29 maart 2024, 01:23:16

Tatoo

Gestart door Cobie, 22 augustus 2003, 04:58:05

« vorige - volgende »

Cobie

22 augustus 2003, 04:58:05 Last Edit: 22 augustus 2003, 05:11:06 by lucky
Hoi allemaal.

Ben ik de eerste op de site met een tatoo van mijn valkje?
Ik ben zeer benieuwd.



Groetjes van Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Kolkkie

Hoi Cobie,

Wat een supergave tatoo is dat :o :o :o.

Met zo'n speciaal valkje op je rug.....een ode aan Beetle.

Ben een beetje jaloers :-[.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Cobie

Hoi Mariska.

Je zult ook èèns niet de eerste zijn hè die reageert  ;).
Top hoor van je.
Niet jaloers zijn ook een tatoo nemen  ;D.
Beetle verdient dit echt.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Paul

Hoi Cobie,
Hij is echt geweldig mooi geworden zeg :-)
Het is dat ik zo panisch ben voor naalden dus ik laat die van mij wel op een linnen doek schilderen dat doet minder pijn :-)
Je mag er zeker trots op zijn hoor.

Groetjes, Paul

Cobie

Hoi Paul.

Ik ga met je mee en hou je hand vast. Maar welk valkje neem jij? Op linnen is ook mooi hoor maar op je huid is het mooier :P.
Ik vind mijn tatoo ook GEWELDIG.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Kolkkie

Hoi Paul,

Dan sla ik je toch ff met een hamer op je hoofd. Ben jij knock out, en merk je er niets van. Alcohol mag je van te voren niet drinken en drugs zijn ook verboden, dus is dit de enigste optie.
Sorry, maar kan denk ik niet anders :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Paul

Hoi, marsika en Cobie,
Ik heb al een heel mooi schilderij van mijn Taco en daar ben ik ook heel blij mee dus daar houd ik het wel even op dan :-)
En in mijn lijf geen naalden hoor :-(

Groetjes, Paul

Kolkkie

Hoi Cobie,

Ik zit hier bijna 24 uur per dag, dus ben ik vaak de eerste ;). Hoe kan dat anders.
Ik heb ook een hoop tijd in te halen die ik met mijn vakantie heb moeten missen, dus kan ik nog wel ff.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hoi Paul,

Dan laten we spciaal voor jou van die opplaktatoos (of hoe heten die dingen) maken. Dan heb jij ook een tatoo, en er komt geen naald aan te pas. Heb jij je zin en wij  :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Karin

Wat prachtig Coby ! Maarre... AUW ! ;D Ik kan dus ook echt niet tegen naalden ( of ik moet het zelf ergens insteken, ik werk tenslotte bij een dierenarts  ::) ) dus mij zal je er niet snel één nemen. En zowel... dan zou ik niet kunnen kiezen, ik heb nml 23 dieren  :D O ja, en tijdelijk nog een klein mormeltje erbij, dus die teld ook nog ff mee. En ze zijn me allemaal even lief. Ik heb wel net een schilderij laten maken van mijn 2 honden en die is geweldig mooi geworden !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lique

22 augustus 2003, 15:17:57 #10 Last Edit: 22 augustus 2003, 19:59:42 by Angelique
Hoi Cobie,

Je hebt echt een pracht tattoo.


Stijn dc

hello

wat een ongelooflijk mooie tattoo!
alleen zou ik er geen nemen omdat je het er niet meer afkrijgt jammer genoeg!
als je het weg kon halen zou ik het wel doen, maarja!!

sDC:D

Marianne

Hoi Cobie,

Gefeliciteerd met je mooie tatoo!
Je straalt er helemaal van dus je bent er erg happy mee.
Voor mij is zoiets ook niet weggelegd, brrr de gedachte alleen al. Ik sluit me aan bij Paul van dat betreft.
Desalniettemin is het een plaatje.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Natanella

Hoi Cobie, je tattoo is indrukwekkend! Ik denk dat je van nu af aan eigenlijk alleen blote dingen wil dragen! Tenslotte moet je hem wel laten zien! En voorde winter dan maar hele losgebreide truien, dan kan Beetle door de "tralies" door kijken :D
Ik vindt het ook erg dapper om zo`n tattoo te laten zetten. Maar het is zeker een hommage aan je gevleugelde vriendje!
groetjes, Anita

VaLKPaRKieTJe

wow wat een mooie tattoo!!!  :o
Ik ben jaloers!!  :'( ik wil ook.

Ik zit ook al een tijdje met het idee in mijn hoofd, om een tattoo te nemen van een valkje, lijkt me erg leuk, ondanks dat ik als de dood ben voor naalden, het komt toch op mijn schouderblad dus ik zie die naald toch niet  ::)

Maar echt leuk, hij is heel mooi geworden.  8)

Groetjes, Mariette