28 maart 2024, 23:08:14

Pipi's vriendjes

Gestart door *Manon*, 26 februari 2007, 12:41:38

« vorige - volgende »

Diaantje

Haha...
Kan me voorstellen, ik moet denk ik nog ong 2 weken wachten...
Van de week is Simba uit het blok gekomen en gister was ze aan het vliegen, en ze wil ook geen pap meer..


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

danielle

Dag Manon,

Leuk dagboek  :). Ik ben wel benieuwd hoe het gaat als je nieuwe valkparkietje Lizzy er is.
Valkparkietjes zijn echt leuke beestjes he?
Ik heb nu ook sinds twee weken een valkparkietje en ben er helemaal gek op.

*Manon*

Hoi Diaantje,

Fijn dat het goed gaat met Simba... ja dat wachten duurt enorm lang, maar des te meer is het leuk als je 'm straks ook bij je hebt... en ik wacht nog niet eens zo heel lang... nu een dikke week ofzo.. maar die week heeft al erg lang geduurd.
Ben heel blij dat het goed gaat met Lizzy en vind het super om zo op de hoogte te worden gehouden.
Kun je het nog een beetje volhouden zonder vriend?

Hoi Danielle,
Dank je voor je complimenten... tsjaaaa ik had nooit gedacht dat ik ook besmet zou raken met het valkenvirus, maar het is gelukt hoor!
Ik ben eigenlijk helemaal dierengek en alles vind ik leuk, maar ja.. je moet keuzes maken hé en ik ben errug blij dat ik de keus op de valkjes heb laten vallen.
Ik ben er helemaal blij mee!
hoe gaat het met Tommie, is ie de schrik al te boven en jij... ben jij al de schrik te boven.... toch maar een abonnementje nemen hé  :P

Liefs

ManjaV

Hoi Manon,

Het valkenvirus oplopen gaat snel hoor. ;D
Ik begon in september 2005 met mijn eerste valkje en nu heb ik er zeven ;D ;D ;D
Ze zijn ook zo lief en vreedzaam om te houden.
Ik vind jouw valkje heel lief en het is leuk dat ze er binnenkort een vriendinnetje bij krijgt ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Manon*

Dank je Manja voor je compliment!
En inderdaad is Pipi ook een lieverd!
Ze komt nu wat meer los, dus mijn kletsen met haar heeft haar waarschijnlijk toch goed gedaan.
Ze kwam gisteren zomaar uit de kooi en kwam op mijn arm zitten!
Ik wist niet wat ik zag joh!

Ook wel lachen hoor, op handen is ze niet zo gesteld, dus helpt ze zichzelf maar...
Zit ze met haar nagel zelf op haar kop te krabben.... hahahaha... de sufferd, ze weet nog niet half hoe lekker of ik dat kan, maar ja... wie niet luisteren wil... die doet het zelf maar hé  ;) ;D

*Manon*


kimmie

Wat goed dat Pipi uit haar kooi kwam...!
En gelijk op je arm :D

Ze zitten graag op de hoogst mogelijke plekken...
Hoe heb je haar eraf gekregen?

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Caroline



Je was de [  img  ] [  /img  ] vergeten.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hey Caroline ;)
Bedankt voor het veranderen.... ach ja... het was al zo lang geleden he dat ik dat geleerd heb, ben het nu al weer verleerd, maar gelukkig houden jullie de boel in de gaten om te veranderen!
toppie!!
Bedankt  :-*

Diaantje

Hoi HOi

Geweldig joh van Pipi...
Hhhmmm het valkenvirus, ik ben bang dat ik ook ben besmet...
Is er een medicijn voor..??? Hahaha...

Nog 4 dagen en dan is mijn vriend weer terug,gaat snel voorbij hij heeft het super in Noorwegen..


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

danielle

Citaat van: Kruimel op  5 maart 2007, 20:50:44

Hoi Danielle,
hoe gaat het met Tommie, is ie de schrik al te boven en jij... ben jij al de schrik te boven.... toch maar een abonnementje nemen hé  :P


Ik denk toch dat het een abonnement wordt  :-[. Het gaat namelijk niet zo goed met Tommie. Wel met zijn pootje, die kan ze al weer goed gebruiken, maar blijkbaar is er toch iets mis met haar vleugel.
Deze hangt een beetje langs het lichaam en ze valt als een baksteen naar beneden. Dus morgen toch maar weer de dierenarts bellen.

Leuke foto trouwens, zo op de lamp  :)

groetjes Danielle

Caroline



Hoi hoi,

Lizzy doet het erg goed, zij is al een paar dagen niet terug gezet bij haar ouders en zij blijft goed op gewicht. Vanaf vandaag ben ik ook aan het afbouwen met de trosgierst, gaat dit ook goed dan betekend dit dat zij zelf goed kan eten, en mag ze weg.

Groetjes van Caroline, dikke knuffel van Lizzy.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Caroline,

Wat een bikkel is Lizzy hé  :D
Je brengt ons heel goed nieuws en ik ben erg blij dat het zo goed gaat met haar!
vol verwachting klopt ons hart, alles staat al gereed voor haar!

We wachten af tot je ons kunt vertellen wanneer we haar mogen ophalen, het zal wel niet al te lang meer duren als ik je bericht lees, helemaal te gek!

Pipi zal haar vriendin ook leuk vinden, ze is helemaal aan het los komen, ze is nog wel pikkerig, maar ze is de hele avond al los geweest. Nu zit ze weer in de kooi en is bezig haar kooi te verbouwen :-\

Heerlijk dat het allemaal zo goed gaat!
:-* voor Lizzy en bedankt voor het goede nieuws  ;D

*Manon*

Nou, weet niet wat me overkomt zeg  :o
Pipi lijkt zich nu helemaal thuis te voelen, ze is gisteren de hele avond los geweest en ze vond het heerlijk!
Goh zeg, wat een vogel in korte tijd kan veranderen!
Ik ben helemaal blij met deze vooruitgang ;D
:-*

kimmie

Heey Manon,

Wat goed van Pipi..!!
En dan is Lizzy er nog niet eens...

Wat maak jij een vooruitgang zeg...
Natuurlijk ben je daar blij mee...
Dat snap ik helemaal ;D

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady