24 april 2024, 17:16:48

Kortwieken

Gestart door Chantall, 8 juli 2006, 11:15:08

« vorige - volgende »

Riny


Citaat van: disney op  9 juli 2006, 08:30:55

Denk na, zoek informatie, maar beslis alsjeblieft níet op basis van wat de dierenwinkel "misschien wel veiliger" vind!

Hoy Chantall
Met bovenstaande ben ik het helemaal eens.
Niets ten nadele van de dierenwinkels, maar er zijn er bij die de mutatie's nog niet eens kennen.
En na jou staat al weer een volgende klant te wachten.
Groetjes Riny :D

Chantall

Oke, ik zal er nog eens heel goed over nadenken,
en het mogelijke probleem proberen te achterhalen.
Hopelijk is in dit onderwerp geen haat ontstaan...
Gr. Chantal

tifit

ik heb eigelijk 2 redenen om te kortwieken van mijn valparkietje
tis veiliger voor m
en tmoet van me ouders anders moet ie weg :( dus ja liever kortwieken dan weg  :-\

disney

Hoi Chantal

Fijn dat je er nog over na gaat denken. Natuurlijk geen nare gevoelens, ik ben juist blij dat je je best doet voor je valkje.

Groetjes Karin

mickeledoki

hee hooi ,
nee natuurlijk is er geen haat ontstaan,daar doen we hier niet aan....we openen alleen discussies en  lopen nu eenmaal wel eens hoog op.
ik lees dat je ook nog rekening moet houden met je ouders en dat maakt het nog ingewikkelder natuurlijk.
succes met het maken van de beslissing

grtz mickeledoki ::) ::)

Chantall

Hallo!!
Ik was niet degene die probleme had met mijn ouders ;)
Was iemand anders..;)
Maar ik zal er eens goed over nadenken,
en als ik het toch ga doen, kan het ook voor een keertje
zodat ik heb misschien nog wat nieuwe dingen kan leren (niet vliegen wanneer de hond blaft ofzo?) zodat hij msischien niet zo schrikt ..?
en dan kan je het daarna weer laten gaan?

Trouwens ik ga een 'speeltuin' voor mijn valkje maken :D
Iemand nog leuke tips?
Gr. Chantal

Annetjee

Hoi

Ik sanp het van beide kanten want het is veilger en minder leuk voor het valkje.Kort om gewoon een hele moeilijke beslissing

zelf zat ik er ook over te denken omdat wij een paar hoogte verschillen hebben in de woonkamer en daar vliegt mijn valkje best vaak tegen aan.Dat vind ik zielig.Ik snap dat het voor het valkje er moeilijk is in het begin want het kon eerst vliegen en nou nie meer maar als het veiliger is voor het besstje vind ik dat toch belangerijker.Ik heb namelijk liever een vogel die niet kan vliegen dan een dode en dat klint misschien heel egoistisch maar hopelijk snap je het.Ik weet het nog niet zeker maar misschien kunnen jullie mij helpen.
groetjes annette