ik ze gewoon tam wil hebben en als ik ze bij elkaar zet.... ben ik bang dat dat niks gaat worden en dat is niet de bedoeling.

Ik heb nog de oude kooi van Pipi en Lizzy en ik kan een kooi te leen krijgen van mijn moeder dus dat moet dan zeker gaan lukken.

Wel een leuke uitdaging hoor  ;)

Liefs Manon :-*

Anja

Hoi Manon,

Met veel geduld gaat het jou zeker lukken.

Groetjes Anja

*Manon*

Dank je wel Anja voor je compliment!

Met Pipi's oog gaat het nog niet helemaal zoals ik zou willen.
Ze heeft er niet veel last meer van, maar het heelt niet mooi, tis net of er een korstje op komt... een stukje verdikte huid!
Wil het nog even aankijken, maar anders ga ik echt weer naar de DA.

De dames zijn al aardig gewend aan hun nieuwe kooi en ze zijn veel los nu!
Ze zitten op de kooi nu een dutje te doen, maar zo net vond Lizzy het wel weer eens tijd voor een kroelbeurtje en hij boog zijn koppie naar Pipi toe, zodat ie m eens even lekker op haar koppie kon kroelen...
En Pipi komt eraan met haar grote nagel.....
En gaat heerlijk zichzelf op haar koppie krabben.... ;D ;D  ;D
Wat een mooi gezicht!!

Ik mocht Lizzy sinds heel lange tijd niet meer kroelen, maar nu had ik haar toch even gepakt, dat vond ze niet leuk, maar toen ik haar op haar koppie begont te kriebelen, werd ze rustig en vielen haar oogjes ook wat dicht!

Wat een vooruitgang weer zeg... ze ging eerder gewoon haar eigen gangetje en wou vriendjes worden met Pipi en begon zich een beetje van mij te vervremen, maar nu gaat het steeds beter.... heerlijk!! ;D

Anja

Hoi Manon,

Ik zou het oogje goed in de gaten houden en mss wel nog voor het weekend naar de DA gaan.

Wow he die Lizzy........wat een fijn gevoel is dat dan vind je niet?

Groetjes Anja

*Manon*

Hoi hoi Anja,

Morgenavond ga ik met Pipi naar de DA.
Ik werd vanmiddag opgebeld door de assistente van de dierenarts ???
Ze belde om te informeren hoe het met Pipi was...
Nou, dit heb ik nog nooit meegemaakt dat ze je bellen om te vragen hoe het ermee is... Maar vond het wel een super tof gebaar.
Haar oogje is nu ook weer wat rood, dus ik begrijp niet meer wat het nu is...

Wordt nog een hele klus om Pipi morgen mee te nemen... want ze kan hard bijten en zal dat ook vast niet laten!
Ik denk dat ik maar handschoenen aan moet doen... anders hou ik geen vingers meer over.

Groetjes Manon :-*

Yvette

Hoi Manon

Ik heb je dagboekje gelezen en je hebt 2 hele schattige valkjes en met de 3e valkje op komst
Maar wel erg jammer dat nog goed heelt met Pipi's oogje en ik wens jou heel veel succes bij de DA morgen

Diaantje

HOi Manon,

Wat vervelend dat Pipi nog steeds last heeft van haar oog...
Wat goed dat ze nabellen vanaf de dierenarts, das inderdaad super!!!
Sterkte morgen met Pipi pakken, en handschoenen is inderdaad een goed idee...
Neem je haar mee in een kooitje of in een vervoerdoosje?

Ik hoop maar dat het gauw over is voordat de heren komen...

Als je ze beide in een aparte kooi zet totdat ze goe dtam zijn, dan gaat het wel goed komen hoor, ze zullen waarschijnlijk wel naar elkaar gaan roepen...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Anja

*Manon*

Hoi hoi,

Vanmorgen moest ik werken, dus ik kon niet eerder met Pipi naar de dierenarts dan vanavond...
Heb er vannacht van wakker gelegen... gaat me echt aan mijn hart om haar zo te zien... Pijn heeft ze niet volgens mij, maar ik vind het zo ontzettend zielig!

Vanmorgen aan Hans gevraagd of hij misschien met Pipi naar de dierenarts wilde gaan!
Hij bemoeit zich eigenlijk helemaal niet met de valkjes dus ik had ook niet verwacht dat hij dat wilde doen.... maar dat wilde hij wel  ;D

Pipi in een doosje met dekseltje gestopt en toen is hij op pad gegaan de DA.
Wat blijkt nu... Pipi heeft nu een ontsteking achter haar oog en het was een heel hardnekkige!
Tja... dat hadden wij inmiddels ook gemerkt, ben er nu al anderhalve week mee zoet!

We moesten doorgaan met de zalf en we hebben antibiotica gekregen wat we door het water moeten doen!
Dit moeten we 5 dagen volhouden en dan zou het toch beter moeten gaan...
Ik ben duimen aan het draaien hoor, dat het nu ook snel over is... want zo klungelen met je valkje is echt niet leuk!

Mara

Hoi Manon

Vervelend zeg, ik hoop dat Pipi gauw is opgeknapt nu.

Mara

Silke *

Hoi Manon,

Ik hoop echt dat Pipi zijn oogje nu geneest hoor!

Leuke handtekening, haha  ;D

Groetjes
Silke x