Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Anja

Hallo allemaal,

Wij willen ons ook eens voorstellen.
Ik ben Pukkie en ik ben 7 jaar. Ik ben een Yorkshire Terrier maar zelf heb ik het idee dat ik een mini Rotweiler ben. Ik laat mijn vacht niet groeien en ik ga regelmatig naar de kapper. Ik vind het fijn als mijn haren lekker kort zijn. Ik woon bij de 8 Y-tjes en vandaar mijn bijnaam Yukkie.




In mijn nieuwe mand die lekker warm is.


In bad ook dat moet wel eens gebeuren alhoewel ik dat niet leuk vind.






In de sneeuw.





Hallo,

Ik ben Doggy en ik ben 10 weken oud. Ik woon sinds 2 weken bij Pukkie en de 8 Y-tjes. Het is hier reuze gezellig en erg fijn.
Ik ben een kruising tussen een Yorkshire Terrier en een Shi Tzu. Ik vind het erg leuk om met Pukkie buiten te spelen.


Hier was ik net bij mijn nieuwe baasjes.


Lekker uitrekken.


Kan je dit eten?


Samen met Pukkie.


Spelen.


Hier passen wij samen nog wel in.


Wat is dat nu weer?


Nog een.


Kom Pukkie lekker spelen in de sneeuw.


Het was wel koud hoor maar toen we weer naar binnen gingen kregen we lekker een warm kruikje van het vrouwtje.


Thee vind ik heerlijk.






Hier is het vrouwtje mij aan het kammen.


Pootjes van Pukkie en Doggy.


robeke

hallo elfelfje,

zeer mooie foto's en zeer mooie hondjes die je hebt  zeer schattig ook
Spoken ze veel uit???  ::) ;D


je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX

Anja

Hoi Robeke,

Dank je wel voor het compliment.
Pukkie is erg rustig maar Doggy spookt vanalles uit.
We hebben een doos in de keuken staan waar het oud papier ingaat.
Met regelmaat ligt dan het papier door de kamer heen. Maar liever het papier dan de meubels zeg ik maar.
Ze houdt er ook van om Pukkie te vervelen maar die bijt dan wel van haar af. Ze schrikt dan en weet dat het menens is.

Groetjes Anja

robeke

vechten je valkjes en je 2 hondjes zoveel???

mvg.robeke


je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX

Anja

Hoi Robeke,

Nee ze vechten absoluut niet. Doggy is echter nogal speels en wil dan met de valkjes spelen en ze ging dan aan de staart hangen. Na haar een paar keer gecorrigeerd te hebben weet ze nu heel goed dat het niet kan en niet mag.
Als ze bij ligt te slapen komen de valkjes ook gewoon kijken.

Groetjes Anja

robeke

hihihi dan is het wel grappig dan zijn de valkjes heel nieuwsgierig wat ze doen of wat  ;D

mvg.robeke


je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX

Anja

Hoi Robeke,

Mijn valkjes zijn idd heel nieuwsgierig maar tegelijk ook bang van nieuwe dingen.

Groetjes Anja

robeke

mijn valkje(s) zijn ook bang van dingen als iets van tafel of zo valt staat hij direct met grote ogen en zijn kuif naar boven ;D
of als iets op tafel valt en hij is ook op tafel dan vliegt hij in de lucht  ;D ;D ;D

maar ik wist niet dat valkje en vogel zich zo goed verdragen...

ik heb hier een kat rondlopen i de tuin weten niet van wie die is ...

maar hij/zij vangt vogel vogels in de mond ...

zonder hem dan noch pijn te doen  :D

dus hij houd ze gewoon in de mond en laat ze weer vliegen

maar de vogels zijn dan wel erg geschrokken...

mvg.robeke :-* :-* :-*


je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX

Mara

Hoi Pukkie en Doggy,

Ik ben Oscar en ik woon bij Mara en haar bende. Wat zijn jullie toch mooie hondjes zeg. Ik ben een blonde bouvier. Ik was een zwerfhond en Mara heeft me toen samen met haar ouders uit het asiel gehaald.

Zeg, Doggy, mijn vriendinnetje is net zo groot als jij en zij is al volwassen. Ik ben heel lief voor kleine hondjes. Misschien kunnen we eens samen gaan wandelen?

Groetjes Mara en Oscar

Dit ben ik...dan weet je hoe ik er uit zie!


En dit is Tarzan, Mara's eerste hondje...

robeke

Mara jij hebt ook wel heel mooie hondjes  :D
tarzan is cool hij heeft zo hele mooie grote ogen ;D

en Oscar hoe grrot ben jij??? ;D
mvg.robeke


je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX

Mara

Hoi Robeke

Ik ben best wel groot en weeg 27 kilogram. Tarzan was een keeshondje, heel mooi wit.

Ik hoop niet dat Pukkie en Doggy het erg vinden dat ik me ook even voorstelde, want al dat gepraat over valkjes vind ik soms wel saai hoor, maar nu heb ik tenminste weer een leuk boekje om te lezen!!

Oscar

Anja

Hoi Robeke,

Ik kan me wel voorstellen dat de vogels daar erg van schrikken hoor.
Mijn valkjes kunnen niet vliegen en zijn allemaal gekortwiekt. Juist daarvoor. Als ze vliegen dan hapt Pukkie ernaar en worden ze erg onrustig. Nu gaat het allemaal goed samen en mijn valkjes zijn erg gelukkig ondanks dat ze gekortwiekt zijn. Ze lopen hier de hele dag lekker rond.




Hoi Oscar,

Wauw jij bent groot. Jou hoofd is al groter als wat ik nu ben. Ben wel een beetje bang van je hoor. Moet wel even aan je wennen. Ik vond Pukkie al groot................... Als ik een beetje aan je gewend ben wil ik wel met je gaan wandelen hoor.
Tarzan is ook een heel mooi hondje. Wij hebben begrepen dat Tarzan er niet meer is. Hoe komt dat?

Wij vinden het kei leuk dat je je hier hebt voorgesteld. Kunnen we hier lekker kletsen over honden dingen enzo.
27 kilo zeg wow ik weeg 1 kilo en Pukkie 5.5 kilo

Groetjes Doggy en Pukkie.

robeke

hihihi je hebt eigenlijk wel gelijk mara  ;D
als je zo'n hele tijd erover praat...dan begion je het eigenlijk beu te worden ::)

mvg.robeke


je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX

robeke

het is kei tof met een hond een wandeling gaan maken als wij gaan wandelen bij mijn tante en onkel hunne hond dan laten we die los lopen en dan lopen en klimmen ik en die hond overal en als we terug komen liggen we alle twee naasdt elkaar te dutten  ;D
dan zijn we echt moe ;D

mvg.robeke


je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX

Mara

Hoi Robeke

Ik ben het geklets over valkjes helemaal niet beu, maar ik vind het wel leuk om in andere dagboekjes ook over andere dieren te kletsen.

Hoi Pukkie en Doggy,

Ik ben erg groot, ja dat weet ik. Maar dat betekent wel dat jij je achter met kunt verstoppen. Dat is toch wel leuk he! Ik ben een tijdje terug op visite geweest bij kennissen in de buurt van Breda, lekker met hun hondje gespeeld en ik heb in zijn 'kleine' mandje gelegen.

Tarzan was al een oude hond, hij was een jaar of 16 en al 8 jaar bij Mara en haar familie. Hij was al geen jonge hond meer en ze dachten dat hij toen een jaar of 8-9 was toen Mara hem ging ophalen, Mara zelf was toen een jaar of 15. Maar vier jaar geleden (ik ben in september 2003 bij Mara gekomen), op de eerste dag van de vakantie van Mara's vader, kreeg Tarzan iets in zijn hoofd en kon alleen nog maar rondjes draaien. Hij kon nog niet eens meer zijn voerbakjes vinden, nog niet eens het water. Toen zijn ze met Tarzan naar de dokter geweest en hebben ze hem vredig laten inslapen. Mara vertelt me nog wel eens over Tarzan en dan laat ze me de foto zien die bovenop de televisie staat of andere mooie foto's. Mara mist Tarzan nog best wel, maar ze is ook heel blij met mij, dat weet ik wel. En ik ben heel blij met haar.

Een grote poot van

Oscar