19 juli 2025, 00:21:43

Hobbykwekerij Sephora 1- *einde ronde*

Gestart door Lin, 11 februari 2007, 12:45:30

« vorige - volgende »

Lin

Hey Mandy,

dat wordt zeker opletten. Bij iedereen even navraag doen.

Citaat van: caro op 20 maart 2007, 09:51:47

Wat fijn dat de jongste ook is gereserveerd. Het zijn weer mooie jongen geworden. Schitterende foto´s weer.

Nog bedankt voor de nieuwsbrief, een heel leuk idee om een nieuwsbrief te maken.

Groetjes

Caro

Hey,

leuk dat je weer reageert. Ja ik maakte me geen zorgen om de jongste dat die niet gereserveerd zou worden. Dat komt vaak wel goed. Blij dat je de nieuwsbrief leuk vondt.

Citaat van: Rianne op 20 maart 2007, 11:15:30
Het is zeker opletten met jongen verkopen en/of koppelen. Lin vroeg laatst of ik niet een jong van Kaiyo en Kashira wilde hebben om aan Ayko te koppelen. Ayko ging voorheen met Tiaro maar die heeft nu voor een andere dame gekozen. Het was een leuk idee maar Ayko en Kaiyo zijn broer en zus, ze komen beide bij Marlies vandaan. Nog even en we moeten iedereen uitgebreid uithoren bij wie alle valkjes vandaan komen ;D

Hihi ja ik ben een beetje dom..  :D

Citaat van: kimberley op 20 maart 2007, 11:16:46
hai maaike

wat leuk dat je het laatste valkje hebt gereserveerd! wij hebben ook een valkje van lin en we zijn nu inafwachting of de lutino van het nestje van jouw valkje een man is, dan nemen wij die ook!

lin het gaat goed zo te zien met de beestjes.
wat zijn ze lief en mooi!

als de computer weer in orde is ga ik weer verder met mn dagboek met nieuwe foto's!

Ik heb je een mail gestuurd over de lutino.

Citaat van: Wilma1 op 19 maart 2007, 17:12:28
Wat een prachtige foto's Lin.....ik heb ze wel en paar X bekeken....zo lief *smelt* .......
:D Wilma

Ik maak alleen maar prachtige foto's. .. ;) Was het maar zo! Ik probeer wel ze zo op de foto te zetten hoe ze zijn. Niet mooier dan ze zijn.

Citaat van: maaike86 op 19 maart 2007, 22:47:48
hoi hoi allemaal.

Ik heb het jongste valkje genomen.
heb er echt al heel veel zin in :D
echt leuk dit dagboek en al die fotos!!
Dit is mijn eerste valkje.

Groetjes Maaike

Hey!

dit vind ik leuk dat je reageert en leest. dat scheelt mij weer mailen en laat ook je betrokkenheid zien.

Citaat van: kimmie op 19 maart 2007, 22:59:12

Hoi Linda,

Ik heb nog helemaal niet gereageerd op je foto's...
Wat een heerlijke koppies :-*

Groetjes Kim

Ja joh ik dacht al!  :P

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Fotos van gisteren waren niet goed gelukt. De volgende is van vandaag.

Witmasker

DeeDee

Lutino

Paddy

en de jongste. Maaike wat wordt de naam?

Groeten, Lin

margreet

hallo Lin,

Fijn dat ze allemaal weer een goed huisje hebben gevonden.

groetjes Margreet

•=Bonnie=•

Gut wat zien ze eruit   :D

maaike86

Hoi Linda

Hij heet Kenji  :)
kan je ook al wat vertellen over het karakater van de valkjes?

Groetjes Maaike

Lin

Citaat van: margreet op 20 maart 2007, 21:31:27
hallo Lin,

Fijn dat ze allemaal weer een goed huisje hebben gevonden.

groetjes Margreet

Ja gelukkig allemaal weer goed terecht gekomen.

Citaat van: Bonnie op 20 maart 2007, 23:30:22
Gut wat zien ze eruit   :D

mini nog eigenlijk he?

