Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Anja

Mara

Hoi Anja

Mooie foto's van Doggy en Pukkie. Ook zij genieten van het mooie weer.

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Dank je wel. Er komen er nog meer aan.

Groetjes Anja

Anja

Mara

Hoi Anja

Dat zijn nog meer hele mooie foto's!!

Mara

Kaatje

Hoi Anja,

Wat een heerlijke snuitjes hebben Doggy en Pukkie toch zeg !! Hele leuke foto's, het zijn echt twee dotjes  :D

Liefs, Karin

Bello

Hoi Anja,

Heerlijk die gezichten van Doggy en Pukkie.

Nee foto's vervelen Nooooooooooooooooooit.

Doggy is zo net de prinses op de erwt ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Eugenie, Karin en Dorothé,

Dank je wel voor jullie berichtjes.

Pukkie heb ik net helemaal kaal geschoren. Lekker solidair met de baas  ;D ;D ;D ;D
Doggy heb ik een beetje geknipt en vooral de pootjes. Anders slijten haar nageltjes bijna niet. Ze is nu zo zielig arm ding. Ze is er ook nog loops bij dus dan heeft ze al helemaal een zielige kijk.

Groetejs Anja

Anja

Hoi hoi,

Heb de titel aangepast want gisteren heeft mijn vader de kanaries opgehaald. Ze zitten nu gezellie daar in de voliere en hebben gelijk al een nestje gekregen.

Eens kijken wat er gebeurd. Youpie begon gelijk te fluiten :o :o :o :o
Hier deed hij dat helemaal niet meer. Ook blijkt hij valkendeuntjes te fluiten. Mijn vader zei dat hij deuntjes hoort die eigenlijk niet bij een kanarie horen :-X :-X :-X

Groetejs Anja

Lisa

17 mei 2008, 19:58:51 #909 Last Edit: 17 mei 2008, 20:00:51 by *Lisa
Hoi Iedereen,

Ik heb vanmiddag toen ik thuis kwam even filmpjes gemaakt van Zoowy en Zippy.

Ik had Zippy nieuw voer gegeven en hij kwam ''kijken'' en Anja en ik stonden voor het kooitje. Anja wou haar kriebelen en toen hapte Zippy :o . Daarna pakte Anja haar en zette haar op de bodem Zippy ging meteen naar de voerbak! :o .

Zoowy kwam iets later kijken en die heb ik ook gefilmt ;D

Ik heb het filmpje even bewerkt en achter elkaar gezet anders moest ik er 2 bewerken :P. Ik upload het filmpje iets later vandaag  ;)

Liefs Lisa

Lisa

Hier het filmpje

In het eerste filmpje hoor je mij en Anja wel een beetje praten :-[

http://www.youtube.com/watch?v=2f9iA1_YoFo

Lisa

Hoi Hoi,

Ik heb in de kooitjes van de hamsters de plateautjes gepoets en Zoowy kwam meteen kijken :) .  Bij haar heb ik ook heel de buitenkant schoongemaakt :) .

Neeeeeee ik wil niet ik ren lekker weg >:(

He wat doe je nu ??? ???

Piep Piep ;D

Hallow! ik ben Zoowy ;D

PIEP!

Hee geen foto :(

Ik meen het hoor >:(

Hmpff ik ga weg hoor :o

PiepPiep oke heel even dan maar ik wacht niet lang hoor :-X

:D hoe kom ik hier nu uit ???

Ooh nee Gesnapt snel in mijn huisje 8)

Liefs Lisa :-*

Wilma1

Ochhhhh  :-*

Liefffffffffffffff  :D

Oeps.... waakhond ???

JA, IK WAAK HIER!!!!

KIJK MAAR  ;D

De hamsters zijn uitstekende filmsterren .... ZE GAAN NU NAAR HAMSTERWOOD ???  ;D

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lisa

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Net hoorde we een geluid uit de kooi van Zoowy komen :o dus ik ging kijken was ze al haar voer eruit aan het graven.

Ik deed de kooi open gaat ze heel frapant op 2 pootjes staan kijken van  ::) ik doe niks  :o . Ik zo gekkie ik heb heel je kooitje schoongemaakt al het voer opgeruimt en wat doe je nu :-\ . Liep ze door de voerbakjes heen en ging ze in het lege bakje zitten. Ik pakte haar op met bakje en al en ging even met haar knuffelen ;D . Toen ik haar terug zette ................................. klom ze automatisch op me hand :o en ik mocht nog meer knuffelen ;D

Liefs Lisa

Wilma1

Eigenwijsjes  ;D maar ze weten heel goed wat ze willen  ::)

Hier kan ik ze er niet uithalen, beiden willen niet worden opgepakt en zijn dan net 2 stukjes zeep. Ivm de katten probeer ik dit niet meer, stel dat ze op de grond vallen en dan gaan rennen  :o
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3