1 mei 2025, 16:49:24

Tatoo

Gestart door Cobie, 22 augustus 2003, 04:58:05

« vorige - volgende »

Lique

Ja, ik vind het ook een hele mooie tatoo.
Als ik ooit een keer een kindje krijg, wil ik de naam ook laten tatooeren.

groetjes lique

Mandy

23 september 2003, 00:00:51 #61 Last Edit: 23 september 2003, 00:04:26 by Mandy
Zo het is gebeurd hoor!

De binnenkant.

De buitenkant.

De achterkant.

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Tara

Hoi Mandy,

ooooo wat mooi zeg! Echt, heeft het veel pijn gedaan???

Groetjes, Tara

Mandy

Toen hij begon dacht ik; ooo is dat al! :P
Het voelt een beetje net als epileren, niet fijn natuurlijk, maar ik was dus al iets gewend. ;)
Het omlijnen viel wel mee, maar het inkleuren was best gevoelig, juist ook omdat die lijntjes dan gevoelig zijn.  :-/
En de achterkant van m'n enkel, bij m'n achillespees, was erg gevoelig. :o
Maar al met al vond ik het best meevallen. :)
Dus in de toekomst misschien nog wel meer... ;D

Tara

Hoi,

ai ik krijg er al de kriebels van, maar het was het wel waard vind ik. Maar allemaal goed en wel, maar ik hoop maar dat je later niet helemaal getatoeëerd bent zoals sommige die denken dat ze 'stoer' zijn :-/, want dàt vind ik totaal niet meer mooi, maar ja ieder zijn smaak he ;D.

Groetjes, Tara

Kolkkie

Hoi Mandy,

Hij is echt super gaaf :o. Het "viel" gelukkig mee dus.
Echt mooi ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

demi

hoi mandy

wat een supermooie tatoo!!
echt  super....
feli meissie

groetjes diana w

Lique

Hoi Mandy,

Ik vind hem echt heel mooi geworden, en gelukkig maar dat het niet zo heel erg pijnlijk was.

Groetjes lique

Speedy

Wow Mandy,

Ben er ff sitl van ja....

Hm, nu ik? hahahahaa over mijn oude tatoos...ach wie weet ooit.

Groetjes,
    Trudie

Stijn dc

hello

je tattoo is goed gelukt!
ook een mooi figuurtje hoor!
op naar de volgende ;)

SDC:D

Mandy

23 september 2003, 01:49:52 #70 Last Edit: 23 september 2003, 01:51:43 by Mandy
Dank jullie wel allemaal! ;D

Jouw tattoo is trouwens ook mooi hoor Monique! ;)

Ik ben er ook tevreden over en trots op. :P
Het is leuk om te horen dat anderen het ook mooi vinden, maar ik zal ook wel minder leuke berichten horen, maar dat geeft ook niet, want ieder heeft z'n eigen mening/smaak, gelukkig maar, anders was iedereen hetzelfde. :-/

Maar goed, ik heb het uiteraard ook voor mezelf gedaan en niet voor een ander. Ik heb bv ook een navelpiercing laten zetten omdat ik dat mooi vind, ook al heb ik geen mooie strakke buik, ik ga er niet mee showen, het is iets voor mezelf en zo is dat met dit ook. ;)

Alleen moet ik er nu wel ff mee "showen" want je mag het in het begin niet bedekken. Nu moet ik ondanks het slechte weer dat komt nog ff in kuitbroeken en instappers lopen. Nu moet ik het ff een paar dagen in de folie houden en rm. afspoelen en zalven. Het is in feite een wond ook natuurlijk die goed moet genezen om de tattoo mooi te houden. :)

Ik ben ook wel benieuwd trouwens wat ze op m'n werk zullen zeggen, want daar zal m'n tattoo wel altijd iedere dag te zien zijn. Ik hoop niet dat er moeilijk over gedaan gaat worden... Zal toch niet zeker, we leven verdorie in de 21e eeuw! ;D

Dat kan ook hé Trudie, een tattoo over een oude heen laten zetten. Als je je bij die je hebt niet meer happy voelt zou ik dat wel doen ja, of weglaseren als je het echt helemaal niets meer vindt. :-/

Speedy

23 september 2003, 02:14:53 #71 Last Edit: 23 september 2003, 02:15:33 by Speedy
Hoi Mandy,

ja daar moet ik nog heel goed over nadenken hoor, want zo goedkooop is het niet.
En dan de vraag, wat wil ik er overheen laten zetten en kan het dan ook wel....het is toekomst muziek, ik kan nu wel alvast informatie vragen bij de tatooshop en kijken wat er voor mogelijkheden zijn,......zodra ik zover ben....horen jullie het hoor.
Navelpiercing is inderdaad iets, wat je zelf moet weten...ikzelf vind eigenlijk heel eerlijk....tatoos, piercings en noem maar op..lichaams verknallers...ja echt...ik heb er best spijt van dat ik het ooit heb laten zetten.
De spijt kwam, toen ik met mijn 1e babytje  (mijn oudste dochter dus) ging baby zwemmen....daar loop je dan als moeder met een baby en ja die tatoos he.
Nee ik heb er eigenlijk nooit mee te koop gelopen, alleen met de zomer in badpak, ja dan zag je ze.
Met trouwen heb ik dus opgelet, dat ik niet iets aan had, waar die tatoo maar doorheen kwam.
En zo met heel veel zomerse kleding, nooit te korte mouwen.
En als je straks een bejaard omatje bent, hahaahaha zit je dan met je vellen....hahahahaha
En, mijn tatoos zijn dus al meer dan 16 jaar oud....de lijnen zijn uitgelopen....die zijn echt niet mooi meer hoor....die worden breder...misschien dat de inkt van nu beter is......maar dat hoor ik dan wel van je over 16 jaar  ;D ;D
En de kleuren bij mij zijn er ook bijna uit...rood moet heel nodig bijgekleurd worden wil het nog een beetje mooi worden....nee dat doe ik niet hoor....
Ja zo heeft ieder zijn keuze gemaakt in zijn leven.....
mijn jongste wil ook piercings.....nou dat doet ze dan maar als ze de deur uit is...ik hoop echt dat ze er later anders over gaat denken....maar ja het wordt ook steeds gekker...ze brandmerken nu ook....en ook split tong is in.....ja joh de tong gaat dan ff doorgeknipt worden....lekker he...jakkes..
Nee dat gaat me allemaal te ver....

Ik vind het mooi wat je hebt laten doen eerlijk waar....

Mijn  keuze is nu achteraf een spijt keuze geweest.

Groetjes,
  Trudie

Cobie

Hoi Mandy.

Nou een mooie tatoo hoor, gelukkig viel de pijn wel mee dus.
En van commentaar moet je je niks aantrekken hoor.
Je hebt het gedaan omdat je het zelf wou dus.
En mooie tatoo hoor echt waar.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Irene

:o :o Wauw Mandy, wat een gave tatoo!!!
Je blijft zeker tot midden feb. in korte broek lopen om hem te showen ;D ;D :D :D
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Lique

Hoi, Ik heb ook piercings gehad, een wenkbrauwpiercing, een navelpiercing en een labretpiercing.
Ik heb ze er allemaal uitgehaald. maar alleen mijn wenkbrauw heb ik problemen mee gehad, hij groeide uit, en een litteken van overgehouden, maar voor de rest niet.

groetjes lique