De Grijze Parel 2007 || 02-11-2007 || Seizoen afgesloten :D

Gestart door •=Bonnie=•, 30 januari 2007, 15:03:54

« vorige - volgende »

Ivy

Hoi Bonnie.
En hoe zien jouw jonkies er nu uit? Het is alweer een week geleden dat we ze mochten bewonderen :P. Ben vooral benieuwd naar de babies van Pim en Roos hihi.
Goed hoor, broedmachine. Inderdaad zeer handig voor noodgevallen. Jammer dat jouw man de eitjes opvreet... maar zo kan je wel je broedmachine gaan uittesten ;D

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

•=Bonnie=•

Citaat van: Rob S op  9 mei 2007, 17:55:32
Hey Bonnie,

Wat handig, zo'n broedmachine! Is zo'n apparaat duur ;)?

Balen zeg dat Fellow waarschijnlijk de eiervreter is, zo'n speciaal valkje met die mooie mutaties. Als hij het zeker is, wat ga je dan met hem doen? Want een valkje met deze mutaties zie je niet vaak ;)

Groetjes?

Hoi Rob,

Het is zeker dat hij het is want het ei ligt nog steeds bij Yellow die er notabene nog op broed 's avonds ook. Wat ik met hem ga doen? Houden en hem er in luizen zodat ik toch jongen van hem krijg :P

•=Bonnie=•

Citaat van: Ivy op  9 mei 2007, 17:59:02
Hoi Bonnie.
En hoe zien jouw jonkies er nu uit? Het is alweer een week geleden dat we ze mochten bewonderen :P. Ben vooral benieuwd naar de babies van Pim en Roos hihi.
Goed hoor, broedmachine. Inderdaad zeer handig voor noodgevallen. Jammer dat jouw man de eitjes opvreet... maar zo kan je wel je broedmachine gaan uittesten ;D

Hoi Yvy,

Ik heb ze vandaag op de foto gezet, ik ben ze nu aan het uploaden en dan zet ik de link online. Het worden wel de laaste foto's want veel veranderen doen ze nu niet meer en ze blijven niet meer stil zitten wachten tot ik die zwarte kast scherp gesteld heb met hun alarm roepende ouders in de buurt :P

Ze zijn allemaal uitgevlogen nu. Enne... opgevreten eitjes kunnen niet meer in de broedmachine hoor  ;D (helaas  :'( )

Rob S

Citaat van: Bonnie op  9 mei 2007, 21:47:13
Hey Bonnie,

Balen zeg dat Fellow waarschijnlijk de eiervreter is, zo'n speciaal valkje met die mooie mutaties. Als hij het zeker is, wat ga je dan met hem doen? Want een valkje met deze mutaties zie je niet vaak ;)

Groetjes?

Hoi Rob,

Het is zeker dat hij het is want het ei ligt nog steeds bij Yellow die er notabene nog op broed 's avonds ook. Wat ik met hem ga doen? Houden en hem er in luizen zodat ik toch jongen van hem krijg :P

Haha, zou erg mooi wezen als dat zou lukken. Hoe wil je dat aan gaan pakken dan?

Groetjes

•=Bonnie=•

9 mei 2007, 21:53:05 #469 Last Edit: 10 mei 2007, 16:23:05 by Bonnie
Citaat van: Rob S op  9 mei 2007, 21:50:13
Citaat van: Bonnie op  9 mei 2007, 21:47:13
Hey Bonnie,

Groetjes?

Hoi Rob,

Haha, zou erg mooi wezen als dat zou lukken. Hoe wil je dat aan gaan pakken dan?

Groetjes

Nou dat schreef ik toch al? Hij zit apart nu, dus wat Yellow nog legt kan hij niet bij. En als ze klaar is mag ze terug. Werkt dat niet dan heb ik een idee waardoor de eitjes na het leggen meteen buiten bereik rollen net als bij een legbatterij. Dus :) Dat ik voor hun een pleegkoppel nodig had was ik al vanuit gegaan vanwege het feit dat Yellow een geelwang is. Dit had ik even niet meegerekend  >:(

•=Bonnie=•

9 mei 2007, 21:54:05 #470 Last Edit: 9 mei 2007, 21:59:47 by Bonnie
Nieuwe foto's  :D

Jong 1 van Azrael en Alba. Vond hij/zij leuk joh  :P Beide opaline witmaskers van Azrael en Alba zijn nog te reserveren. Mannen zijn split cinnamon-lutino kans split bont, popjes kans split bont.

Klik op de foto voor de rest :)

De jongen van Schnippie en Mokka hun tweede legsel zijn ook nog beiden te reserveren. Een witmasker man split cinnamon, lutino en bont + een albino bonte of albino split bonte pop. :)

Rob S

Nounou, dat zijn allemaal mooie valkjes geworde :D. Jong 3 van Pim en Roos is ook mooi getekend ;)

Groetjes

irma

Hoi Bonnie,

Leuke foto's  ;)
De laatste 3 is Frodo toch.
Is zijn zus ook uitgevlogen?

gr Irma

Gloria en Lujo

*Yvon

Hoi Bonnie

Wat een prachtige valkjes !!  :-*
Srry,ik val weer in de herhaling  :-[ ;D ;D
Nu op naar de 2de ronde?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Ivy

Prachtig! Jeetje wat zijn ze groot geworden. Jammer is dat, als ze niet meer willen knuffelen ;D maar het komt vast goed bij de nieuwe eigenaars.

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Damien

Vandaag dit topic gevonden..stom dat ik hier niet eerder aan heb gedacht.  :-[
Ik ben degene die Jong 1 van Pim en Roos heeft gereserveerd. Ik kan niet wachten! :)
Toen ik hem reserveerde had ik de foto's nog niet gezien op de site, maar nu ik de foto's heb gezien (zeker die laatste) ben ik al helemaal weg van mijn toekomstige valkje :). Ik vind haar werkelijk prachtig.
Ik zit er nog over na te denken of ik een DNA-test laat doen voor het geslacht, vanwege de naam waar ik nu al hard over het denken ben.
Wat denken jullie, zal ik dat doen of zal ik het wel zien?
Man of Pop maakt mij niet uit, het gaat puur om de naam. (€22.50 voor een naam is ook weer wat overdreven lijkt me..)
Mijn dagboek: Deel 1: Klik
Deel 2: Klik

Inger m

Hoi,
Leuk dat je zo enthousiast bent, maar ik denk dat je de 22.50 beter kunt besteden voor iets leuks voor je valkje of een ander goed doel, dan voor een DNA-test, waarvan de uitslag eigenlijk niets uitmaakt. Er zijn ook veel vogelnamen te bedenken, die voor beide geslachten kunnen en de vogel zal je er ook niet op aankijken als het uiteindelijk een man is met een wat vrouwelijke naam  ;D

Dus hou het geld gewoon in je zak, zou ik zeggen.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

•=Bonnie=•

Citaat van: Damien op 10 mei 2007, 00:52:36
Vandaag dit topic gevonden..stom dat ik hier niet eerder aan heb gedacht.  :-[
Ik ben degene die Jong 1 van Pim en Roos heeft gereserveerd. Ik kan niet wachten! :)
Toen ik hem reserveerde had ik de foto's nog niet gezien op de site, maar nu ik de foto's heb gezien (zeker die laatste) ben ik al helemaal weg van mijn toekomstige valkje :). Ik vind haar werkelijk prachtig.
Ik zit er nog over na te denken of ik een DNA-test laat doen voor het geslacht, vanwege de naam waar ik nu al hard over het denken ben.
Wat denken jullie, zal ik dat doen of zal ik het wel zien?
Man of Pop maakt mij niet uit, het gaat puur om de naam. (€22.50 voor een naam is ook weer wat overdreven lijkt me..)

Hey Damien :)

Leuk dat je hier ook zit :) Ik ging er van uit dat je haar al lang op de foto had gezien en daarom reserveerde  ;D Ik zou geen test doen hoor, het moet echt al heel raar lopen als dit geen jong van Pim en Roos is, en dan kan het niet anders dan een pop zijn.

Dus ik zou voor dat geld lekker iets leuks voor je valkje kopen of het opzij leggen voor een tweede valkje over een poosje :)

Citaat van: Ivy op 10 mei 2007, 00:05:46
Prachtig! Jeetje wat zijn ze groot geworden. Jammer is dat, als ze niet meer willen knuffelen ;D maar het komt vast goed bij de nieuwe eigenaars.

Groetjes, Ivana

Nee als ze eenmaal uitgevlogen zijn is het hek van de dam, als een gaat gaan ze allemaal en ik ben de boeman met mijn camera  :D Als ik een tijd in de vluchten ben gaat het wel weer en sommigen stappen dan zelfs nog steeds op. Toch vind ik dit het leukst, als ze gewoon lekker de hele dag met hun ouders rond hobbelen en de ins en outs van het valk zijn leren :)

Citaat van: Yvon en Rene op  9 mei 2007, 23:19:12
Hoi Bonnie

Wat een prachtige valkjes !!  :-*
Srry,ik val weer in de herhaling  :-[ ;D ;D
Nu op naar de 2de ronde?

Groetjes Yvon

Hoi Yvon,

Thanks  ;D Sja tweede ronde... ik weet het nog niet. Quapo en Ino zijn natuurlijk net begonnen dus in die zin maakt het dan ook niet uit als Pim en Roos nu ook een doorstart zouden maken. Maar dan moeten ze niet nog weken wachten met te beginnen want anders komt het spul nooit buiten.

Damien

Citaat van: Bonnie op 10 mei 2007, 01:32:45
Hey Damien :)

Leuk dat je hier ook zit :) Ik ging er van uit dat je haar al lang op de foto had gezien en daarom reserveerde  ;D Ik zou geen test doen hoor, het moet echt al heel raar lopen als dit geen jong van Pim en Roos is, en dan kan het niet anders dan een pop zijn.

Dus ik zou voor dat geld lekker iets leuks voor je valkje kopen of het opzij leggen voor een tweede valkje over een poosje :)

In dat geval zal ik geen test doen.. Ik verzin wel een leuke naam, en mocht er iets raars gebeurd zijn dan zie ik dat dan wel.

Ik ga toevallig vrijdag naar Dieca(=papegaaienspeciaalzaak in Gorinchem) met mijn moeder voor onze aga's, maar misschien zie ik daar nog wat leuks.
heel even offtopic:
Iemand tips? Ik heb al een schommel met een belletje en een soort touwladder die je aan 4 kanten aan de kooi kan vastmaken.
En natuurlijk de rest van het nodige spul(voerbakjes, bad etc).

Verder ben ik ook al bezig met het bedenken van een soort speelding voor buiten de kooi.

tnx voor de snelle reacties :)
Mijn dagboek: Deel 1: Klik
Deel 2: Klik

Monky

Hi Bonnie,

Wat zijn je jongen toch een beauties geworden zeg  :o :o :o

Heerlijk om naar te kijken  :D

Groetjes,
Monky