De Grijze Parel 2007 || 02-11-2007 || Seizoen afgesloten :D

Gestart door •=Bonnie=•, 30 januari 2007, 15:03:54

« vorige - volgende »

Tjerk

Correctie:P....

Ik bedoel Beauty!! Als ik me niet vergis :P

Srry :-[

Groeten Tjerk ;D

•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op 30 juli 2007, 12:04:46
Correctie:P....

Ik bedoel Beauty!! Als ik me niet vergis :P

Srry :-[

Groeten Tjerk ;D


Aaaaooohw so :) Nee die heb ik nog niet want ik wacht nog steeds op Marlies...

Lin

ik was bij Rianne dat je haar mailde en las dus mee.. balen van mr.wrong bij mij is een grasparkiet ontsnapt dus ik ken het gevoel helaas ook... :'(


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

•=Bonnie=•

Citaat van: Lin op 30 juli 2007, 12:52:37
ik was bij Rianne dat je haar mailde en las dus mee.. balen van mr.wrong bij mij is een grasparkiet ontsnapt dus ik ken het gevoel helaas ook... :'(


'T is waanzinnig K met hoofdletters, eerst is z'n zus een gewone lutino en dan vertrekt hij ook nog. Echt waardeloos. Eerlijk gezegd heb ik ook wienig hoop hem nog terug te zien, het barst hier van de roofvogels en andere gezellige beesten en we hebben hem niet meer gehoord of gezien.

Kans dat als hij bij een ander op de voliere met valken gaat zitten die iemand hem in zijn eigen voliere stopt is overigens ook niet gering. Moet ie wel een heel eind vliegen maar dat ging hem erg goed af.

Caroline

Kan me voorstellen dat je pis maar dan ook pis link bent.  >:( :o :-\ :-X :censuur

Uiteraard duimen we massaal voor jou en Mr. Wrong.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

irma

Hoi Bonnie,

Jeetje wat bale zeg en nu is je kweekprogramma weer in de war.
>:( :( :-\ :'(
Was dit nou de aanstaande man voor Beauty?
Op zoek naar een nieuwe Mr Wrong ???

gr Irma


Gloria en Lujo

Anke

Hoi Bonnie,
Wat naar dat Mr Wrong is ontsnapt :(
Ik ken de kooi, Alex zit in precies zo eentje.
Hier zijn de glasplaatjes er gelukkig nog wel, en dat is maar goed ook want Alex is dol op gaatjes om doorheen te kruipen.
Ik wens je veel sterkte en ik duim ook heel hard dat mr Wrong weer bij je terug komt!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op 30 juli 2007, 16:29:49
Kan me voorstellen dat je pis maar dan ook pis link bent.  >:( :o :-\ :-X :censuur

Uiteraard duimen we massaal voor jou en Mr. Wrong.


't is ook zo zielig voor dat beestje zelf :( 3 nachten nu al... veel langer kan hij niet zonder fatsoenlijk eten.  :'(

Citaat van: irma op 30 juli 2007, 21:47:18
Hoi Bonnie,

Jeetje wat bale zeg en nu is je kweekprogramma weer in de war.
>:( :( :-\ :'(
Was dit nou de aanstaande man voor Beauty?
Op zoek naar een nieuwe Mr Wrong ???

gr Irma


Ik wil natuurlijk heel graag weer een dergelijke man maar ik heb geen geldboom op mijn rug  :(  En zoveel mensen die een soortgelijke man kunnen kweken zijn er niet, moet je dus ook nog de mazzel hebben dat er nog wat geboren wordt en aan de beurt bent  :-\

Mr. Wrong was niet bedoeld voor Beauty, Beauty wordt hopelijk de pop voor Extreme, mijn bijna witte zwartoog. Voor mr. Wrong had ik een ander popje in gedachten, maar die is nog niet geboren.

Mariska

Ik vind het ontzettend sneu voor je Bonnie :'(
Helaas weten we allemaal dat de kans maar klein is dat hij terugkomt.
Hopelijk wordt hij ergens gevangen en slijt hij alsnog een mooi leventje in iemand zijn voliere.

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

•=Bonnie=•

Citaat van: Mariska op 31 juli 2007, 12:41:30
Ik vind het ontzettend sneu voor je Bonnie :'(
Helaas weten we allemaal dat de kans maar klein is dat hij terugkomt.
Hopelijk wordt hij ergens gevangen en slijt hij alsnog een mooi leventje in iemand zijn voliere.

Liefs
Maris!!


Ik vind het knap schandalig als iemand een valkje vind dat hij of zij die dan zonder te informeren of er naar gezocht wordt dat beestje in de eigen voliere stopt... Dus ik hoop dat als hij inderdaad gevonden wordt die persoon zo eerlijk is amivedi en de dierenambulance in te lichten aangezien ik hem daar als vermist heb opgegeven.

Mariska

Tuurlijk hoop ik dat ook verschrikkelijk voor je!
Maar als dat niet het geval is hoop ik dat hij het in ieder geval goed heeft.


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

•=Bonnie=•

Citaat van: Mariska op 31 juli 2007, 12:50:15
Tuurlijk hoop ik dat ook verschrikkelijk voor je!
Maar als dat niet het geval is hoop ik dat hij het in ieder geval goed heeft.


Hij staat in elk geval morgen in het gratis krantje dat iedereen hier en in de omstreek in de bus krijgt. Meer kunnen we niet doen.

•=Bonnie=•

De valkjes moeten blijkbaar vreselijk wennen aan hun nieuwe verblijf  ;D Alleen de geelwangen zijn meer buiten dan binnen, de rest houdt zich verdacht graag binnen op.

Wel hebben ze ondertussen allemaal heerlijk gedouched buiten :) De rest van de week zou het droog tot zelfs lekker worden/blijven dus eens zien wat ze doen  :)

Alleen de geelwangen krijgen straks nog een blok, als zij gaan beginnen krijgen Pim & Roos en Quapo en Ino ook nog blokken om als back-up te dienen. Maar aangezien ze al door de rui zijn zou het me verbazen als ze dit jaar nog wat doen. En dat is ook prima.

Volgend jaar nieuwe kansen, over dit seizoen ben ik bepaald niet ontevreden. Er zijn mooie valkjes geboren, ook wat onverwachte soms zelfs bijzondere jongen, en er is er niet eentje dood gegaan.

Enige dat jammer is, is dat de geelwangen nog geen nakomelingen hebben gekregen. Maar ik heb wel mogen genieten van de prachtige Dani die hier opgegroeid is.

So far so goood...

En willen jullie please allemaal duimen dat ik morgen bericht krijg over Mr. Wrong?

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Damien

Ik zal duimen....

Ik blijf het raar vinden dat zulke slimme beestjes niet zelf terugkomen naar de plek waar ze weten dat eten te vinden is..
Mijn dagboek: Deel 1: Klik
Deel 2: Klik