De Grijze Parel 2007 || 02-11-2007 || Seizoen afgesloten :D

Gestart door •=Bonnie=•, 30 januari 2007, 15:03:54

« vorige - volgende »

Rianne

To fetch is Engels voor ophalen. Ook wordt het tegen honden gezegd wanneer ze moeten apporteren :)

*Esther*

Dan zat ik er toch niet zo ver naast met scoren. ;D

maaike86

Hoi Bonnie,

Ik wil je even laten weten dat met Kiki alles super gaat.
De eerste week wilde ze niks van me weten maar nu is ze super tam en lief naar me, ze wil de hele tijd kroelen :D

Was mr. wrong het broertje van kiki?
Echt sneu dat ie weg is.

Kiki is de eerste week ook een nacht weg geweest :-X
Ik had kiki er uitgehaald en toen ik haar weer in de kooi deed heb ik de kooi dichtgedaan alleen niet gezien dat de bovenkant van de kooi nog een beetje openstond, dus toen ik later op me kamer terug kwam weg vogel :o

Ik was helemaal overstuur, het was toen al donker.
heb gelijk allemaal postertjes met haar foto en heel groot vermist derop gemaakt en door de hele buurt opgehangen.

De volgende dag kwamen er mensen aan de deur dat het vogeltje bij hun in de tuin zat een straat vederop. Ik heb haar toen zo kunnen pakken.

Heb echt zoveel geluk gehad.
Dacht echt van die zie ik nooit weer.

Nouja gelukkig is alles goed afgelopen  :)

Kenji mijn andere valkje had ook gelijk door dat er een ander valkje in huis was bijgekomen :D, Ze roepen heel vaak naar elkaar, over een tijdje mogen ze samen.

Groetjes Maaike

Rianne

Hoi Maaike,

als jij die mooie geparelde lutino bij Bonnie vandaan hebt, is dat inderdaad het zusje van Mr Wrong. Jouw valkje is als eitje van mij naar Bonnie gegaan, leuk he? :)
Haar zus woont bij mij, ik heb helaas nog niet zoveel tijd voor haar gehad maar ik mag haar al kroelen. :)
Wel erg hey, je valkje een dag weg... Je hebt echt geluk dat ze weer terug is.

*Esther*

Jeej, 't zit zeker in de familie! De wegvliegvalkenfamilie.

Hopelijk blijft die van Rianne lekker zitten waar ze zit.  ;)

Groetjes Esther

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 10 augustus 2007, 10:41:33
Fetchen!!!!!!!!!!?? Is dat Fries of zo?
In de zin van scoren?

Mijn beide ouders zijn fries dus echt een leek ben ik niet.......

Maar eehhhh

Nu wil ik echt foto's zien !!!!!!
;)

Die zon kun je wel vergeten vandaag ;D Zonder zon kun jij ook vast heeeeeel goed foto's maken! ;D

gr Esther

Ik kan best zonder zon foto's maken, maar ik wou eigenlijk ook dat de bewoners van de grote vlucht al buiten zouden zitten. Maar goed, ik moet zoveel afstand nemen de hele voliere op de foto te krijgen... je ziet toch hooguit stipjes ipv vogels  ;D

Fetch is zoals Rianne al zegt :)
Citaat van: Rianne op 10 augustus 2007, 11:25:04
To fetch is Engels voor ophalen. Ook wordt het tegen honden gezegd wanneer ze moeten apporteren :)

Klopt :)

Citaat van: maaike86 op 10 augustus 2007, 13:14:28
Hoi Bonnie,

Ik wil je even laten weten dat met Kiki alles super gaat.
De eerste week wilde ze niks van me weten maar nu is ze super tam en lief naar me, ze wil de hele tijd kroelen :D

Was mr. wrong het broertje van kiki?
Echt sneu dat ie weg is.

Kiki is de eerste week ook een nacht weg geweest :-X
Ik had kiki er uitgehaald en toen ik haar weer in de kooi deed heb ik de kooi dichtgedaan alleen niet gezien dat de bovenkant van de kooi nog een beetje openstond, dus toen ik later op me kamer terug kwam weg vogel :o

Ik was helemaal overstuur, het was toen al donker.
heb gelijk allemaal postertjes met haar foto en heel groot vermist derop gemaakt en door de hele buurt opgehangen.

De volgende dag kwamen er mensen aan de deur dat het vogeltje bij hun in de tuin zat een straat vederop. Ik heb haar toen zo kunnen pakken.

Heb echt zoveel geluk gehad.
Dacht echt van die zie ik nooit weer.

Nouja gelukkig is alles goed afgelopen  :)

Kenji mijn andere valkje had ook gelijk door dat er een ander valkje in huis was bijgekomen :D, Ze roepen heel vaak naar elkaar, over een tijdje mogen ze samen.

Groetjes Maaike

Jemig Maaike, wat heb jij een mazzel gehad (en Kiki dus ook) dat je haar weer terug hebt! Fijn dat het zo goed met haar gaat. Het weggevlogen valkje is inderdaad haar broer  :(

•=Bonnie=•

By popular demand...

Woorden overbodig denk ik?  ;D

Caroline

:o :o :o

Wow, geweldig!!

Werkelijk super de super!!!

In die grote volière aan de voorkant komen daar de roodstaarten??

Kan me voorstellen dat je mega trots bent hoor.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ivy

Gaaf!
Ik zou zoiets ook wel willen, maar ik zou wel de buren naast en tegenover ons moeten vragen of ze mee willen doen haha.
Echt schitterend!

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Saar

irma

hoi Bonnie,

...echt fantastisch, ja daar word je stil van. :o
Wat gek eigenlijk toen ik bij je was lag er enkelt beton en nu lijkt het veel groter.
Hoe breed zijn jou vluchten nou want ik zie dat je er vier hebt waarvan er een langer is ?
...nu is mijn voliere 2 meter lang en 1 meter breed maar het worden 2 volieres beide  3 meter lang bij 85 cm.

gr Irma

Gloria en Lujo

margreet

hallo Bonnie,

In een woord "fantastisch", wat een ruimte.
Heel veel plezier met je voliere.

groetjes Margreet

•=Bonnie=•

@ Caroline:  :D Yep, ze zitten er al maar Roxy is nog niet buiten geweest en Koko komt alleen buiten als ik bij het luikje ga staan. Als ik vertrek gaat ze snel weer naar binnen  ;D Maar dat komt wel goed, ze hebben altijd heel erg veel tijd nodig, heel anders dan de valkjes.

@ Ivy: *lach* haha, ik zie het al voor me :D

@ Saar:  ;D

@ Irma: Grappig dat je dat schrijft, dat vinden wij ook. Nu de vluchten er op staan zie je pas dat het echt wel heel erg groot is, vooral nu de grote vlucht aan de voorkant af is. Er zijn drie vluchten van 3 meter, die varieren van 85cm tot 1m. (kon niet anders vanwege de doorvlieggaten). De 4e vlucht is 4 meter lang en 1m breed. De grote vlucht aan de voorkan, vlucht 5,  is 6 x 4 - vlucht 4 die "eruit gehapt" is :)

Van vlucht 1,2 en 3 kan 1 vlucht worden gemaakt, zowel buiten als binnen. Dan blijven er in totaal 3 vluchten over.

@ Magreet: Thanks, enne... dat zal wel lukken  ;D

*Esther*

10 augustus 2007, 22:51:37 #958 Last Edit: 11 augustus 2007, 00:06:20 by *Esther*
Geen woorden voor................  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D   

*Yvon

WOOOOUUUUWWWWIEEEEEE !!!!  :o :o :o ;D ;D
Super mooi  !!  ;D ;D

Alleen nou vraag ik me 1 ding af.  ???
Hoe ga je de bodem/grond schoonhouden/maken ?
Dat gaat ook een behoorlijke klus worden,denk ik.  ::)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >