3 mei 2024, 17:26:56

Paco

Gestart door Judith, 13 januari 2007, 14:40:35

« vorige - volgende »

Judith

 :o :o :oMag jij los in de auto???
Ik moest achterin, in mijn kooi!
Hopelijk leest mijn vrouwtje dat ook en mag ik ook eens zonder kooi voorin!
Kroel van Paco


Kroelen in mijn favoriete hobby, maar chips is ook erug lekker

danielle

Hoi Paco,

Ik vind dat je een leuk dagboekje hebt  :). Je bent echt een vogel die veel streken heeft, kan ik als jong vogeltje nog veel van leren.
Ik zelf heb nog nooit koffie geprobeerd, moet dit toch maar eens gaan doen. Ik ben wel jalours op je dat je zo veel kan vliegen, ik zelf heb 5 weken vliegverbod, omdat ik een pijnlijk vleugeltje heb  >:(
Ik ga vaker je dagboekje lezen, om op de hoogte te blijven van al je streken.

:-* van Tommie.

Judith

hoi allemaal,

Ik vind het maar he-le-maal niets dat Judith een nieuwe baan heeft! :( Ze gaat potver3 's morgens de deur uit, komt Melissa (de jongste van de drie kinderen) tussen de middag thuis en dan mag ik er geneens uit!!! :'( Ja op woensdagmiddag, maar ik weet toch niet wanneer het woensdagmiddag is ???
Vandaag schijnt het dus geen woensdagmiddag te zijn, Melissa kwam even thuis en ik...............ik moest in de kooi blijven want ze ging even later weer weg. Waar gaan ze toch allemaal naar toe?
Toen het volk om een uur of half vier thuis kwam, ja toen werd er ook even aan Paco gedacht en kon ik mijn arme vleugeltjes strekken. Pfffff, lange dag hoor.
Judith kwam pas om half zeven thuis, meteen begroeten natuurlijk en de anderen vergeten. :P
Judith hoeft gelukkig niet alle dagen zoveel te werken, maar toch.............

Hoi Tommie, leuk dat jou mijn dagboek bevalt.
Die koffie moet je echt eens proberen. Alles smaakt me wel: met suiker en melk, of met een zoetje of alleen met melk, ach het maakt me niet zoveel uit. Wat er wel bij moet is een koekje ;D
Je hebt een auw vleugeltje? Hoe is dat nou gekomen?
En dan 5 weken een vliegverbod, tjonge, ik vind een dag al veel te lang. :-[


Kroelen in mijn favoriete hobby, maar chips is ook erug lekker

marga

hoi judith
gefeliciteerd met je nieuwe baan
tja paco het zal wel wennen zijn dat je zolang in je kooi moet
maar daarna is het dubbel zo leuk als je er uit mag
groetjes marga

Judith

heeee, kijk, dat is nou mijn tante Marga!
Wat fijn om eens wat te lezen! Tja, als Judith weer thuis komt dan ben ik ook niet bij haar weg te slaan (en zij niet van mij :P) Zit ze me heerlijk in mijn nek te kriebelen en als ik mijn koppie nog schever ga houden dan val ik voor over! :o

Had ik al verteld dat ik naar winterswijk was geweest met die familie die totaly in love zijn op mij? ;D Ja he? Ik dacht het wel. Ook Over Dion die...............nou ja hij wil ook een vogel, zijn moeder ook wel maar zijn vader weer niet!
Ik heb een foto van ons!

Gaaf he? Dion staat heel voorzichtig, bang dat ik weg zal vliegen. Dat "gevalletje"met dat gele ding op d'r hoofd is Melissa (je weet wel die me tussen de middag niet uit de kooi wil halen)
Kroel van Paco


Kroelen in mijn favoriete hobby, maar chips is ook erug lekker

marga

hoi paco
ja ik had gelezen dat je een paar dagen op stap ben geweest
ja zo kom je nog eens ergens ;D ;D
tja en dat gevalletje met dat gele ding op haar hoofd denkt ook
ik laat hem er niet uit want dan wil die er niet meer in als ik weer weg moet
want zo n apen kop ben je vast wel ;D ;D ;D
ik vind het wel een hele leuke foto
groetjes tante marga

heidi

Hoi Paco,

Ik weet wat je bedoelt met niet uit de kooi te mogen.
En weet je wat nog het ergste is,ze zijn hier dan nog thuis ook.
Van het vrouwtje heb ik kooi arrest gekregen(ik weet nu ook hoe ze zich voelen in de cel)en weet je waarom?
Omdat ik gisteren niet terug in mijn kooi wou,dus dacht het vrouwtje laat maar even los zitten tijdens het eten,en toen ze terug kwam was ze vreselijk boos,en ik had alleen het eindwerk van Yolanda met mijn snaveltje bewerkt.
Dus het vrouwtje heeft tot 's nachts alles opnieuw moeten printen en opnieuw bundelen.
Maar vandaag mochten we er weer uit.

Pootje Quick

Judith

WIE HEEFT VERTELD WAAR IK DE BLOEMSPUIT HAD VERSTOPT????
Vanmorgen had Judith warm water in de bloemspuit gedaan en heeft me nat gemaakt >:( Nee, niet leuk hoor!)
Ik keek in mijn spiegeltje en wat denk je? Mijn hele kuif lag plat, schaamde me te pletter :-[ Hopelijk hebben zij me "van buiten"niet gezien. Voor de zekerheid ben ik maar onderin mijn kooi gaan zitten, net zolang totdat ik weer een beetje toonbaar was.
kroel van Paco >:(


Kroelen in mijn favoriete hobby, maar chips is ook erug lekker

heidi

Hoi Paco,

Ik vind het lekker als het vrouwtje met de plantenspuit komt,al moet ik zeggen dat ik er wel even moest aan wennen.
En voor de rest gewoon niet voor de spiegel gaan zitten tot je weer helemaal droog bent.

Quickje

Judith

Tja, Quick jij vind het al lekker om in een bord te gaan zitten, een ander gaat mee onder de douche!
Het zal wel wennen zijn maar nu vind ik er nog niets aan.


Kroelen in mijn favoriete hobby, maar chips is ook erug lekker

danielle

Citaat van: Judith op 15 maart 2007, 21:53:24

Hoi Tommie, leuk dat jou mijn dagboek bevalt.
Die koffie moet je echt eens proberen. Alles smaakt me wel: met suiker en melk, of met een zoetje of alleen met melk, ach het maakt me niet zoveel uit. Wat er wel bij moet is een koekje ;D
Je hebt een auw vleugeltje? Hoe is dat nou gekomen?
En dan 5 weken een vliegverbod, tjonge, ik vind een dag al veel te lang. :-[



Hoi Paco,
Ik ben nog een beetje bang voor die koffie, maar ik zal proberen om over mijn angst heen te komen  ;).
Ik was voor een zeer pootje naar de dierenarts gegaan en toen ik daar werd vastgehouden werd ik zo kwaad, logisch toch  >:(.
Doordat ik opeens zo ging tegenspruttelen zei mijn vleugel krak en toen zat die dus uit de kom  :'(. En nu moet ik dus rusten, maar dat doe ik ook niet altijd. Het lukt me zelfs al om kleine stukjes te vliegen, dit doe ik altijd heel stiekem  ;D.

Ik vond het al de tweede keer heel leuk om nat gesproeid te worden. Je moet me echt geloven, je krijgt er hele zachte veertjes van  :D.

Ik zelf heb ook een dagboekje, waar al mijn verhaaltjes in staan. Mijn baasje heeft het 'dagboek van Tommie' genoemd.

Je bent trouwens een mooi vogeltje  :-*

Ik ben trouwens ook zo'n kroel-beestje, lekker is dat he al die aandacht krijgen?

Tommie

Judith

 :o Ga je voor je pootje kom je terug met een gekrakt vleugeltje! Ik wil niet naar de dierenarts als ik dat zo hoor.
Ik ga ook maar eens kijken bij jou dagboek.


Kroelen in mijn favoriete hobby, maar chips is ook erug lekker

Judith

Top dag vandaag!
Judith had een vrije dag en ik heb de schade maar eens in gehaald. Ik was natuurlijk niet bij haar weg te slaan.
Ligt ze op de bank, zette ze me steeds op haar knie. Niks aan :( Dus maar weer naar d'r hoofd gewandeld. Begint ze weer te mopperen over mijn scherpe nageltjes in haar gezicht.
Ik ben alleen maar blij met zo'n ouderwets dagje saampjes. ;D
Vanmorgen heb ik wel weer met de bloemspuit mijn douche gehad en heb me daar aan over gegeven. Ik bleef zitten op mijn stok en ontsprong de druppeltjes niet. Toch geen beginnen aan. En Judith maar lachen ???
Niet vertellen hoor, want het mag niet van Judith maar Melissa laat mij tussen de middag wel eens uit de kooi. Heerlijk is dat, even een uurtje mijn vlerken strekken.
Het gaat niet altijd gemakkelijk om mij dan weer in de kooi te krijgen maar meestal is Melissa mij te slim af :P

Kroel van Paco


Kroelen in mijn favoriete hobby, maar chips is ook erug lekker

marga

hoi paco
fijn te lezen dat je zo genoten hebt vandaag
groetjes marga

Little Cockatoo

Fijn he paco om zo buiten je kooi te zitten. Ikku (Karel) ben ook vaak uit de kooi en dan ga ik er bovenop zitten en ga ik mooie deuntjes fluiten voor de dames. Moet je die koppies dan zien haha. HOpenlijk blijf je zulke mooie avondturen beleven want dan kan ze hier lezen erug leuk man.

Kroel van Karel
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka