Tjippy en Yuki: filmpje van pratende Tjippy!!

Gestart door Diaantje, 19 januari 2007, 21:48:15

« vorige - volgende »

-Joke-

Wat een leuk filmpje, Tjippy lekker...
Geweldig  ;D

Groetjes!

Diaantje

ja wat een lekker ding he ;D ;D ;D

Jij hebt trouwens een enorme leuke handtekening :D


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

*Manon*

Hoi hoi,

Wat een leuk filmpje heb je gemaakt van Tjippy... wat een schatje is het toch ook hé... hij klinkt zo liefjes... ja jij ook hoor Diana ;), niks geen raars aan

Karin

 :-* :-* :-* Heerlijk, zo'n pratend valkje ! Helaas doet zijn broertje Dexter dat niet. Ik heb er vast niet genoeg tegen gepraat  ;D ;D ;D Ik twijfel of ik dit seizoen weer met hun ouders ga kweken. Aan de ene kant plukt mams de jongen flink, maar aan de andere kant zijn de jongen zo leuk !! Nou ja, ik zie wel... Ze gaan in ieder geval niet als eerste  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Wat een leuk filmpje
Wat gaaf dat Tjippy praat ;D

Groetjes Sabine

Sabrina


Dat filmpje is echt schattig!
Echt leuk!

Groetjes Sabrina.

danielle

Oh wat gaaf een filmpje, echt geweldig.
Hij praat ook heel duidelijk. Echt leuk dat hij zo kan praten, dat zie je toch niet vaak he. Tommie kon het ook, dat was vast ook een talent geworden, hij zij met een half jaar al zijn eerste woordjes  :'( .
Ik weet niet wanneer je precies op vakantie gaat, maar geniet ervan! Lekker twee vakanties vlot achter elkaar. En zuid frankrijk is toch super leuk en mooi? Hadden jullie eerst plannen om ergens anders heen te gaan?

Groetjes Danielle

Diaantje

13 augustus 2009, 20:26:13 #1042 Last Edit: 13 augustus 2009, 20:29:18 by Diaantje
bedankt voor jullie leuke reacties!!

Als Tjippy op zijn praat stoel zit zal ik proberen nog eens een filmpje te maken...
Maar ja voor de camera wil ie niet...hoezo eigenwijs.... ::)

Karin hij is super lief maar zijn karakter heeft een kop erop hoor! ;D
Als meneer niet wil dan doet ie het echt niet hoor! >:(
Ik praat super veel tegen ze , en misschien scheelt het ook dat ik er maar 2 heb en jij meer, maar ja blijkbaar zit het talent toch niet in heel de familie, jammer.... :(
Ik kan me niet meer anders voorstellen dan dat ie zit te kleppen... :D
Nu zit ie op zijn kooi ook weer te kleppen....een echte kletskous....
;D ;D

Ja danielle helaas mocht het bij Tommy niet zo zijn....  :'( Tommy was ook zo een lieverd.. :-*. vindt het nog steeds heel erg dat dat is gebeurd, maar helaas net zoals bij mensen worden niet alle valkjes even oud... :'(
Zo ook mijn Lizzy..... :'(

we zouden alleen naar center parcs gaan en omdat ik zwanger was en einde jaar uitgerekend zou zijn wilden we verder niet meergaan, een babyuitzet kopen kost ook nogal wat...maar helaas liep dat anders.... :'( :'( :'(
Onder "buurthuis" kun je het hele verhaal lezen.....

De valkjes blijven lekker thuis en worden verzorgd door mijn ouders, die wonen hier om de hoek....dus dat is wel super makkelijk en blijven ze gewoon lekker in hun eigen huisje....





Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

CitaatKarin hij is super lief maar zijn karakter heeft een kop erop hoor!


Ja, maar dat vind ik juist zo leuk  ;D Dexter is ook een lekker eigenwijsje  :P 8) ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

Nou dat zit dan waarschijnlijk wel in de familie hahahaha

Het is een heerlijke lieverd! :-*
En Yuki is ook een enorme lieverd! :-*
Ik ben blij dat ik het zo getroffen heb met hun...
Ze kunnen inmiddels ook redelijk met elkaar overweg, blijkbaar is de kooi groot genoeg... ;)
En met slapen is altijd lastig, al laat Yuki het kaas niet van haar brood eten met slapen want Tjippy wint het dan echt niet van haar.... ;D
En overdag als Tjippy achter haar aan zit dan fluit ie heel de tijd of zo heel hoog dat wil ze niet en dan kiest ze meestal wel het hazepad :P
Maar gelukkig is dat steeds minder...en ach ja die ene keer...

Yuki vliegt als een helicopter, zo grappig, je kan haar zo uit de lucht pakken(doe ik niet hoor ) en soms vliegt ze ook voluit en dan is ze gewoon een vliegtuig...
Gelukkig heb ik nu geen luchtverkeersleider meer nodig ;D :P


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

danielle

Leuk dat je zo van ze geniet  :D . Ze hebben leuke karakters, zo te lezen.

Ik heb je vehaal bij buurthuis niet gelezen, sorry  :-[ . Ik kom daar eigenlijk nooit. je hebt dus een moeilijke tijd achter de rug, ik zal het binnenkort gaan lezen. Ik wil je hier in ieder geval alvast sterkte ermee wensen.

Groetjes Danielle

Kimm

fijn dat het zo lekker gaat, geniet er maar lekker van!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

marie

Een laate reactie, maar wat is het filmpje leuk ;D Tjippy is echt wel een mooi valkje!
!!!Flip!!!

Caroline



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!



Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja