12 mei 2025, 22:47:13

Lutino geelwang pop is gereserveerd

Gestart door Saar, 20 februari 2007, 11:22:13

« vorige - volgende »

Saar

20 februari 2007, 11:22:13 Last Edit: 20 februari 2007, 13:01:16 by Saar
Ik keek op marktplaats, zie ik een mooie geelwang lutino staan!!
Dit is de link: KLIK HIER
Groetjes Saar :-*

hennie

Idd Saar,
Een prachtig vogeltje. Wat een kuif!!!
Er is al 20 keer naar gekeken, maar niemand heeft nog een bod uitgebracht. Ben benieuwd wat dit vogeltje moet opbrengen!

groetjes, Hennie

Saar

Ik weet niet of die man wel door heeft dat het een geelwang is ::)

Rianne

Hoi Saar,

ze wordt verkocht als gewone lutino. Ik heb de adverteerder een mailtje gestuurd om te vragen of het eigen kweek is. De kleur van de wangvlek kan vertekenen door een foto.
Het zou in ieder geval wel heel bijzonder zijn als er nu overal lutino geelwangen opduiken, terwijl ze voorheen nergens te vinden waren ;)

hennie

Die man heeft er misschien absoluut geen kijk op! Anders zou hij deze beauty toch niet wegdoen. Misschien als je 25 euro bied, kun je hem ophalen!!

groetjes, Hennie

hennie

Ik zie net dat er bij MUTATIES bijna een overeenkomstig onderwerp staat. Kijk maar eens bij Lutino of....

Volgens mij is er gewoon een of andere grappemaker die steeds dezelfde foto op Marktplaats zet en zich dan rot lacht over de reakties

groetjes, Hennie

Rianne

Het is heel in Soest, dat is voor mij 85 km dus niet direct naast de deur. ;)

Saar

Dat was iemand uit amsterdam ;)

Saar

Citaat van: Rianne op 20 februari 2007, 11:53:59
Het is heel in Soest, dat is voor mij 85 km dus niet direct naast de deur. ;)

Voor mij 25 ;D
Eerst even afwachten wat Chiel zegt :P
En misschien doe ik dan een bod. Heb je al een reactie gehad Rianne?

Ik heb je reactie al gezien bij het peelneutje ;)

Rianne

Nee nog niet. Misschien vanavond pas, mensen moeten ook naar hun werk ;)

Saar

20 februari 2007, 12:14:33 #10 Last Edit: 20 februari 2007, 12:33:07 by Saar
Er is 50 euro geboden  ::)

Rianne

Ik denk dat ik wel weet door wie ;D En het is natuurlijk ieders recht om er op te bieden. Als je zoiets voor jezelf wilt houden moet je geen links plaatsen ;) ;D

Anyway, ik had reactie van de verkoper. Het is geen eigen kweek pop. Het ouderkoppel heeft hij ook, bont gepareld popje en wildkleur man. Stel dat het wel een geelwang is, kun je ook contact opnemen met de kweker en een lutino reserveren. :)

Saar

Citaat van: Rianne op 20 februari 2007, 12:16:26
Ik denk dat ik wel weet door wie ;D En het is natuurlijk ieders recht om er op te bieden. Als je zoiets voor jezelf wilt houden moet je geen links plaatsen ;) ;D

Anyway, ik had reactie van de verkoper. Het is geen eigen kweek pop. Het ouderkoppel heeft hij ook, bont gepareld popje en wildkleur man. Stel dat het wel een geelwang is, kun je ook contact opnemen met de kweker en een lutino reserveren. :)

Ik denk dat ook wel te weten ja ;D
Ach maakt niet uit ;)
Achteraf zou het toch niet slim zijn omdat ik voor die 2 popjes ook 2 mannen moet hebben :P  ;D

Rianne

Sja, als ik moest kiezen... ;) Maar het is niet zeker dat het hier om een geelwang gaat.

Saar

Citaat van: Rianne op 20 februari 2007, 12:21:13
Sja, als ik moest kiezen... ;) Maar het is niet zeker dat het hier om een geelwang gaat.

Dat is altijd een verrassing ;)
Groetjes saar :-*