Citaat van: maaike86 op 21 maart 2007, 18:13:23
Hoi Linda

Hij heet Kenji  :)
kan je ook al wat vertellen over het karakater van de valkjes?

Groetjes Maaike

Oke leuke naam  :D Karakter.. nou weinig eigenlijk. Gsitere was Inge hier maar ze zitten gewoon stil. Je kan ze misschien omschrijven als slome valkjes? :-X Misschien dat Inge nog wat kan toevoegen?

Groeten Lin

Lin

Voor degene die het interesseerd ik heb een stuk gekopieerd van een nieuwsbrief die ik binnen krijg. Het stuk gaat over veren plukken bij vogels
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,23364.0.html

de oudste begint gelukkig steeds verder te klimmen. echt een schattig koppie heeft ie nu.

DeeDee heeft gisteren voor het eerst gevlogen. De rest vind het maar best en blijft gewoon op je hand of arm zitten.

De lutino is bijna weer in de veren. Ik hoop vanavond wat veertjes voor de test te kunnen plukken dan weet ik ook waar die heen gaat evenals de oudste witmasker die nu reserve is. Vanavond heeft ie wel vrij lang geprobeerd om te pellen. Dus dat gaat goed.

Paddy. Gister was Inge hier. Ik vond het ook erg gezellig maar was toch ook wel een beetje zenuwachtig in het begin. Ik ben toch een beetje bang dat er iets tegenvalt  :-X ;D Paddy heeft vrijwel de gehele tijd bij Frank en Inge gezezeten. foto's kan je in haar dagboek vinden.
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php?topic=23195.new;topicseen#new

En dan is hier Kenji.
Kenji is de jongste maar doet alles wat de anderen ook doen.

Groeten, Lin

Inge88

CitaatMisschien dat Inge nog wat kan toevoegen?

Ze zijn echt heel rustig. Ze blijven zitten waar je ze neerzet, in dezelfde houding. (maar dat is vast vanwege de avond) Ze zijn niet bang en...... errug lief  ;D

Inge88

Linda, er is mij helemaal niks tegen gevallen hoor!!

maveef

Leuke foto's! Dus DeeDee is er vlot bij met vliegen ;) Nog een ondernemend valkje dus, hebben we er hier nog 3 van hahah..

Lin

Citaat van: Inge... op 21 maart 2007, 19:16:45
Linda, er is mij helemaal niks tegen gevallen hoor!!

gelukkig

Citaat van: maveef op 21 maart 2007, 22:43:17
Leuke foto's! Dus DeeDee is er vlot bij met vliegen ;) Nog een ondernemend valkje dus, hebben we er hier nog 3 van hahah..

Vanaf 4 weken kunnen ze meestal wel vliegen. ze hebben alleen nooit de behoefte om dat te doen.

Inge88

Hoe gaat het met ze?  :D

maaike86

Lin

Hier alles goed hoor!
Citaat van: Inge... op 23 maart 2007, 18:42:40
Hoe gaat het met ze?  :D

Citaat van: maaike86 op 23 maart 2007, 19:02:11
Ben ook benieuwd :D

Hier alles goed hoor! Ik was druk bezig om wat te schrijven voor het forum. Namelijk een stuk over informatie over aanschaf (voor en nadelen). Ik zit nu op 3 en een kwart pagina.  :D Het is bijna klaar.

Vandaag lekker met ze gezeten. Het viel mij op dat de oudste anders roept. Het zou mij niks verbazen als dat een man is. Die was ook een stuk drukker samen met Kenji. Kenji die klimt en vliegt de hele kooi door. Verder is er eigenlijk weinig over ze te vertellen.

Fotos van gisteren en vandaag

DeeDee

Lutino

Paddy

Kenji

Groeten, Lin

hoh kom nog oude fotos tegen die ik nog nooit geplaatst heb.

kimmie

Wat hebben ze alle 5 toch een heerlijk koppie :-*

Wanneer ga je veertjes opsturen van de lutino...?
Groetjes Kim, Karel en Lady