20 juli 2025, 00:58:56

Pipi's vriendjes

Gestart door *Manon*, 26 februari 2007, 12:41:38

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Rob,

Leuk je weer in mijn dagboekje te zien!!
Ja toen ik bij jou was om Boyke en Ruffle op te halen toen waren dat Valkje 4 en 5, maar toen ging Pipi dood, dus toen waren ze valkje 3 en 4.
Ik zit nu op 6 valkjes, maar moet nog even afwachten of Sascha echt een dametje is en dan blijft het hier eerst bij en anders moet ik daar ook nog wat voor zoeken om dat weer een koppeltje voor te vormen, dus dan komen er nog 2 bij en dan nog Inootje van  Saar..... gezellig hoor al die valkjes ...
dus momenteel 6 valkjes en binnenkort op 7  ;) ;D ;D ;D
Maarre.... niks is veranderlijke dan ikke dus wie weet..... :P ;)

Groetjes Manon

Caroline

Gaaffffff!!!  :D

Ik wist het!!  ;)

Gefeliciteerd.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Caroline,

Ja jij wist het wel hé....  :P :P :P :P
Soms heb je dat met een valkje dat je daar dan als een blok voor valt... is dat nou wat ze noemen het valkenvirus ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Manon,

Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Al is ze nog niet bij je.
Ik zelf heb een zwak voor Lutino's.
Heb 1 Lutino en er komt een Lutino geparelde ons team versterken :D
Dus dat je als een blok voor Inootje bent gevallen kan ik helemaal begrijpen ;D

Dierenfreackske

Hoi , hoor ik daar iets van uitbereiding ? Wat gaaf zeg , dan heb je binnenkort 7 valkjes , super he ! Veel succes alvast , enne .....heb je ak een naam ?    Grtjs Ann

*Manon*

Hoi Jeannine,

Ja die lutino's vind ik zelf ook heel erg mooi en ja... mijn eerste valkje Pipi was een lutino, misschien heeft dat er ook wel mee te maken, maar ze zien er in ieder geval altijd zo liefjes uit en zo wollig lijkt het wel!
Ik ben druk bezig met een naam, maar dat valt nog niet mee omdat Jael zich er ook mee wil bemoeien..... ;)
Hieronder meer daarover

Hallo allemaal,

We zijn heel druk bezig met het bedenken van een naam voor Inootje.
Jael heeft gisteren voor het eerst Tibeau Tinco op haar hand laten lopen en ze was helemaal blij dat ze dat durfde.... ja het meisje heeft twee hele grote stappen gemaakt, eerst kon ze goed fietsen op haar 'grote' fiets en naderhand dus Tibeau Tinco op haar handje... wat een grote mijlpalen voor zo'n klein meisje hé!
Maar goed, nu wil Jael ook een vogel, maar ik heb gezegd, dat alle vogeltjes van ons allemaal zijn en ik heb haar beloofd dat zij de naam mag bedenken voor Inootje... nou dat kan wat worden... niemand is er wispelturige dan Jael  ??? ???
Zodra we een naam hebben, horen jullie het!!

Zondagavond...
de valkjes waren hier los, achteraf een domme zet om ze los te laten in het kantoortje, want ze vlogen regelrecht weer op het draadje van de internetkabel...
Had ik dat al verteld  ???
het verhaal van de internetkabel... er liep een kabeltje over de muur van de internetkabel dus.
Ineens met pasen hadden we dus geen internet meer  ::)
Drie dagen later kwam de computermeneer om te kijken waar het aan kon liggen...
Hadden de vogeltjes aan het kabeltje zitten bijten, dus vandaar geen internet!  >:( >:( >:( >:(

Nou goed, zondagavond, de valkjes waren dus los, ik had ze weggejaagd bij het kabeltje ::)
Ging Boyke gezellig op mijn prikbord zitten... alles wat erop gespeld zat, heeft hij er al af gevreten  >:( en toen ik hem daar ook wegjoeg, pakte hij nog snel een punaise mee waar hij heerlijk op zat te knabbelen  :o :o
Toen ik m de punaise af wou pakken, liet ie het los en viel het op de grond, maar ik hoorde wel getikketik, dus of het nu in de kooi of op de grond gevallen was.... ik wist het niet...
Ik heb gelijk maar de kooien verschoond... pfff moest er niet aan denken dat ze zich zouden prikken of iets dergelijks....
En gelukkig heb ik de punaise weer gevonden in de kooi van Boyke, Lizzy, Ruffle en Saffier.
Een goede daad verricht op de zondagavond  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

*~Jeanine~*

Hoi Manon,

Sorry maar ik lig hier werkelijk in een deuk hoe je het opschrijft.
Het is natuurlijk niet leuk. En de punaise is ronduit gevaarlijk. Maar de blaadjes van het prikbord afhalen en het internetkabbeltje  :o ::) :o
Wat had je tegen die man gezegd?

