19 april 2024, 23:15:41

ado & legia`s 1e vlieg les

Gestart door mind stalker, 18 februari 2007, 21:08:17

« vorige - volgende »

mind stalker

18 februari 2007, 21:08:17 Last Edit: 19 februari 2007, 19:58:42 by mind stalker
nou vandaag was het zo ver onze valkjes ado en legia
mogten vandaag voor het eerst rond vliegen
ze zijn nog niet helemaal tam maar we wouden ze zo graag een keer laten vliegen..

als eerste kwam legia de kooi uit en vloog een paar rondjes boven de tavel tot onze verbazing lande ze op rick`s arm en vond het helemaal niet eng of zo later liep ze ook over de tafel heen
heel schattig hoe valkjes lopen

na een minuut of 10 kwam ook ado de kooi uit alleen die was heel bang een vloog als een gek door de woonkamer tot dat hij tegen de dichte luxerflex aan vloog en lande op het kozijn hij begon heel hart te fluiten een beetje in paniek of zo
maar het mooiste was dat legia gelijk die kant op vloog om hem te helpen

ado werd al wat rustiger en legia kwam weer richting ons ze ging op onze schouders zitten en zelfs met mijn haar spelen

ado bleef een beetje van de ene kant naar de  andere kant van de kamer vliegen maar uiteidelijk gingen ze allebij zelf weer de kooi in zonder moeite of trosgierst

ik schrijf dit verhaaltje op omdat ik het een mooie herinnering vind en dat wil ik natuurlijk niet vergeten ook hebben we heel veel foto`s gemaakt van deze leuke 1e ervaring

groetjes

rick en nathalie

Sanna

Hallo Rick en Nathalie,

Wat leuk dat het al zo goed gegaan is, de eerste keer rondvliegen. Ze mogen dan nog wel niet helemaal tam zijn, maar ze zijn al een heel eind hoor. En jullie hebben heel veel foto's gemaakt?? Die willen wij natuurlijk zien hè, dat begrijp je wel ;) ;D ;D.

Groetjes, Sanna

uilskuiken91

Hy Rick en Nathalie,

Waar komt mij dit bekend van voor?  :P
de eerste keer dat lilo dus losging was redelijk relaxed ...
we hebben haar dan van iemand die een nestje had dus ze was al gewend om rond te vliegen,

fijn dat het bij jullie ook al in 1x zo goed ging... onze andere vogel
(jip, onze eerste) reageerde redelijk paranoïde , heel snel rondvliegen, overal tegenaan knallen n vervolgens verschrikt bij mn moeder op de bank gaan zitten...
laat me weten als je foto's hebt :P (ik, nieuwsgierig? nee....)

groetjz, richard