7 mei 2025, 17:19:52

Paco

Gestart door Judith, 13 januari 2007, 14:40:35

« vorige - volgende »

kimmie

Heey Paco,

Gelukkig gaat het weer goed...
Kan je weer vrolijk rond vliegen

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Judith

Nu ben ik maar eens aan de beurt om een berichtje te schrijven.
We hebben gisteren mijn zus en zwager met de 2 jongens op visite gehad. Zij komen niet zo vaak want zij wonen in (mijn zo geliefde) Winterswijk.
Ze hadden met Paco nog geen kennis gemaakt. Mijn neefje Alex (8jr) had 1 stap binnen gezet en zag dat Paco rond vloog en op mijn hoofd ging zitten. Hij begon zo vreselijk te lachen ;D Paco ging bij mijn zus op d'r hoofd zitten en het gieren van Alex hield niet meer op! Hij heeft zo'n heerlijke lach en het is zo aanstekelijk dat bij mij de tranen over de wangen liepen!!
Mijn andere neefje Dion (10 jr) vond Paco zo lief dat hij hem het liefst de hele tijd op zijn vinger hebben. is een keer gelukt!
Mooi om zo'n stralend smoeltje te zien :)
Ook Karin mijn zus was verukt van Paco, zo erg dat zijn er eigenlijk er ook wel een wilde, maar ja..................er is ook nog een zwager en die vindt vogels :P :P :P
Het was een heel gezellige dag. Jammer dat de tijd veel te snel voorbij vloog.
Groetjes van Judith

Kroelen in mijn favoriete hobby, maar chips is ook erug lekker

Judith

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien wel weten vind ik koffie erg lekker. ;D
Gisterenavond was het weer koffietijd en ik kwam gezellig op het kopje van Judith zitten. Koekje was er niet bij :( Tja, ik hoef niet aan de lijn te denken. Ik weeg met mijn 5 maanden maar 82 gram. :P
Even een slokje proberen, nog een slokje...........en toen verloor ik mijn evenwicht :o. Ik viel zomaar het kopje in! Zo met mijn koppie bijna helemaal onder! Oke, het was iets minder maar mijn kuif had toch gedeeltelijk een koffiekleur!
Mazzel dat die koffie niet meer zo heet was. Voor die avond was ik klaar met koffie drinken, dat begrijp je wel.
Vanmorgen toch weer een slokje genomen. het blijft lekker.
Kroel van paco.

Riny

Hoy Paco
Je bent schijnbaar niet erg hard geschrokken, als je het vanmorgen weer aandurfde.
Zat er ook veel suiker in die koffie?
Dan heb je voorlopig je kuifje goed in model zitten zeker?
Groetjes Riny

Judith

Hallo Riny,

Suiker in de koffie? nee, daar houdt het vrouwtje niet van.
Ik vertrouw op mijn baasjes dat ze goed op mij passen ::) en mijn verslaving is schijnbaar groot :-\

heidi

HalloPaco,

Leef je nog ,ik wou met jou een praatje maken,maar je bent er weer niet.

Groetjes Quickje

Judith

Hoi allemaal,
Tja, dit kun je geen dagboek noemen! Het is alweer een hele tijd geleden dat wij er waren. Hoe komt dat?  ??? We weten het niet.
Wel heb ik nu wat leuks te vertellen. Judith houdt er niet van dat ik op haar hoofd ga zitten, vooral 's avonds niet.
Ik wel, ik vind het wel knus daarboven.
Het is een regelrechte giller zoals ze er dan bij gaat zitten.
Hebben ze een speeltje voor mij gekocht waar ik geen ene moer aan vind (denken ze) en die legt Judith op haar hoofd ;D ;D ;D. Het is werkelijk geen gezicht.
Ze denkt dat ik bang ben voor dat ding en daarom niet op haar hoofd ga zitten maar het is veel leuker om er tegenaan te kijken.

Kroel van Paco

kimmie

Heey Paco,

Dat is alweer een tijdje terug...
Je moet toch echt vaker komen schrijven hoor :P

Volgens mij ziet vrouwtje er heel grappig uit met dat speeltje op haar hoofd...
Kan je daar geen foto van maken...?

Groetjes Kim

Judith

Hoi allemaal,

Ik geloof niet dat ik zo blij ben! :(
Judith heeft 13 jaar lang gewerkt op een peuterspeelzaal. Twee jaar geleden kreeg zij een hersenbloeding waardoor zij een half jaar uit de running is geweest. De anderhalf jaar daarop is een vreselijk gevecht geweest om te kunnen blijven.
Eind december kreeg zij ontslag!
Nu kreeg judith gisteren het bericht dat zij is aangenomen bij een kinderdagverblijf in Hoorn. Zij is blij maar.................ikke niet. Weet je wat dat betekend? Ik moet de heeeeeele dag in mijn kooi blijven als zij werkt.
Dat ben ik dus echt niet gewend :'(
Kroel van Paco

Little Cockatoo

OOOh Paco. Weet je wat je dan vrouwtje moet vragen. Heel veel leuke dingen om mee te spelen. En wanneer ze thuis komt zal ze wel heel erg moe zijn. En dan lekker gaan knuffelen, dat vind ze vast wel fijn.

Gr. Hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

kimmie

Judith gefeliciteerd met je nieuwe baan...!!

Paco, voor jou is het iets minder leuk...
Misschien kan je blijven zeuren om een vriendje of vriendinnetje ;D

Judith

Citaat van: kimmie op 27 februari 2007, 14:23:56
Judith gefeliciteerd met je nieuwe baan...!!

Paco, voor jou is het iets minder leuk...
Misschien kan je blijven zeuren om een vriendje of vriendinnetje ;D

Weet je Kim, ik heb ze daar al over horen fluisteren  ;D
maar ik hoorde ook enige twijfel :-\ Ik weet het nog niet. Hoorde ook dat ze de radio voor me aanlaten als ze er niet zijn. :-*

kimmie

Karel zit ook met de radio aan als ik er niet ben...
Maar nu krijgt hij zaterdag een vriendinnetje...

Blijf vrouwtje maar flink kroelen :D

Judith

:) Hallo allemaal,
Ik ben een weekend weg geweest! Judith ging met haar gezin een paar dagen naar haar familie in de Achterhoek en namen mij met kooi en al mee!
De hele autorit heb ik braaf mijn snavel gehouden, het was ook best wel spannend. Een jas heeft een gedeelte mijn kooi bedekt. Het ging heel goed.
Aan gekomen heeft Judith mijn kooi in de vensterbank gezet en na een uurtje mocht ik al mijn vleugels strekken. Ik kon daar ook zo lekker in het zonnetje zitten. Mijn kooi stond gedeeltelijk in d zon.
Geen raam geraakt, en geen malle dingen geraakt.
Ik vond het wel leuk. Ik heb gras leren eten en nog wat onkruid, hmmmmmmmmmm.
Het werd me wel even wat te druk toen de hele familie (met kleine kinderen) achter mij aan kwamen vangen.
Ze moesten me toen met rust laten, goed gezien van Judith.
De terugweg heb ik me wat vaker laten horen in de auto.
Al met al vond ik het best wel leuk.
Kroel van Paco

Little Cockatoo

Hallo Paco, wat leuk joh dat jij autorijden ook leuk vind. Ik Wiepie vind het ook super. Ik zit dan altijd op het desbord. HOpenlijk maakt vrouwtje binnen kort daar even een foto van. Dan kunnen jullie dat allemaal zien. Karel is een schijterd die is bang in de auto en gaat dus zo hoog mogelijk zitten. Wat ik ook tegen hem zeg hij veranderd er niets om.

NOu ik moet naar buiten van het vrouwtje dus hou maar weer op.
Doegies.
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka