De Grijze Parel 2007 || 02-11-2007 || Seizoen afgesloten :D

Gestart door •=Bonnie=•, 30 januari 2007, 15:03:54

« vorige - volgende »

Tjerk

Vergeet het mooie dakje ^ op frieslân niet :P

irma

Hoi Bonnie,

Heb je de albino pop al gevangen, het zal nu toch niet meer zo lang duren voordat je de uitslag krijgt van Marlies.
Beetje rare zin maar je snapt hem wel  ;)

gr Irma


Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op 27 juli 2007, 23:00:36
Vergeet het mooie dakje ^ op frielân niet :P


Die ken ik nie vinde ;) Maar in gedachten zet ik hem er op hoor ;)

Citaat van: irma op 27 juli 2007, 23:01:41
Hoi Bonnie,

Heb je de albino pop al gevangen, het zal nu toch niet meer zo lang duren voordat je de uitslag krijgt van Marlies.
Beetje rare zin maar je snapt hem wel  ;)

gr Irma


Nee nog niet gevangen, maar morgen vang ik ze allemaal en ik was van plan alle valkjes die weg gaan of weg mogen bij elkaar in een vlucht te doen.  :) Dan hoef ik ze alleen nog maar het binnenhok in te lokken en het luik dicht te doen.

irma

Hoi Bonnie,

Goed plan ;)
Ik hoor het wel van je.

gr Irma


Gloria en Lujo

Jacoba

hoi Bonnie.

´k ben nou toch wel benieuwd oj je valkjes inderdaad buiten zitten. Het is hier nu eindelijk droog, dus misschien kunnen die valkjes van jou ook nog even genieten van een beetje mooi weer en dan wat zomervitamientjes op doen.  Met Joep gaat het heel goed, hij wordt nu wat rustiger en begint het kroelen ook weer zeer aangenaam te vinden. Hij maakt kleine piepgeluidjes als je een poosje tegen hem praat.  Groetjes ook namens Joep. Jacoba.

Saar

oow jeetje,
Bonnie ik zag je advertentie op Mp...
Ik hoop dat je Mr Wrong terug vind :-\
Groetjes Saar :-*

Damien

Het is dat ik zo'n pokke eind van je vandaan woon, anders was ik gaan zoeken...
Hoegroot is de kans dat ie zelf weer terugkomt?
Mijn dagboek: Deel 1: Klik
Deel 2: Klik

*Yvon

Hoi hoi

Zo dat is flink  :censuur zeg.  :-\
Hopelijk heb je het geluk dat hij op de 1 of andere manier terug komt.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: irma op 27 juli 2007, 23:12:42
Hoi Bonnie,

Goed plan ;)
Ik hoor het wel van je.

gr Irma


Zekers :)

Citaat van: Jacoba op 29 juli 2007, 15:27:02
hoi Bonnie.

´k ben nou toch wel benieuwd oj je valkjes inderdaad buiten zitten. Het is hier nu eindelijk droog, dus misschien kunnen die valkjes van jou ook nog even genieten van een beetje mooi weer en dan wat zomervitamientjes op doen.  Met Joep gaat het heel goed, hij wordt nu wat rustiger en begint het kroelen ook weer zeer aangenaam te vinden. Hij maakt kleine piepgeluidjes als je een poosje tegen hem praat.  Groetjes ook namens Joep. Jacoba.


Hoi Jacoba :)

Jazeker, sinds gisteren zitten alle valkjes in de nieuwe vluchten, eergisteren zijn er al twee koppels gegaan in de hoop de ontsnapte mr. Wrong terug te krijgen. Maar ik heb vanochtend pas de buitenluiken open gedaan. Ik wou eerst dat ze zich op hun gemak voelden en goed aten :)

Citaat van: Saar op 29 juli 2007, 22:11:01
oow jeetje,
Bonnie ik zag je advertentie op Mp...
Ik hoop dat je Mr Wrong terug vind :-\
Groetjes Saar :-*


Dank je Saar

Citaat van: Damien op 29 juli 2007, 22:26:33
Het is dat ik zo'n pokke eind van je vandaan woon, anders was ik gaan zoeken...
Hoegroot is de kans dat ie zelf weer terugkomt?


Thanks! Ehm... net iets groter dan Nihil in dit gebied...  :'(

Citaat van: Yvon en Rene op 29 juli 2007, 22:30:16
Hoi hoi

Zo dat is flink  :censuur zeg.  :-\
Hopelijk heb je het geluk dat hij op de 1 of andere manier terug komt.

Groetjes Yvon



Ik hoop het ook heel erg maar hij is nu al twee nachten weg, gisteren geen spoor van hem. Ik vrees het ergste  :(

Citaat van: Caroline op 29 juli 2007, 22:56:58
Sterkte!!!  :-\


Thanks!

•=Bonnie=•

Tijd voor een update:

Eergisteravond was ik het water van mr. Wrong aan het verversen. Hij zat in quarantaine in de hal, in een oude papegaaien jockkooi. Daar zitten van die water en voerbakjes in die een gat achterlaten als je ze eruit haalt. Een glasplaat zit er niet meer voor.

Toen ik in de keuken stond schrok mr. Wrong ergens van, is in paniek door de kooi gevlogen en daarbij door het gat van de waterbak geschoten. Hij is linea recta via de haldeur naar de openstaande keukendeur gevlogen en vandaar dwars door de keuken in een rechte lijn door het hor van de openstaande buitendeur geschoten.

Hij heeft nog een paar rondjes om het huis gedraaid op grote hoogte waarna hij met een groepje spreeuwen meevloog  :'(

Ik heb snel twee koppels valkjes in de buitenvluchten gedaan in de hoop dat ze elkaar zouden roepen. Twee uur later is hij inderdaad weer over komen vliegen. Ze hebben elkaar geroepen maar hij kwan niet naar beneden. Sindsdien hebben we hem niet meer gezien of gehoord.

Ik zal maar niet vertellen hoe verschrikkelijk ik hier de smoor over in heb, dat zal wel duidelijk zijn  :'(




Goed, sinds gisteren zitten alle valkjes in het binnenhok van de nieuwe buitenvluchten en vandaag net heb ik de luikjes opengezet. De catharina's zijn nog binnen, die moeten wachten tot de 4e vlucht klaar is. Hopelijk kunnen we komend weekend ook de grote vlucht afmaken.

Als ook die af is maak ik wel foto's, het is nu nog steeds net een bouwterein omdat alle spullen op de plek voor de grote vlucht staan en die staat voor de vluchten van de valkjes.

Voorlopige indeling van de drie vluchten die nu af zijn:

Vlucht 1
Schnippie & Mokka verkocht
0-1 Opaline albino (split) bont verkocht
Azrael & Alba  te koop
1-0 opaline witmasker / cinnamon-lutino / kans split bont te koop
0-1 opaline witmasker kans split bont te koop
1-0 wildkleur / lutino / cinnamon of opaline / witmasker / bont te koop
Extreme
Robijn
---
Vlucht 2:
Pim & Roos
Quapo & Ino
---
Vlucht 3:
Cocktail & Dreams
Fellow & Yellow
---

Jacoba

Hoi Bonnie.

Ik las later pas dat Mr. Wrong ontsnapt is, wat sneu voor je. En zo vol van Mr. Wrong en druk op zoek naar een popje en dan heb je hem maar zo kort. Ik hoop dat je hem snel terug vindt en wens je sterkte.

Groetjes Jacoba.

Tjerk

Hey Bonnie,

Sneu van Mr. Wrong. Heb je Extreme al zitten? Ben wel benieuwd hoe ze er nu uit ziet. Dus misschien binnenkort, foto?!?

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Citaat van: Tjerk op 30 juli 2007, 11:22:30
Hey Bonnie,

Sneu van Mr. Wrong. Heb je Extreme al zitten? Ben wel benieuwd hoe ze er nu uit ziet. Dus misschien binnenkort, foto?!?

Groeten Tjerk


Hoe bedoel je heb je Extreme al zitten? Die heb je toch gezien, die is hier geboren. Denk dat je een ander bedoeld?

Saar

Citaat van: Bonnie op 30 juli 2007, 11:58:00
Citaat van: Tjerk op 30 juli 2007, 11:22:30
Hey Bonnie,

Sneu van Mr. Wrong. Heb je Extreme al zitten? Ben wel benieuwd hoe ze er nu uit ziet. Dus misschien binnenkort, foto?!?

Groeten Tjerk


Hoe bedoel je heb je Extreme al zitten? Die heb je toch gezien, die is hier geboren. Denk dat je een ander bedoeld?


Misschien bedoelt ie Beauty van Mandy ???