29 maart 2024, 00:17:13

Tatoo

Gestart door Cobie, 22 augustus 2003, 04:58:05

« vorige - volgende »

niels_loves_flippo

Was et pijnlijk, het is een hele mooie :D

Cobie

Hallo Allemaal.

Leuk hoor al die reacties, ik vind dat echt top  :P.
Maar ik ben dan ook valkentrots op mijn tatoo.
Leuk te horen dat jullie het eigenlijk ook wel willen, maar bang zijn voor naalden  :-/.
Die angst ken ik gelukkig niet, ik kan jullie daar ook niet bij helpen.
Tegenwoordig kun je een tatoo weg laten laseren.
Maar ik vind dat je er heel goed moet over nadenken voor je er èèn laat zetten  ;D.
Ik weet dat ik de rest van mijn leven mijn allerliefste valkje bij me heb. Ik heb er eerst goed over nagedacht, wel 3 dagen  :P  :P  :P.
Nee Beetle verdient dit echt.

 :-* van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

ziralioness

Ik ben bij het tatoueren van mijn vriend geweest, de de naalden zie je niet. ;) Ik ben ook als de dood voor naalden maar zou me graag laten tatoueren. Okay, het doet zeker wel pijn, maar pijn voor zoiets moois?? Dat heb ik er GRAAG voor over!!

Cobie, ik ben jaloers, wie weet laat ik Nina nog wel eens zetten. ;)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Cobie

Hoi Diana.

Ja het heeft best wel zeer gedaan, en mijn pijngrens is vrij hoog. Maar het komt ook omdat er op je schouderblad bijna geen vet zit.
Ik had het er graag voor over  :-X.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Jaimy_en_Viggo

 waahhh!! ik ook hebben!!  :o :o :o
ik wil er eentje met zijn vleugels gespreid onderaan mijn rug  :P
nu mijn moder nog overhalen  :-/

 :-* JAIMY en haar zooitje!

Mandy

Ik ga er 22 september voor! ;D

Dan laat ik ook een tattoo zetten.
Die komt dan op mijn enkel en ws wordt het een enkelbandje van fijne kleine veertjes. :P

Dus degene die 4 oktober naar die vogelmarkt in Zwolle gaan kunnen het dan zien. Maar ik zal er dan ook nog wel een foto van plaatsen hoor. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

Hoi Mandy,

Spannend joh. Ben er erg nieuwsgierig naar.

Ik zit er zelf ook over te denken, maar twijfel nog een beetje. Ik zou graag Coco op mijn enkel willen hebben.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Stijn dc

helllo

cobie heeft blijkbaar een hele rage in gang gezet!
iedereen wil blijkbaar tattoo's:D

SDC:D

Cobie

Hoi hoi.

Nou ik heb zeker een rage op gang gebracht  :o  :o  :o.
Ik vind het wel leuk hoor :P  :P  :P.

Pijn is fijn.
Bloed is goed.
Een tatoo van je valk moet.

Sorry ik kon het niet laten.
Maar als je het echt wilt moet je er voor gaan.
Wie volgt mijn voorbeeld?
 :P  :P  :P  :P  :P.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

ziralioness

Ikke....! Oh woeps, sorry mam!  :D :D :D :D

Misschien toch nog maar eventjes wachten... hahah... :D ach, ik heb geen haast! Maar ik wil zeker nog een keer een tattoo, de leeuwin die ik toen liet zien, en mijn vriend zei dat als je eenmaal 1tje hebt... ;) Dus wie weet!!!!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Cobie

Hoi Diana.

Als je een tatoo wilt, moet je het voor jezelf doen hoor.
Ik hoor je maar steeds over je vriendje  ;).
Daan van mij was er niet blij mee, maar ja ik ben al 40 dus een grote meid. En Daan heeft er zelf ook 4.
Maar mijn Beetle zit op een plaats waar niemand zich eraan hoeft te storen. Niet dat ik me daar iets van aantrek hoor  :P.
Mijn moeder is mee geweest maar vind het ook niks, ze heeft me gaaf op de wereld gezet zegt ze  :P  :P.
Maar ook mijn ma weet dat het niet helpt om mij ergens van tegen te houden. Ik ben erg eigenwijs namelijk.
Maar de tatoo van Beetle die moest en zou er komen.

Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Timmety

Hoi
Ik zou het noooooiiiitttt doen.
Echt nie geen tatoo bij mij!
als je dadelijk tachtig bent zit de kuif van de valk op je rug en die wangen op je kont! dan ziet da er toch nie meer uit!
sorry maar da vink
Maar ik vind hem wel mooi.
Tim

Lique

28 augustus 2003, 19:10:59 #27 Last Edit: 28 augustus 2003, 19:12:49 by Angelique
CitaatHoi
Ik zou het noooooiiiitttt doen.
Echt nie geen tatoo bij mij!
als je dadelijk tachtig bent zit de kuif van de valk op je rug en die wangen op je kont! dan ziet da er toch nie meer uit!
sorry maar da vink
Maar ik vind hem wel mooi.
Tim
Hoi tim,

Heb jij wel eens mensen gezien met de schouderbladen op de kont?
Nee ik ook niet. Als je ouder bent, verslapt je huid wel een beetje, maar de tattoo blijft echt wel op die plaats zitten hoor.
En of iets eruit ziet of niet...
Ik denk dat cobie er super trots op is, en zij vindt het mooi.
Ook velen van deze site vinden het mooi.
Een tattoo is een kenmerk van een persoon, en ik denk niet dat het cobie wat uitmaakt hoe hij er over 40 of 50 jaar uitziet.
Ze vindt hem nu heel mooi en daar gaat het om.

Cobie

Hoi Tim.

Hehe ik ben bijgekomen hoor, zulk lachen om jou :P  :P  :P.
Ik zie het al helemaal voor me zeg, Beetle met zijn wangen op mijn kont. En zijn kuif op mijn schouder. Komt Beetle toch supergroot op mijn lijf.
Maar ik beloof je Tim ik zal op mijn figuur letten hoor  ;).
Geen uitgerekte Beetle op mijn lijf  :o.
Maar wel fijn dat je de tatoo mooi vind.
Blijf vooral jezelf kerel, ik heb genoten.

Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Timmety

Hoi
Liqeu, da was ok nie echt serieus bedoelt, maar ik bedoelde er mee te zeggen da je kans hebt da je huis verzakt enzo, (omda je toch ouder word) en dan jah is ie misschien nie meer zo mooi.
En ok al heeft iedereen op heel de wereld een valk op zijn schouderblad, vind ik ze allemaal (denk ik) mooi, en ze moeten het zelf weten, okal hebben ze een valk van hun kop gemaakt (neus de snevel enzo:P) ik zit er nix mee, maar zelf hou ik het maar bij die plaatjes die bij kauwgoms zitten ;):P

En Cobie.
Ik ben blij da je het nie verkeerd opvat,  want da kan ok..:D
Tim