Yeni's andere vriendjes.....Weer mis met Pukkie

Gestart door Anja, 9 februari 2007, 16:14:25

« vorige - volgende »

Anja

Hoi hoi,

Ik moet zo met Pukkie naar de DA. Ze heeft een gezwel op haar oog en haar rechteroor is helemaal dik.
Ook lijkt het of ze steeds meer afvalt.

Ik hoop maar dat ze nog mee terug naar huis mag.

Liefs,

Anja

Saar

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Dank je wel Saar en Caroline.

Er was een boel mis met haar. Haar ogen zijn slecht aan het worden. Je ziet ook een blauwe waas in haar ogen. Het gezwel blijkt een tumor te zijn en daar wordt ze morgen aan geopereerd. Om 15.00 uur moeten we haar brengen en om 18.00 uur weer halen.

Haar tepels waren erg opgezet en ze blijkt schijnzwanger te zijn. Daarvoor heeft ze een spuit gekregen en tabletjes die ik vanaf morgen 1 week lang 2 maal daags moet geven.

Haar goede oor was flink ontstoken en haar slechte oor daar kon ze geeneens in kijken zo dik. Daarvoor ook een spuit om de zwelling te verminderen en druppels die ik 1 week lang 2 maal daags in het oor moet geven.

Verder is ze 2 kilo afgevallen. Ze woog 6.5 kilo en nu nog maar 4.5kilo. Op zich niet heel erg want ze was te dik maar er mag nu toch echt niets meer vanaf gaan.

Ze is ook officieel bejaard verklaard en ik moet rekening houden met meubels in huis verplaatsen omdat ze steeds slechter zal gaan zien. Ze mag ook niet meer springen, tja hoe ga je dat aanpakken.

Nu morgen maar duimen dat ze de operatie goed door gaat komen. Ik houd jullie op de hoogte.

Liefs,

Anja

Caroline

Hè bah, wat spannend weer ....

Ik denk aan jullie en duim heel erg hard voor Pukkie.

Liefs Caroline  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

och.... heel veel sterkte vandaag met pukkie!
ik duim voor pukkie en voor jullie.  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Anja

Caroline, Kim en Saar,

Dank jullie wel.  :-* :-* :-* :-* :-*

Pukkie is weer thuis. Ze heeft de operatie goed doorstaan.Ze is nog erg suf van de verdovingen en ze ziet op het moment met haar oog niks. Ze ligt nu naast me op de bank te rillen als een rietje. Ga zo een kruikje voor haar maken. Ze heeft nog meer medicatie gekregen en over 1 week moet ze terug komen.

Haar oog ziet er maar raar uit maar dat zal nog wel bijtrekken. er komt ook nog bloed uit maar dat was normaal. Ze hebben haar ooglid gelijnd ipv gehecht. Ze moet nu ook een kap om want ze mag er absoluut niet aan komen.

Ook moeten we oppassen met harde geluiden en fel licht. Heb de lampjes maar gedimd, is ook wel gezellig.

Heel veel liefs,

Anja

Kimm

oh gelukkig is het goed gegaan!! fijn hoor!

geef die lieverd maar een dikke knuffel van mij en heel veel beterschap voor pukkie :-*  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Fijn dat het goed is gegaan .  :)

Hopelijk is Pukkie snel weer jullie ouwe Pukkie.  :-*

Liefs Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Fijn dat het allemaal goed gegaan is.
Hopelijk is Pukkie weer snel de oude Pukkie!

Liefs Gerda (en nog bedankt  :-*)

Anja

Hoi Kim, Caroline en Gerda,

Haar oog ziet er best goed uit. Beetje troebel van al de zalf maar dat komt goed. Ze heeft wel last van fel licht en dingen die snel bewegen.
Bijvoorbeeld als Doggy met haar ballon aan het spelen is daar kan ze niet goed tegen. Dat schudden en zo.

Als ze mij 's morgens en 's avonds de flesjes met druppels ziet pakken dan maakt ze dat ze wegkomt. Ze gromt zelfs naar me en probeert me te bijten. Logisch want ze heeft pijn. Ze weet wel dat ik het doe om haar beter te maken. Haar oren zien er niet uit. Al de smurrie is er uit aan het komen. Jakkie zeg.

Ze drinkt echt kei en kei veel. Ze was ook op aan het zwellen. We hebben de dierenarts gebeld en het blijkt toch normaal te zijn. Dit moet af gaan nemen. Komende week moet ik terug komen om alles te laten controleren.

Liefs,

Anja

ps Gerda graag gedaan :-* :-* :-* :-* :-*

Anja

Foto's van Doggy,Pukkie en Coco.

Op de laatste foto komt Coco heel erg dicht naar de lens toe.

Anja

Bello

Ha pukkie muk

Meisje toch, gelukkig hoef je de kap niet voor altijd op, nog ff doorbijten :-*

Groetjes Dorothé

jajaja Doggy muis, je staat ook heel lief op de foto ;D

oja en Coco ook :D :D :D
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel