11 mei 2025, 23:10:59

kort wieken

Gestart door lady, 3 februari 2007, 15:14:42

« vorige - volgende »

Rianne

Ik heb bij de meeste valkjes geprobeerd ze tam te maken. Lukte het niet, vond ik het ook prima. Ik ben niet iemand die de hele dag met 4 vogels op de schouder rond wil lopen ;) Ze mogen van mij gewoon valkje zijn, ook al is dat wat lastig als je 2 half wilde valkjes weer in de kooi wil hebben ;D

hennie

Ik denk er net zo over, hoewel ik me weleens moet bedwingen hem niet vast te pakken, zodat ik eens echt met hem kan knuffelen! Maar het gaat me lukken om het hem uit zichzelf te laten doen! (wie wil er nou niet met mij knuffelen ;))
Het in de kooi zetten gaat bij mij prima! Als ik rammel met zijn voerbakje zit hij er meteen bij!
gr,Hennie

lady

nou ik denk dat ik het zo maar laat ,ik denkt dat het (als hij wat ouder wordt )het wel gaat leren om niet de andere te pesten .anders was hij wel gekortwiekt geboren TOCH. nee ik ben hier helemaal uit ,geen geknip in zijn vleugels. als hij los is en z\hij zit op mijn hoofd stapt hij zo op mijn vinger en kan ik hem zo in de kooi doen.
maar dank jullie wel voor jullie antwoorden.
groetjes lady :D :D ;) ;)

Romy

Hoi

Misschien is het een oplossing om als je valkje los is, een doek op de bovenkant van de andere kooi te leggen. Zo kan hij de andere valkjes niet imponeren (want ze zien hem niet) en kunnen de andere ook niet aan z'n teentjes.

Groetjes
Romy