28 maart 2024, 12:50:09

Wat is het beste voor Breezer?

Gestart door ziralioness, 21 februari 2007, 13:48:05

« vorige - volgende »

ziralioness

Hallo allemaal,

Sinds Cinna is overleden, zit Breezer helemaal alleen in de grote buitenvoliere. (Met de kwarteltjes)
En ik maak me dus zorgen om hem. Hij eet goed en zit ook wel gewoon buiten, maar hij roept en fluit nog constant.

Wat kan ik het beste doen? Breezer binnenhalen, bij de andere valkjes? Of alleen buiten laten zitten?

Ik zit al achter een nieuwe valk aan, maar ik heb nog niets gevonden dat al vanuit een buitenvoliere komt... Ik weet dus niet hoe snel ik een nieuwe kan hebben.

Chiko & Kiko gaan pas met het voorjaar naar buiten, als het weer stabiel genoeg is om de overgang van binnen naar buiten te maken... want dat is het nu (neem ik aan?) nog niet...

Wat kan ik het beste doen?

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Inge88

Als je denkt dat het voor Breezer niet te doen is; te eenzaam... dan zou ik hem naar binnen halen, als je dan een nieuw valkje hebt (dat zal vast wel lukken in het voorjaar denk?) doe je hem gelijk met Chiko & Kiko (en 't nieuwe valkje) weer naar buiten :) Of je wilt ze eerst laten koppelen, dus nog even apart houden binnen?

ziralioness

Ze hoeven niet speciaal te koppelen, dus dat is geen probleem... Chiko en Kiko hebben al een periode gehad om te kunnen koppelen, maar daar is nog niet zoveel chemie. Mochten ze allebei besluiten toch liever een ander te hebben, dan is dat geen probleem.... dus dat komt wel goed.  ;)

Ik kijk morgen hoe ik 't vind... als hij nog steeds zo roept, haal ik hem denk ik maar binnen. Ik vind het wel erg eenzaam voor hem zo...  :(

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...