Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

robeke

beu is nu al veel gezegt maar... ik hoop je weet wat ik bedoel  :D
mvg.robeke


je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX

Mara

Hoi Robeke

Ik begrijp wat je bedoeld.

Mara

robeke

dank je oscar voor je grote poot  ;D
och arme tarzan :'( dan was tarzan bij jou 8 jaar gebleven en dan rustig verder gegaan  :'(
slaap wel tarzan :-*

mvg.robeke


je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX

Riny


Hoy Doggy en Yukkie
Leuk dat jullie een eigen dagboekje hebben.
Ik ben Bailey en ben 4 jaar.
Eindelijk eens een verhalenboekje wat niet over die fladderdingen gaat.
Mogen jullie achter de vogels aan rennen?
Ik moet daar altijd heel erg voorzichtig mee zijn.
Maandag moet ik naar de kapper, gaan jullie daar ook wel eens naar toe?
Nu moet ik gaan want ik ga met Jan wandelen.
Pootjes van Bailey




Anja

Citaat van: Mara op  9 februari 2007, 18:53:55
Hoi Robeke

Ik ben het geklets over valkjes helemaal niet beu, maar ik vind het wel leuk om in andere dagboekjes ook over andere dieren te kletsen.

Hoi Pukkie en Doggy,

Ik ben erg groot, ja dat weet ik. Maar dat betekent wel dat jij je achter met kunt verstoppen. Dat is toch wel leuk he! Ik ben een tijdje terug op visite geweest bij kennissen in de buurt van Breda, lekker met hun hondje gespeeld en ik heb in zijn 'kleine' mandje gelegen.

Tarzan was al een oude hond, hij was een jaar of 16 en al 8 jaar bij Mara en haar familie. Hij was al geen jonge hond meer en ze dachten dat hij toen een jaar of 8-9 was toen Mara hem ging ophalen, Mara zelf was toen een jaar of 15. Maar vier jaar geleden (ik ben in september 2003 bij Mara gekomen), op de eerste dag van de vakantie van Mara's vader, kreeg Tarzan iets in zijn hoofd en kon alleen nog maar rondjes draaien. Hij kon nog niet eens meer zijn voerbakjes vinden, nog niet eens het water. Toen zijn ze met Tarzan naar de dokter geweest en hebben ze hem vredig laten inslapen. Mara vertelt me nog wel eens over Tarzan en dan laat ze me de foto zien die bovenop de televisie staat of andere mooie foto's. Mara mist Tarzan nog best wel, maar ze is ook heel blij met mij, dat weet ik wel. En ik ben heel blij met haar.

Een grote poot van

Oscar


Hoi Oscar,

Maar wat erg dat het zo is gelopen. Wij snappen best dat Mara Tarzan nog altijd mist. Mijn baasjes missen Daisy ook nog altijd. Dat was een Yorkje die ze voor Pukkie hadden. Mijn vrouwtje gaat foto's zoeken (die bewaart ze allemaal in een koffer) en die laat ze dan door ons baasje inscannen en dan zullen we ze hier neerzetten.
We hebben wel al foto's gevonden toen Pukkie 7 weken was.









Pukkie was hier al groter als ik met mijn 10 weken.
Dank je wel voor je grote poot Oscar. Je krijgt er 2 kleine pootjes voor terug.

Groetjes Pukkie en Doggy.

Anja

Citaat van: Riny op  9 februari 2007, 19:04:51

Hoy Doggy en Yukkie
Leuk dat jullie een eigen dagboekje hebben.
Ik ben Bailey en ben 4 jaar.
Eindelijk eens een verhalenboekje wat niet over die fladderdingen gaat.
Mogen jullie achter de vogels aan rennen?
Ik moet daar altijd heel erg voorzichtig mee zijn.
Maandag moet ik naar de kapper, gaan jullie daar ook wel eens naar toe?
Nu moet ik gaan want ik ga met Jan wandelen.
Pootjes van Bailey






Hoi Baily,

Wij mogen ook niet achter de vogeltjes aan rennen. En dat willen we zo graag.
Ik hoef nog niet naar de kapper maar Pukkie gaat ongeveer om de 2 of 3 maanden.
Oooooooo jij mag lekker mee wandelen. ik mag dat nog niet want ik moet wachten tot ik mijn laatste enting heb gehad. Dat is ongeveer rond 1 maart en dan mag ik ook lekker wandelen.

Pootjes van Yukkie en Doggy.

Mara

Hoi Pukkie en Doggy

Ik moet maandag ook naar de kapper, want als het nu nat is buiten en ik heb mijn pootjes niet goed geveegd dan ga ik in de keuken slidderen, net alsof ik aan het schaatsen ben.

Zeg Doggy, het is wel niet zo fijn dat jij nog niet mag gaan wandelen, maar nog even, het is al heel gauw 1 maart. En dan moet je maar lekker gaan genieten.

Bailey, ga jij ver wandelen? Ik met baasje meestal wel, soms wel meer als een uur. Heerlijk joh!

Oscar

p.s. bedankt voor de twee kleine pootjes ;D

*Petra*

Hoi Yukkie en Doggy,

Ik ben Rakker, het hondje van de zus van Petra.
In de vakantie ga ik vaak naar Petra toe, daarom wilde ik me even aan jullie voorstellen.



Groetjes Rakkertje.


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

carco

Wat is het hier gezellig zeg!
Ik kom me ook maar eens voorstellen bij jullie, alhoewel ik hier ook al een dagboekje heb.
Ik ben ook een halve shi-thsu weet je dat en heel erg lief.
Maar ik mag ook al niet achter die fladderdingen aanjagen en zij zijn hondsbrutaal tegen mij en pikken me nogal eens in mijn neus.
Ik vind jullie 2 knappe hondjes hoor en wil best wel eens mee om te stappen :D



Poot:
Klik op het plaatje voor onze site!




kimmie

Heey Doggy en Pukkie,

Wij willen ons ook even voorstellen...
Wij zijn Bailey en Baco...


Bailey is 4 jaar oud en ik ben bijna 3 jaar.
Omdat wij veel te druk en actief zijn staat de vogel, die ons baasje Karel noemt, boven.

Wij zijn 2 boxers.
Bailey is altijd heel rustig in huis, maar als er visite is wilt ze graag op schoot zitten ::)
Ik ben altijd heel druk buiten, ik moet dan natuurlijk laten zien hoe macho ik ben :D

Als de "winter" stopt moeten we met baasje mee naar het grasveld.
Daar worden we geborsteld.
Ze wordt dan wel is boos op mij, omdat ze altijd 3 boxers van mij afkamt en er geen einde aan komt ::)
Bailey is na 1keer kammen al klaar, maar die vindt het ook niet zo leuk.
Nu weer genoeg over ons.

Pootje van Bailey en Baco
Groetjes Kim, Karel en Lady


robeke

10 februari 2007, 13:22:31 #25 Last Edit: 10 februari 2007, 13:25:45 by robeke
allemaal zzer schattige hondjes ;d,

ik ben loera ik heb de naam gekregen van een meisje in egypte ze vonden het zo een toffe naam ::)
maar de naam past ook bij mij  ;D ik loer wel eens graag en ik steek mijn neusje overal tussen foto's hebben we niet van mij
maar dat vind ik niet erg(ik ben geen fotomodel want ik heb de flits niet graag,ik verschiet me er te fel van ;D )
ik wil wel ook eens heel graag wandelen met jullie want jullie zijn allemaal zo lief.
en als er iets is kunnen mij de boxer beschermen ;D
ik ben ook een heel rustige hond binnen

maar buiten ben ik heel,heel,heel actief
ik wou me gewoon maar voorstellen
ik ga vragen ofdat ze foto's van me willen maken en dan kun je mij wel eens zien

2kleine pootjes en een dikke ''blaf''!


je ben zacht van me heen gegaan aico :'(
rust zacht kusjes:XXX

Anja

Hoi Rakkertje,

Wij vinden het heel leuk dat je je toch voor komt stellen. Hoe meer zielen hoe meer vreugde zeggen we maar.

Hoi hondje van Carco,

Hoe heet jij? Doggy is ook een halve Shi tzu dus ze heeft wat overeenkomsten met jou. Met welke soort ben jij gekruisd?

Hoi Baily en Baco,

Wow jullie zijn ook al zo groot. Daar voelen Doggy en ik lekker veilig met die grote honden. Ik hoef ook maar 1 keer te borstelen en Doggy moet dat ook meerdere keren  ;D ;D ;D

Hoi Loera,

Wij willen heel graag een foto van jou zien dan weten we ook hoe jij er uit ziet en hoe groot je bent.

Pootjes van Yukkie en Doggy.

Anja

Hoi hoi,

Dit is Daisy die voor Pukkie hier heeft gewoont. Ze is gestorven toen ze bijna 6 jaar was aan een hersenbloeding. Ze was een heel lief hondje en onze baasjes zullen haar nooit vergeten.













Groetjes Pukkie en Doggy

*Petra*

Hoi,

Ooooh nog maar 6 jaar..
Wij hadden vroeger een yorkshire, die heette ook Pukkie.
Hij is dood gebeten door een grote hond, ook veel te jong  :'(.


Liefs Petra.


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Anja

Wat een mooie foto's van Daisy! Echt schitterend. Wel veel te jong overleden.....heel erg.

Ik hoef meestal ook maar een keer geborsteld te worden. Het is wel fijn zo, allemaal die diverse maten honden hier!

Pootje

Oscar