28 maart 2024, 09:57:07

kan iemand..

Gestart door reina, 27 september 2002, 15:54:14

« vorige - volgende »

reina

TEXTmij vertellen hoe ik kan zien of het een mannetje of een vrouwtjes is? ik weet wel dat er een streep onder zijn of haar staart moet zitten, maar ik zie het niet.
wie kan mij dat vertellen waar het precies zit en of je de veren aan de kant moet schuiven om het te zien. :'(
alvast bedankt!

Groetjes reina ;)

Peter

Hoi Reina,

Allereerst welkom op het forum!

Op onze website vindt je bij vragen over... en dan vraag 1 een lange uitleg over hoe het geslacht te bepalen is.

Groetjes,
Peter

reina

dankje ;) maar kun je mij misschien even een betere uitleg geven, van waar ik bij het staart moet kijken, want ik zie niks en ik weet niet waar ik moet kijken, is het bv op de veren of op de huid? ik weet het niet. :(

Groetjes reina

Tara

Hoi, rondom het 'poepje' van de valk zie je streepjes als 't een meisje is, anders is het een mannetje als je geen ziet. Je hoort het ook aan de roep van de parkiet, is het een felle harde roep, is het een mannetje, is het een zacht geroep is 't een vrouwtje, doei doei.

V_Valkie

Als je bij de staartveren van de valk kijkt,dus erop,zie je als het een vrouwtje is verticale streepjes op de veren en bij een man is het gewoon 1 kleur.