8 mei 2025, 06:04:23

welk mannetje is het leukst

Gestart door lola, 2 februari 2007, 22:15:43

« vorige - volgende »

lola

hallo allemaal,
ik ben hier nieuw en weet niet of ik mijn berichtje wel bij het juiste onderwerp plaats.

ik zou graag willen weten welk mannetje het best bij mijn popje past.

ik heb een cinnamon pop, en weet niets van de ouders ben zo stom geweest haar een jaartje terug in de winkel te kopen, en dus weet ik niets van haar ouders.

ik vind bijna alle kleuren wel mooi!

ik wil een verrassings nestje...
wat ik bedoel is dus dat ik een nestje zou willen waarbij veel verschillende mutaties te voor schijn kunnen komen.

kom maar op met de ideen.
gr nicole
Nicole's beestenboel

Karin

Bijvoorbeeld een cinnamon geparelde man, dan krijg je cinnamon en cinnamon geparelde jongen en de geparelde zijn dan popjes. Of een lutino geparelde. Dan krijg je wildkleurtjes ( mannen ) en lutino geparelde ( popjes ) en natuurlijk alle verassingen die er uit komen door splitten en eventuele andere spelingen van de natuur  ;D

p.s. : ik moet eigelijk opaline zeggen i.p.v. gepareld, maar ik blijf het voorlopig lekker bij gepareld houden  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

•=Bonnie=•

Een cinnamon-opaline witmasker bonte man split lutino  :D

Als je popje dan split is voor witmasker of bont of misschien wel beiden kan je onderstaande combinaties ook met bont, witmasker of witmasker bont krijgen en zelfs albino's als je pop split witmasker is. Is ze nergens split voor kan je onderstaand verwachten.

Mother:Cinnamon
Father:Pied Whiteface Cinnamon Pearl Split To {X1:  Lutino}

male offspring:
50% Cinnamon Split To Pied Whiteface {X1:  Lutino Pearl}
50% Cinnamon Split To Pied Whiteface {X1:  Pearl}

female offspring:
50% Cinnamon Lutino Pearl Split To Pied Whiteface
50% Cinnamon Pearl Split To Pied Whiteface

Zelf even vertalen, daar heb ik geen puf meer voor op dit tijdstip ;)

lola

klinkt leuk allemaal
ga er zeker goed overnadenken
Nicole's beestenboel