GEREED: Kan site niet meer volledig zien?

Gestart door Falcon, 8 februari 2007, 18:12:42

« vorige - volgende »

Falcon

8 februari 2007, 18:12:42 Last Edit: 8 maart 2007, 00:07:24 by Peter
Hallo,

Kan het zijn dat er gewerkt wordt aan de site? Ik kan enkel flarden zien van de website en mijn browser vindt de hoodpagina niet meer?

Dank je om me iets te laten weten.

Groetjes,
Falcon

Riny

Hoy Falcon
Vervelend voor je.
Ik heb (gelukkig) nergens last van
Groetjes Riny

Peter

Hallo Falcon,

Je mist waarschijnlijk de knoppen aan de linkerkant, je kunt meer info vinden in deze topics:
Op het nieuwe forum alle index knoppen kwijt??
en deze:
Waarom een halve pagina

Groetjes,
Peter

Falcon

Hallo,

Dank je Peter voor je antwoord.
Riny vond het blijkbaar niet zo erg dat ik de site nog nauwelijks kon gebruiken? ??? Vond ik echt niet leuk.
Heb de vorige posts van 2005 gelezen over het probleem maar het brengt me niet echt verder, helaas.
Vind het ook wel niet kunnen dat om een site te kunnen bezoeken je beveiliging moet instellen op laag of zeer laag. Dan loop ik toch risico  op spyware e.d.

Heb teveel problemen de laatste tijd zelfs inloggen moet ik 4 maal doen nu om toch maar op het forum te raken.
De website draait echt vierkant hoor. Downloads van MP3 blokkeren ook nog steeds en ik gebruik nochtans Firefox.

Blijkbaar hebben de andere leden hier geen last van?

Nu ja, ik zal er mij bij neerleggen en me nog enkel op de delen van de site begeven die het wel doen.

Ivy

Hoi Falcon.
Het zal toch wel aan je eigen instellingen moeten liggen, want bij mij draait hij ook goed en gezien er geen andere leden zijn met klachten zal het allemaal goed zijn.
Beveiliging heb ik op normaal staan, dus het hoeft niet daaraan te liggen.
Heb je cookies en internet files verwijdert? Dat heeft mij een keertje geholpen...
Succes!




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Riny

Citaat van: Falcon op 14 februari 2007, 16:36:52

Riny vond het blijkbaar niet zo erg dat ik de site nog nauwelijks kon gebruiken? ??? Vond ik echt niet leuk.


Hallo Falcon
Naar mijn mening heb ik duidelijk aangegeven dat ik het vervelend voor je vond, en je een correct antwoord gegeven.
Groetjes Riny

Mara

Hoi Falcon

Ik heb hetzelfde probleem ook gehad....maar weet neit meer precies waar dat aan ligt. Volgens mij lag het aan een instelling en ik heb ook mijn beveiliging gewoon op normaal staan.

Mara

Falcon

Sorry Riny maar je bent toch moderator van deze site hé?

Als iemand een probleem meldt met de site en die krijgt als antwoord: "Ik heb (gelukkig) nergens last van."
Dan reik je mij toch helemaal geen enkele oplossing aan hé? Dat is echt zeggen "Bij mij draait alles ok. Als dat bij jou niet zo is, trek dan je plan maar!"

Ik ben geen lichtgeraakt iemand hoor. Maar liet je antwoord lezen aan een ander en die viel ook uit de lucht van je koele antwoord.
Als jij dit niet zo aanvoelt  dan heb ik daar (gelukkig) ook geen last van.

Peter

Oke nu weer terug naar het onderwerp: De website werkt niet bij jouw.

Maak je gebruik van Norton?
Heb je al eens een je tijdelijke internetbestanden verwijderd (ook offline items)?

De downloads komen vanaf een andere webserver en zouden zeker geen probleem mogen opleveren. Waar het mis gaat is mij (nog) niet duidelijk maar ik zeker even kijken wat ik voor jouw kan doen.

Groeten,
Peter