16 april 2024, 14:02:53

nieuwe aanwinst

Gestart door remco1976, 21 januari 2007, 20:39:35

« vorige - volgende »

remco1976

hoi allemaal,

heb weer wat vogels aangeschaft vandaag,zijn verschillende mooie mutaties.totaal 14 vogels.
hier enkele fotos,








de geelwang is een cinnamon,maar zou dit ook een fallow kunnen zijn?wat denken jullie van de andere mutaties?

gr.remco

nick01

remco wat koop je toch veel vogels.
je zet ze toch wel allemaal apart he want een ziekte heb je zo he en wat hou je dan over , wees maar voorzichtig.
je hebt ze toch wel lang genoeg helemaal afgezonderd zitten van de rest?


•=Bonnie=•

22 januari 2007, 11:53:24 #2 Last Edit: 22 januari 2007, 11:56:36 by Bonnie
Ik zie maar 1 geelwang en die lijkt op deze foto op mijn scherm amper cinnamon laat staan fallow. De bovenste foto loopt het gaas precies over de wang maar da's een roodwang toch? Dat zou een bronzefallow kunnen zijn en opaline bronzefallow lijkt er ook tussen te zitten.

Ben jij dat nu uit Deventer die op marktplaats een bende te koop heeft staan?

Quendi

Citaat van: remco1976 op 21 januari 2007, 20:39:35
hoi allemaal,

heb weer wat vogels aangeschaft vandaag,zijn verschillende mooie mutaties.totaal 14 vogels.
hier enkele fotos,








de geelwang is een cinnamon,maar zou dit ook een fallow kunnen zijn?wat denken jullie van de andere mutaties?

gr.remco


Hoi Remco, zoals je zelf al bedacht:

Bronze Fallow,
Cinnamon geelwang,
Cinnamon geelwang,
Opaline Bronze fallow,
Witmasker Bronze fallow,
Witmasker Bronze fallow,
en enkele witmasker bronze fallows en een opaline bronze fallow. Ik denk dat die ene geen lutino opaline bronze fallow is, maar een gewone geparelde fallow.

Gr sietske

MOOI!!! Waar krijg je toch altijd die mooie mutaties vandaan??

Quendi

Ow nog even iets,

Mijn witmasker fallow is veel lichter als die van jou. Of die van jou zouden cinnamon witmasker PALE fallow moeten zijn.

Of heb ik misschien een witmasker ino bronze fallow? Mijn popje is namelijk echt stukken lichter.

Ennne, ik ben nog steeds benieuwd hoe jij die vogels vindt en waar je ze vandaan hebt gehaald  ;).

Gr Sietske

remco1976

22 januari 2007, 16:54:14 #5 Last Edit: 22 januari 2007, 16:57:17 by remco1976
hoi,

nick,

heb de vogels zeker appart zitten van de rest,je weet dat ik voorzichtig ben.

bonnie

ik ben degene die de vogels allemaal tekoop heb staan op marktplaats.dit zijn wel geelwangen.alleen niet goed op de foto tezien.bovenste foto is een rood wang.

quendi,

deze vogels komen achte nijmegen weg,zag te toevalling staan op het internet.hoe oud is jouw popje?want de kleur wordt donkerder naar een paar keer rui.

gr.remco

Rob S

Hoi Remco

Mooie mutaties hoor, maar ik vind die ene opaline bronze fallow er niet zo geweldig uitzien; het lijkt net of hij/zij een wond achter op het koppie heeft ???

Groetjes Rob

remco1976

hoi rob,

die is gewoon gezond hoor.das wormen kuur die ik gemorst heb. ;D

gr.remco

Rob S

Haha oke, het leek net of daar een wondje zat.

Groetjes

Quendi

Citaat van: remco1976 op 22 januari 2007, 16:54:14

quendi,

deze vogels komen achte nijmegen weg,zag te toevalling staan op het internet.hoe oud is jouw popje?want de kleur wordt donkerder naar een paar keer rui.

gr.remco


Die van mij is van 2006. Zou inderdaat wel kunnen, dat ze later donkerder wordt. Ben benieuwd.

Gr Sietske

Valerie

Dat houdt nooit op bij jouw zeg.  :o
Je geeft ze toch alle 100 een naam eh?  ;D
Over de mutaties kan ik niks zeggen. Ik zie dat zo niet op die foto's. Daar ontbreekt mij nog iets te veel kennis voor. ;)



remco1976

hoi valerie,


ik laat de namen bedenken aan jouw over.(hahahaha).
;D ;D

gr.remco

Valerie

Weet je nog wat?? Je denkt toch echt niet dat ik even 100 namen ga bedenken?  ;D
Dan geef ik ze wel een nummer in een vreemde taal.  ;D



remco1976

hahahahahahahaha,das een goeie.dat kan natuurlijk ook.

gr.remco