24 april 2024, 07:44:34

waar moet ik mijn kooi zetten?

Gestart door bjorntjj, 30 maart 2007, 17:37:11

« vorige - volgende »

bjorntjj

Yu!
In de living hebben we geen plaats om de kooi te plaatsen en in de keuken ook niet want het staat vol met radio, tv, playstation, computer en deuren enzo... is het goed als ik het valkje boven in mijn kamer zet? daar is het niet druk. of verveelt het valkje zich dan? ik zal met mijn valkje na school zoveel mogelijk tijd doorbrengen want woensdag namiddag ben ik vrij en zaterdag en zondag.

Inge88

Dat kan prima naar mijn idee. Ik heb de kooi zelf ook op mijn slaapkamer staan. Mijn ouders willen ten eerste niet die grote kooi tussen hun mooie spullen hebben staan  :P Ten tweede vind ik het veel gezelliger als hij op mijn kamer staat. Ik ben daar veel te vinden en als ik dan naar beneden ga, neem ik het valkje gewoon mee, beneden hebben we wel gewoon een standaard waar hij kan zitten.
De keuken is sowieso meestal niet geschikt, omdat daar gekookt wordt en voor het valkje giftige gassen vrij kunnen komen.

bjorntjj

merci voor alles. dat zal ik ook doen :D

Riny

31 maart 2007, 09:44:13 #3 Last Edit: 31 maart 2007, 09:49:29 by Riny
Hoy Bjorn
In tegenstelling tot Inge ,ben ik bang dat je valkje vereenzaamd boven.
Overdag zit hij altijd alleen, zou het dan niet een beter idee zijn, om hem een speelkameraadje te geven?
Ook ben ik bang dat als je maar 3 x per week echt tijd voor hem hebt ,dat je problemen krijgt met tam worden.
Zo'n diertje heeft iedere dag aandacht nodig.
Groetjes Riny

Inge88

31 maart 2007, 10:25:01 #4 Last Edit: 31 maart 2007, 10:31:05 by Inge...
Citaat van: Riny op 31 maart 2007, 09:44:13
Hoy Bjorn
In tegenstelling tot Inge ,ben ik bang dat je valkje vereenzaamd boven.
Overdag zit hij altijd alleen, zou het dan niet een beter idee zijn, om hem een speelkameraadje te geven?
Ook ben ik bang dat als je maar 3 x per week echt tijd voor hem hebt ,dat je problemen krijgt met tam worden.
Zo'n diertje heeft iedere dag aandacht nodig.
Groetjes Riny



In dat geval zou het toch niet uitmaken waar hij de kooi neerzet? Of een van zijn ouders moeten overdag thuis zijn... Ik begreep uit zijn bericht dat hij de woensdag middag en het hele weekend vrij is en neem daarbij aan dat hij de rest van de week 's avonds thuis is. Een 2e valkje is een goed idee  :)