19 april 2024, 12:50:46

Gewone lutino of...

Gestart door •=Bonnie=•, 11 februari 2007, 11:36:57

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

11 februari 2007, 11:36:57 Last Edit: 12 februari 2007, 09:43:50 by Bonnie
Klik hier

Die wangen zien er erg geel uit.

[edit]
Het gaat inderdaad om een lutino geelwang of misschien wel lutino bleekmasker. De eigenaard weet dat inmiddels ook  :P

Vraagstelling is dus niet langer relevant en dus kan het topic wel op slot  :)
[/edit]

Mara

De wangetjes zijn wel erg geel....of het lijkt maar zo.

Lin

Is inderdaad wel erg geel. Het valkje is al 3 jaar dan had de kweker toch wel geweten dat hij zoets kweekt? Dat kweek je niet zomaar. Daarentegen is het niet geringd een kweker die dit kweekt ringt hem wel. Of hij moet er echt geen verstand van hebben.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Quendi

Lin,

Mijn lutino geelwang is ook niet geringd hoor  ;). Je moet eens weten, misschien zijn er wel een heleboel lutinogeelwangen onbekend in de wereld, jeetje mineetje  ::).

Gr Sietske

•=Bonnie=•

ik heb gemaild en de wangen zijn geel  :D

Tjerk

Hey Bonnie,

ga je hem halen dan?? Dat zou leuk zijn..


Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

11 februari 2007, 18:47:06 #6 Last Edit: 12 februari 2007, 09:45:43 by Bonnie
Nee, ik heb  van de mijne net bloed ingezonden voor PBFD onderzoek. Als ik deze vogel neem moet ik er weer een man of pop bij zoeken en moet ik weer testen.

Daar komt bij dat ik eerst wil zien hoe mijn huidige koppeltjes het gaan doen voor ik er nog een geelwang koppel bij zet.

Mijn plannen voor komend seizoen zijn klaar, ik heb wat reserveringen uitstaan  ;) en dat is alles dat er in principe nog bij komt.

Ik ga zelf dus geen bod uitbrengen op deze vogel. Overigens is het ook zonder dat het een geelwang is een prachtige vogel zeg! Moet  bijna wel een pop zijn, zoiets kweek je niet perongeluk en de vogel heeft geen ring.

Quendi

HAHAHAH

de adverentie is aangepast. Er zitten er een heleboel op te azen. Er is inmiddels al 65 euro geboden. Die gene die de advertentie gezegt heeft, moet ook wel zijn ogen uitkijken als hij ziet dat er zoveel vraag naar is.

Gr sietske

•=Bonnie=•

Als het echt een lutino-geelwang is... not bad :)

nick01

durf je wel andere valken te kopen bonnie dacht dat je dat niet wou.
je weet nooit wat die beesten onder de leden hebben.

•=Bonnie=•

11 februari 2007, 21:00:24 #10 Last Edit: 12 februari 2007, 09:59:07 by Bonnie
Citaat van: nick01 op 11 februari 2007, 20:33:34
durf je wel andere valken te kopen bonnie dacht dat je dat niet wou.
je weet nooit wat die beesten onder de leden hebben.


Je moet misschien even lezen Nick voor je gaat tikken. Kijk even een post terug.

Daarbij durf ik best vogels aan te kopen, het ligt er alleen wel aan waar  ;)

kimmie

Hij is wel heel mooi...!! :D
Groetjes Kim, Karel en Lady


Rianne

NAV het eerste bericht van Bonnie heb ik dit topic op slot gezet. :)