5 mei 2025, 09:28:01

nieuw valkje!!!!

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 24 juni 2003, 18:03:39

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

hallo lieve iedereen!!

Sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen.. :-[
druk met school..laatste lootjes wegen het zwaarst!  :( Maar in elk geval..Ik heb een nieuw valkje!! Het is echt zo'n schatje! Ze is met de hand opgevoed..ik heb haar net een klein weekje..en ze is zoo lief!!  :P en viggo..is een totaal ander valkje geworden..zo verliefd..hihi..jaja viggo is in actie gekomen!  :D en fluiten dat hij nu doet! al zijn lovesongs het nieuwe valkje heet Nica en ze is gepareld met een kaneelachtige kleur..echt een scheetje! Ze kan kusjes geven en ze pakt alles wat los en vast zit! Hihi en ze heeft nog zo'n lief geluidje!  :P Je kan echt met haar kroelen!  :)

kussies en groetjes jaimy,viggo en natuurlijk nica!

demi

hallo jaimy

gefeli met je nieuwe valkje! en heb je ook foto`s?
groetjes diana w

Jaimy_en_Viggo

hallo demi,

Nee nog niet. Ik ga zo even kijken of de webcam het doet..prop ik hem daar voor  ;D vind ze vast niet erg! dan zorg ik dat ze er meteen op staan!

groetjes Jaimy, Viggo en zijn grote geliefde..Nica!  :-*

Speedy

24 juni 2003, 19:21:54 #3 Last Edit: 24 juni 2003, 19:22:14 by Speedy
Hoi Jaimy,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst....

Zeker een tijd niks meer gehoord, we vroegen ons al af wat er gebeurt kon zijn.....hoe is het met Chris?

Groetjes,
Trudie

Lique

Hoi Jaimy,

Wat leuk zeg, dat je er een valkje bij hebt. Leuke naam ook Nica.
Ik wacht vol spanning op de foto's.

Groetjes Lique

daan

Hoi Jaimy,

Gefeliciteerd met je nieuwe valkje Nica.
Ben benieuwd naar de foto hoor.

Groetjes aan Chris

Daantje

Jaimy_en_Viggo

hallo iedereen!

Ja, ik zal snel foto's maken! jullie worden zeker weten meteen verliefd!  :D Over verliefd gesproken..Ja met Chris is het heel goed  ;D hij was van het weekend mee naar mijn vader...dus hij heeft de grote test doorstaan..levend nog wel!  ;D

groetjes Jaimy, Viggo en Nica!  :-*

Lique

Hoi Jaimy,

Ik denk ook dat  we gelijk verliefd worden.
Maar eerst wachten we heel erg nieuwsgierig de foto af ;) :D
Ennuh, jammer dat jullie niet meer op de chat komen, wij missen jullie hoor.

Groetjes Lique

Jaimy_en_Viggo

hallo Lique,

Chris en ik komen zeker weer op de chat! ik in elk geval..bijna geen school meer!! dus geen huiswerk! Dus ik ben weer van de partij! Chris komt zeker weten ook weer!  ;D zijn we weer compleet!  :D

:-* Jaimy, Viggo en Nica!

Kolkkie

Hey Jaimy,

Gefeiciteerd met je nieuwe aanwinst. Laat maar snel foto's van haar zien.

Groetjes aan Chris, we missen jou en hem heel erg hoor.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Mandy

Leuk Jaimy, mooie naam ook. ;D
Dat is zeker lang geleden, maar voor een goed doel, school is heel belangrijk, heb je alles gehaald?
Ben benieuwd naar de foto's. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Valerkiet

hé leuk!! gefeliciteerd!!!!

anika_en_spirit

hoi jaimy,

G E F E L I C I T E E R D  met je nieuwe valkje.
ik ben benieuwd naar de foto's .

groetjes anika
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Jaimy_en_Viggo

hihi,

dank je wel iedereen! Zal zeker weten snel foto's maken!  :P Ze is echt zo lief! Vanavond kroop ze helemaal in mijn nek en als je je handen om haar hem legt, valt ze zo in slaap!  :) Zo lief! en dan die grote zwart ogen die je aanstaren!  :P zoooo lief! echt waar!! Snap ook wel waarom Viggo zo gek van haar is dat hij haar telkens gaat zoeken als ik haar ff mee neem om te badderen! hihi..schattig koppel! hihi..hoeze gek op de valkjes! ;D :D nou lieve iedereen!

groetjes en  :-*

Paul

Hoi Jaimy,
Leuk dat we weer wat van je horen en ook super dat je er zo'n lief valkje bij hebt :-)
Ik ben benieuwd met hoeveel jij gaat eindigen , het begint met 1, dan 2 en dan gaat het pas echt beginnen hahahaha
Ook dat virus he waar je mee besmet bent dus :-)

Groetjes, Paul