17 april 2024, 00:40:04

Even voorstellen!!!

Gestart door Monique1972, 10 februari 2007, 18:38:21

« vorige - volgende »

Monique1972

Hoi allemaal,
Ik wil me even voorstellen, mijn naam is Monique en ik ben 34 jaar en sinds gisteren de trotse bezitter van 2 valkjes.
Heb vanmorgen ff op het forum rondgesnuffeld en het leek me wel erg gepast om me eerst even voor te stellen voordat ik jullie met vragen ga bestoken hihihihi!!!
Ik heb vorige week op 2 vogeltjes gepast omdat de baasjes op vakantie waren, sinds Dinsdag zijn ze terug naar huis en ik mis het leven in huis, gelukkig was mijn man Rob het er helemaal mee eens dus vandaar dat we 2 valkjes hebben gekocht.
Ze zijn volgens de verkoper iets jonger dan een jaar.
Ik wil natuurlijk wel het een en ander weten!!
Dus daarom ga ik nu naar het forum om jullie vragen te stellen.
Ik ga het forum heel vaak bezoeken, want ook al heb ik ze nog maar een dag, ik ben al helemaal verliefd op ze.
Het witte valkje heb ik Taco genoemd en de grijze heet Spikey.
Dankzij de gebruikers van het forum heb ik de namen uitgezocht, is nog best moeilijk.
Ik hoop dat ik niemand tegen het hoofd stoot hiermee want ik vond het echt moeilijk.
Tot Ziens op het forum.
Groetjes Monique.

Mara

Hoi Monique

Welkom op het forum, ik hoop dat je hier veel plezier zult hebben.

Ik ben benieuwd naar de verhalen van je valkjes!

Mara

Riny


Hallo Monique
Hartelijk Welkom op ons valkparkietenforum.
Ik hoop dat je hier veel leerzame en gezelige uurtjes door zult gaan brengen.
En als je ergens hulp bij nodig hebt geef je maar een gil.
Groetjes Riny

Irene

Hoi monique,
van harte welkom op dit supergezelige forum. Wat een leeke manier van aanschaf! ;D Verslavend is het he, om die gezellige  beestjes in de buurt te hebben.
Geniet lekker van ze en als je wat wil weten, gewoon vragen hoor, daar is het forum voor!
Ik ben benieuwd naar eventuele foto's.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Monique1972

Ik mag wel zeggen dat het nu wat beter gaat met de vriendjes. Taco heeft al op het trapje gezeten en uit Spikey komt hoe langer hoe meer geluid.
En hier zijn ze dan mijn vriendjes.

Groetjes Monique. ;D ;D ;D