De Grijze Parel 2007 || 02-11-2007 || Seizoen afgesloten :D

Gestart door •=Bonnie=•, 30 januari 2007, 15:03:54

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Kan het me goed voorstellen dat je baalt van zo'n annulering.  :-\
Misschien is het wel een goed idee van Esther om de mensen die een handtam valkje willen,wat vooruit te laten betalen.
Al is het alleen al het tammaak geld.  ;)
Als iedereen die valkjes handtam maakt gaat doen.......  ;)
Er staan weer hele mooie foto's op je site.  :D
Zitten ook weer hele mooie valkjes tussen.  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

Ja zoiets inderdaad Yvon, daar heb ik ook al aan lopen denken. Kijk als je ze al tam maakt om wat voor reden ook maakt het niet uit, maar dan nog. Het is ook dan fijn als ze als ze zelfstandig zijn weg gaan, hoe langer ze blijven hoe meer je je hecht. Tenzij je iets bewust voor iemand vasthoudt natuurlijk.

Gisteren zijn we een heel eind opgeschoten met de voliere, ik heb het nieuwe front met deuren gemaakt alleen het gaas moet er nog op en dan de scharnieren voor de deuren. Ook het nieuwe dakpaneel is klaar op het gaas na. Dat kan ik echter niet alleen want dat is een stuk van 3x3, mijn armpjes zijn te kort  ;D

Vandaag heb ik de hut geschilderd. Morgen kan ik niets doen maar van het weekend hoop ik zowel de binnen als buitenpanelen voor de valken af te hebben. Dan kunnen ze er nog niet in, de doorvliegluikjes zijn nog niet af en de vloer moet nog in de betonverf maar het begint er op te lijken.

Ohwja, we hebben ook nog een deur voor het binnenhok nodig, die hebben we ook nog niet.

*Yvon

Hoi hoi

Zo,je hebt nog aardig wat tedoen.  :P
Maar de vorm van de voliere staat er dus al.
En doe je dat allemaal zowat in je uppie ?
Ben wel heel nieuwsgierig naar het eindresultaat.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

Hoy Yvon,

Nou met de hut heb ik me niet veel bemoeid op het leggen van de pannen na, dat hebben we samen gedaan en het schilderwerk ik. De alu frame heb ik allemaal alleen gedaan maar met de hele grote panelen heb ik hulp gehad met het gaas erop leggen. Ik speel het niet klaar op een paneel van 2x3 in mijn eentje fatsoenlijk gaas te leggen, je komt dan twee handen en 6 klemmen te kort alleen al om het gaas netjes te leggen voor het boren en poppen. :)

Voor het binnenhok had ik de deurpanelen al klaar, die heb ik helemaal zelf gedaan en daar ben ik best erg trots op, compleet met voederpaneel en al :) Hier moet ik de tussenwandjes nog voor maken, dat durfde ik niet van te voren omdat we nog niet wisten wat de binnen en buitenmaten van de hut zouden zijn.

De grootste vertraging zat hem in het strorten van het beton, en vervolgens dat dit te klein was waardoor ik heel veel panelen heb moeten loshalen en inkorten  :-[

Maar het einde is in zicht. Ik hoop uiterlijk volgend weekend de valken over te kunnen zetten. Als het helemaal af is maak ik foto's :)

*Esther*

•=Bonnie=•

Dan denk je straks het gaas er maar weer om weg :D ;)

*Esther*

Je poetsdoeenluierdag is weer voorbij!
Werk ze!
Groeten aan Tjerk en Jacoba morgen. Doe je zachtjes met je hem, niet te hard slaan hè.  ;)

doeiiii

♪ Marlies

Citaat van: *Esther* op 20 juli 2007, 22:16:47

Groeten aan Tjerk en Jacoba morgen. Doe je zachtjes met je hem, niet te hard slaan hè.  ;)

doeiiii

Oh, dat mag niet hoor. Zonde dat jong. ::) :P

•=Bonnie=•

Anke

Hoi Bonnie,
In je handtekening staat dat je nog vijf jonge valkjes te koop hebt... heb je daar ook nog foto's van ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Citaat van: til op 21 juli 2007, 10:36:02
Hoi Bonnie,
In je handtekening staat dat je nog vijf jonge valkjes te koop hebt... heb je daar ook nog foto's van ;D
Groetjes Anke

Hoi Anke,

Ja hoor, hier zijn ze. (inmiddels aangepast ;) )

Wildkleur mannetje, handtam. mag per direct weg. Split lutino witmasker bont en ook nog split opaline of cinnamon. (Quapo x Ino)

Opaline witmasker kans split bont, geslacht onbekend. Niet tam, mag per direct weg.

Opaline witmasker kans split bont, geslacht onbekend. Niet tam, mag per direct weg.

Anke

Ooh deze is mooi :o En wat woon je een eind bij mij vandaan :(

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Hoi Anke,

ik ga volgende week naar Bonnie, wil het valkje wel voor je meenemen. Weet alleen niet hoever je van Hippolytushoef vandaan woont (dat ligt vlakbij Den Helder). :)

Anke

Hoi Rianne,
Dat zou super zijn ;D  Ik zit hier namelijk helemaal verliefd te wezen ;D
Den Helder is niet ver bij mij vandaan. ;D
Groetjes Anke