Diana´s valkparkieten R.I.P Boomer 15-11-06

Gestart door moonwitch (diana), 28 april 2005, 20:30:04

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Diana

Ik wens je nogmaals veel sterkte. Ik hoop dat gauw alles weer beter met je gaat.

mara

Lin

Het eerste jong van Kaiyo en Kashira is gisteren geboren! Jij ook gefeliciteerd!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

moonwitch (diana)

Hoi Lin

Wat leuk, ik hoop dat het een heel mooi valkje wordt.
Gefeliciteerd.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Mandy

Goh Diana, ik kan me voorstellen dat 65 valken in je voliere wel erg veel is ja. Onze oppervlaktes komen wel overeen en met gemiddeld zo'n 40 valken tijdens de kweek vind ik het al een drukte. Ik hoop ook dat het je wat rust zal geven, kan haast niet anders. Maar ook rust en sterkte met de rest. Hopelijk kom je er met tijd en kracht uit en zie je het binnekort allemaal weer wat zonniger. 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

moonwitch (diana)

Hoi

Heb nu 3 weken vakantie, we zouden eigenlijk 2 weken naar india gaan, maar door omstandigheden is dat niet door gegaan.
Verder zitten de mannen en poppen nu apart in een voliere.
En heb ik teveel vrouwen vergeleken bij mannen.
En bij de mannen zitten nog 2 valkparkieten waarvan ik niet zeker weet of het poppen of mannen zijn.
Ik krijg momenteel veel vraag naar jongen valkparkieten,, maar toen ik ze kwijt moest kwam er niemand.
En heb ik ze uit pure noodzaak moeten verkopen aan een handelaar.
Zoals ik al vertelde wil ik nu apart gaan kweken echt op koppels die ik zelf samen stel.
en niet zo veel jongen meer.
Hoe verleidelijk is het niet al die lieve kuikentjes, maar het loopt dan al snel uit de hand.
Ik denk dat ik eind van de maand de eerste 2 blokken op ga hangen in de verwarmde binnenhokken.
en met het koppel gaat beginnen van de cinamon getekende pop, moeder van kashira en roos, en de getekende witmasker man, vader van kashira en roos.
Daar heb ik toen hele mooie jongen uit gehad, en hoop die weer te krijgen.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wilma1

Dat is eigenlijk vaak zo Diana, als je iet kwijt iwl zi je niemand en als je het niet hebt, vragen ze erom  ::)

Leuk om zelf koppels samen te stellen, ik gelooof graag dat iets snel uit de hand kan lopen met het kweken. Het  blijft leuk al die joonge vogels, maar je moet ze gewoon kwijtraken.....om het te blijven overzien.

Je lijkt wel wat beter te "klinken"nu....hopelijk gaat het ook beter met je.

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Citaat van: moonwitch op 22 februari 2007, 09:49:32
Ik denk dat ik eind van de maand de eerste 2 blokken op ga hangen in de verwarmde binnenhokken.
en met het koppel gaat beginnen van de cinamon getekende pop, moeder van kashira en roos, en de getekende witmasker man, vader van kashira en roos.
Daar heb ik toen hele mooie jongen uit gehad, en hoop die weer te krijgen.
Groetjes diana



En al mooie kleinkinderen!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

22 februari 2007, 11:55:40 #878 Last Edit: 22 februari 2007, 14:33:12 by *Esther*
Hoi Diana,

Je bent er druk mee lees ik!
Ik hoop dat je je 'ei' kwijt kunt met de valkjes.

Ik ken dat van te veel valkjes hebben. Maar ik kan er nu een stel kwijt aan iemand die net begint, die dus helemaal blij meteen paar vaste koppels. En kan ik het mooi volgen!

Ik las je vraag bij mutaties. We kunnen met  z'n allen wel een grote ruiling doen van jongen straks. ;D  Houden we het redelijk onverwant.

Succes met je eerste nestjes weer dit seizoen!!!

groetjes Esther

jolandaW

Hallo Diana,

Ik kan me voorstellen hoe moeilijk het is om al die valkjes weg te moeten doen maar gelukkig zijn ze niet allemaal weg.
En ik geef je gelijk dat je ze nu gericht gaat kweken en hoop voor je dat je hele mooie valkjes daar uit krijgt.
Eigenlijk heb ik jou als voorbeeld genomen van wat ik niet wil en dat is een voliere die overvol komt en daarom hang ik in de voliere geen nestkastjes op (al lukte er vorig jaar helemaal niets met de valken) en heb ik er ook 2 appart gezet.
Ik hoop van Cobus (die bij jou vandaan kwam) en Brinte wel 1 nestje te krijgen dit jaar maar dat is afwachten.
Heb vorig jaar wel de ervaring gehad met grasjes zoals je weet maar ja het probleem is dan ook het weg doen (van de 12 jongen heb ik er 6 zelf gehouden) dus of ik daar dit jaar mee ga kweken weet ik nog niet.
Ik hoop dat het verder snel beter gaat met je en dat je veel afleiding hebt van je vogels zodat je er straks weer tegen kunt.
Misschien heb je een keer zin om een koppie bij me te komen drinken maar dat hoor ik dan wel van je.

groetjes Jolanda

moonwitch (diana)

Hoi Jolanda

Dat zou inderdaad gezellig zijn, om bij jou een bakkie te doen.
Ik heb nu nog ruim 2 weken vakantie. Volgend week ga ik een paar daagjes naar gelderland naar mijn familie en 2 maart gaan we een paar dagen naar engeland, naar mijn schoonzus en zwager.
Als ik terug kom uit engeland mail ik je wel.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

jolandaW

Hoi Diana,

Is prima,
Ik wens je in iedergeval al vast hele fijnen dagen in Gelderland en in Engeland,
Ben je er toch even lekker uit denk ik ook al zat er eerst wat anders in de planning
Maar een paar dagen weg is ook heerlijk

groetjes Jolanda