Dat is bijna net zoiets als van "of je stopt de stekker erin hihihi"

Ben benieuwd met wat voor een naam Jael komt.

Zeg maar dat ze een super grote meid is al op de grote fiets kunnen fietsen en ook nog eens Tibeau Tinco op haar hand laten lopen. Super gewoon.
Hoop dat ze met een hele mooie naam voor jullie lutinootje komt ;)

*Manon*

Hoi Jeannine,

Ja, achteraf kan ik er zelf ook wel om lachen.

De computermeneer vond het niet zo grappig... en oja, ik heb nog wel heel erg om hem moeten lachen...
Hij is er sowieso niet zo blij mee dat de computers in dezelfde kamer staan dan de vogels... en met vogels heeft hij sowieso al niks, maar ja.. ikke wel hé en daar gaat het om  ;) ;D ;D
Het is natuurlijk ook wel zo dat een pc veel stof aantrekt, dus hij had het kapje van de computer erafgehaald, om daar het stof uit te blazen....
Hahahahahaha en nu lig ik hier helemaal in een deuk nu ik er weer aan denk... allemaal stof en kleine veertjes dwarrelden op en hij hoesten en hoesten....

Niet goed natuurlijk hé, al dat stof in de pc, maar ja.. zijn reactie was om te gillen!!

En ja.. wat zei die van het kabeltje...... t was inderdaad een gevoel van: Foutje bedankt  ??? ??? ???

Groetjes Manon

*~Jeanine~*

Hoi Manon,

;D ;D ;D

Echt super!!!

En dan kunnen ze je zo aankijken van ...... Ooit wel eens van stoffen gehoord mevr.... hihihihi kan me voorstellen dat je compleet in een deuk ligt nu.

Op het moment is het gewoon balen dat je geen internet heb maar daarnaar de oorzaak weten en dan dit allemaal erboven op ......

Schitterend ;D

Caroline

;D ;D ;D ;D ;D
Ik zie die man helemaal voor me.  ;)

Goedzo, Jael!!!  :D Wat een lieverd hè, Tibeau Tinco??  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Hoi Manon,
Ik moest ook lachen toen ik je verhaal las ;D
Maar goed hoor van Jael :D Ben benieuwd welke naam ze verzint. Het is tot nu toe een klein pittig valkie ;D Misschien Peppertje ofzo?
Groetjes Saar :-*

*Manon*

Hoi Jeannine,
Ja was echt lachen met hem hoor.
Je kunt er ook niet tegen poetsen hoor, heb je net je kamertje helemaal schoon, na een paar uur liggen er overal weer snippers op de grond en dwarrelen de veertjes alweer door de lucht, maar ja... tis wel gezellig he ;D ;D

Hoi Caroline,
Ja, wat is Tibeau Tinco een lievie hé?
Hij heeft ook zo'n lieve uitstraling, zo vriendelijk dat ie uit zijn oogjes kijkt... heel onschuldig enzo..
Ik ben nog steeds hardstikke gek met hem  ;D en zo hoort het ook  ;)

Hoi Saar,
Ik had Jael gezegd... tis een geel valkje en heel klein en nu heeft ze een naam bedacht....ik denk dat ie wel bij Inootje past, maar dat kun jij beter zeggen dan ik ;)
Enne... fotootjes van Inootje las ik vanmorgen ergens... ja hoor zijn welkom  ;) :P :P

Groetjes Manon

caro

Hoi Manon,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst.

Ik ben benieuwd .

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*Manon*

Hoi hoi,

Had ik heel leuke foto's gemaakt deze week, wou ik ze net even op de pc zetten om ze te uploaden... weg zijn ze  >:( >:( >:( >:( >:(
Ik heb goed de balen in zeg, waren zulke leuke foto's en nu staan ze nergens meer  :-\

Maar ik heb ook leuk nieuws...
Jael heeft een naam bedacht en na lang vergaderen  :P :P (ahum) zijn we er uit gekomen welke naam het gaat worden...
Tromgerofflellll.......

En de naam wordt:

Lilo

Van Lilo en Stitch  ??? ???
Ik ken Lilo en Stitsch niet, maar Jael dus wel  ;D ;D
Oja, en het is niet Lilo, zoals ik dacht, maar het is Lilo (spreek: lielo)

Helemaal goed, Inootje heeft een naam  ;D

Oja en volgens mij is Sascha een man  :-\
Hij fluit het hoogste lied en hij zit met zijn snavel te rammen op de voerbakjes... het enige wat ie (nog) niet doet is lopen als een machootje, dus wie weet, anders moet ik toch op zoek naar twee popjes voor deze heren dan  ::)

Groetjes Manon