19 juli 2025, 15:22:52

Pipi's vriendjes

Gestart door *Manon*, 26 februari 2007, 12:41:38

« vorige - volgende »

kimmie

Hoi Manon,

Wat gaat het hier goed zeg...!!
TT al weer 90 gram...

En die arme Ruffle, doet zo zijn best om te kroelen met iemand... :-*

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

*Manon*

Hoi hoi,

Goed hé van 'm, ik ben echt trots op 'm.
Ondertussen ben ik de foto's aan het uploaden... 't zijn er nogal wat, dus dat duurt effe :-\

Groetjes Manon

*Manon*

De foto's.......................... ;D ;D ;D ;D

Vind jij mij wel lief?

Ik vind jou lief als jij mij ook lief vind??

Tibeau Tinco

Rara... waar ben ik....

Wat heb jij daar onder je nagels zitten??

Laat mij eens even kijken..

Ik zie toch echt niks aan mijn tenen hoor...

Even off topic.....

Jael als prinses naar het carnaval

Nou, als die niet in de stemming is.... weet ik het ook niet meer...

Groetjes Manon

Anke

Hoi Manon,
Wat een lieve foto's.
Hi hi een valkjes nagelstudio ;D

En de foto's  van Jael (hoe spreek je dat uit? ) vind ik echt
helemaal geweldig!!
Wat een schattig prinsesje :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Geweldig om Tibeau Tinco zo te zien, hij lijkt zelfs alweer gegroeid te zijn en zijn veertjes zitten alweer wat mooier dan vorige week.  :D

Maar de mooiste foto´s vond ik van je prinsesje, wat een scheetje.  :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Wat een mooie en lieve foto's zeg. Het goed samen zo of niet?

Wat een mooi prinsesje zeg. Wat heet ze een lief snoetje.

Groetjes Anja

caro

Hoi Manon,

Wat een schatjes, vooral het prinsesje Jael :-*.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*Manon*

Hoi hoi Anke,
Dank je voor je complimenten en inderdaad lijkt het wel een nagelstudio... wie weet wat Saffier nog voor plannen heeft hé ;)
Jael spreek je gewoon uit zoals je het zegt... Ja - el, dus zoals jawel, maar dan zonder w ;)

Hoi Caroline,
Ik zie het zelf niet dat Tibeau Tinco gegroeid is, zie wel dat ie aangekomen is... gelukkig.
Dank je voor je complimentjes over mijn prinsesje... ik schrok zelf eigenlijk gewoon van deze leuke foto, had niet verwacht dat het zo'n gave foto zou worden... ;)

Hoi Anja,
Dank je wel Anja, en inderdaad gaat het goed hier met de valkjes en Tibeau Tinco en Saffier zitten altijd heel braaf naast elkaar op de stok te slapen.... zo liefff....

Hoi Caro,
Dank je wel :-*

Het gaat met de valkjes heel goed, alleen is Lizzy erg onderdanig geworden nu ze vriendinnetje is met Boyke.
Boyke duld geen anderen bij hun in de buurt en jaagt iedereen weg die maar bij hun op de spiraal wil zitten... dat is minder, maar ik denk zelf dat het komt doordat hij misschien niet zeker is van zijn zaak dat Lizzy echt van hem is...

Het zal er wel bijhoren, maar vind de situatie wel erg veranderd nu ze zo close zijn met elkaar. Toch pikt Lizzy ook wel naar Boyke hoor als haar iets niet zint, maar Boyke wil eigenlijk geen andere valkjes in de buurt hebben, zelfs Saffier niet, die een popje is  :-\

Gelukkig zitten ze samen in de kooi, durf er ook niet goed een ander valkje bij in te zetten nu, het zal wel los lopen, maar hopelijk duurt het niet te lang, want ik had wel bedacht om hun straks in de kooi te zetten met nog een koppeltje, maar dat zit er nu nog niet in vrees ik... we wachten af ;) ;D ;D

Groetjes Manon

*~Jeanine~*

Hoi Manon,

Ik heb heel toevallig je boekje gevonden ;D
Als ik tjd heb ga ik van het begin beginnen nu val ik gewoon maar even binnen.
Je hebt prachtige valkjes. Jammer van het gedrag van Boyke misschien veranderd het nog als meneertje zekerder is van zijn zaak.
Ik heb super genoten van de mooie foto's.
En je eigen prinsesje is een prachtige meid.
Super mooie foto's van een super mooi prinsesje :D

Dierenfreackske

Hoi hoi Manon ...wat kunnen ze toch eigenwijs zijn die valkjes he ! Ik denk ook dat het wel weer zal overgaan en dat je daarna erwel een valkje mag bijzetten......... en wat een lieve foto's van Tibeau Tinco heb je gemaakt ! Die twee vermaakten zich prima zo te zien ...het is natuurlijk allemaal nieuw voor hem he ..Veel succes met Lizzy en Boyke , het is best wel een mooi koppeltje , hihi  !!Grtjs Ann

kimmie

Hoi Manon,

Wat een heerlijke foto's...!!
Ik heb weer genoten...

Wat is Jael een mooie prinses...!!
Ze had zo in een sprookje kunnen mee doen...

Wel jammer dat Boyke nu zo dominant doet...
Hopelijk heb je gelijk, en doet hij dit omdat hij nog niet zo goed beseft dat Lizzy nu echt van hem is...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Sharon

Hoi Manon

wat fijn om te horen dat het zo gaat met Tibeau Tinco! Echt super meid. Hij heeft een heel erg mooi gewicht, en wat leuk dat hij nu al goed bevriend is met Saffier. Wie weet worden die twee ook nog wel een koppeltje  ;D
Wel heel erg zielig en jammer voor Ruffle natuurlijk, die lieve goedzak. Ik ben benieuwd welk popje je hem wilt geven.

En de foto's zijn echt weer prachtig! Ik heb er echt van genoten, zo super mooi! En je dochter is echt een prinsesje hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

Hoi Manon

Wat leuke foto's zeg. En wat een mooie prinses heb je in huis zeg!

Mara

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

danielle

Hoi Manon,

Leuke update's heb je geschreven en je hebt super mooie foto's geplaatst! Ik vind dat TT er zo zacht uit ziet, hij ziet er echt nog als een baby valkje uit. Ik vind hem echt super mooi en lief.
Eigenlijk ben ik een beetje verliefd, ik heb nog niet vaak zo'n mooi en lief valkje gezien.

Groetjes Danielle