4 mei 2025, 10:46:26

Cinnamon geparelde witkop!

Gestart door Tara, 22 juni 2003, 20:42:34

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Angelique,

het was niet echt de eerste, maar degene ervoor waren niet echt mijn smaak, ik hou graag van speciale namen en ik vond dat deze wel wat bij haar past :). Volgens mij is ze 10 weken ongeveer, een echte schat hoor, ze eet goed enzo, alleen kijken de anderen er nog niet veel naar om :-/

Lique

Hoi Tara,

O je weet al dat het een pop is.
M<aar dat de anderen er nog geen belangstelling voor hebben, is niet zo erg hoor, zij moeten ook eerst de kat uit de boom kijken.
Het komt vast wel goed. Dat weet ik zeker.

Groetjes LIQue

Tara

Hoi Lique ik weet zeker dat het goed komt hoor, en hopelijk heb ik volgend jaar een nestje van haar, zullen hele mooie jongen worden, ik heb wildkleur mannen, lutino man, witmasker man, geparelde man en misschien komen er nog bij, wat denk je dat het mooiste nest zou vormen ;D. Neeh maakt me niet uit, ik wil alleen wel eens een nestje met witte donsjes hebben, aangezien het een popje is lijkt me dat het minst mogelijk als de man een andere mutatie heeft helaas :-/

Groetjes, Tara

Lique

Hoi Tara,

Het zou erg leuyk zijn, als je Malaia zou kunnen koppelen aan een Lutino man.

Misschien krijg je dan wel albino jongen.

Groetjes lique

Tara

Hoi ik weet het :). Daarom hoopte ik ook dat mijn witmasker man zou koppelen met mijn overige lutino pop, dit is wel het geval alleen ... Hij wil niet paren en zij ook niet echt. Misschien heb ik nog een lutino man jong dit jaar, dit komt dan goed te pas voor volgend jaar, want mijn ander lutino mannetje Tako, is al bezeten door een geel geparelde pop :D

Valerkiet

ach we zien wel met welke malaia graag wilt Liefde kan je nie dwingen

Tara

Nee dat weet ik, maar alle koppels waarvan ik in het begin wou dat ze koppelden, koppelden hoor, ik voel de liefde aan ::). Maar het zou heel leuk zijn als ze zou koppelen met een lutino, ik wil een albino hoor, dan heb ik een beetje kans ::).

Lique

Hoi Tara,

Het zou leuk zijn, dat ze elkaar zouden treffen.
Maar dat kan je inderdaad niet dwingen. Maar dat weet je allemaal al wel.
Gewoon lekker afweachten, ze is nog erg jong, en moet eerst volwassen worden.

Groetjes Lique

Paul

Hoi Tara,
Heel leuk dat je er weer zo'n mooi valkje bij hebt :-)
Waar je haar ook mee laat paren maakt weinig uit want je hebt altijd grote kans op witte dond ook als je met wildkleur of gepareld kruist :-)
Dus dat moet dan zeker gaan lukken :-)

Groetjes, Paul

Valerkiet

G-E-F-E-L-I-S-I-T-E-E-R-T Tara met je nieuwe vogel. :-*
G-E-F-E-L-I-S-I-T-E-E-R-T Malaia met je nieuw baasje. :-*

daan

Hoi Tara,

Zeker een zeer mooie valk heb je erbij gekocht.
Gefeliciteerd ermee, en geniet ervan dat heb je verdient hoor.

Groetjes Daan

anika_en_spirit

hoi tara,
mooi valkje hoor, veel plezier ermee !!
(zal wel lukken denk ik)  ;D ;D

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!