veiling : handtekening voor in het forum, 5e en voorlopig laatste ronde

Gestart door Karin, 10 januari 2007, 23:50:48

« vorige - volgende »

*Patricia*

hoi Karin

ik heb ook geduld!!!!.

snap dat je in het broedseizoen zit en wil best wachten.
ps ik heb nu toch geen valkje dus je zal ook op mijn foto's moeten wachten.

(als je er nog een over heb??)

groetjes Patricia

Anja

Hoi Karin,

Ook ik heb alle geduld van de wereld.
Is het nu een deal? Anders ga ik weer bieden  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Karin

En voor welke prijs gaan we het doen ? Eerlijk gezegt voel ik me heel erg bezwaard als er zoveel voor betaald wordt als het hoogste bod, dus ik dacht gewoon alledrie het laagste bod, 35 euro ? Staat valkparkiet.com meteen in het groen  ;D Moeten jullie even uitvechten wie als eerste aan de beurt is  ;D ;D ;D Als jullie het geld overgemaakt hebben dan kunnen jullie foto's sturen van jullie valkjes. Ik tube maximaal 3 valkjes per persoon en dan maak ik daar handtekeningen van. Ik hoop dat ik voldoende inspiratie krijg  ;D En nee Patricia, alles is al gereserveerd. Maar ik wacht wel tot je weer een valkje hebt. Staat er ook niks leuks bij herplaatsisng ?
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Patricia*


Anja

Hoi Karin,

Ook ik ga akkoord en ik ga dan als laatste mits Patricia en Mara dat ook goed vinden.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Karin

Ik ga ook akkoord. Mammalief heeft geen valkje op het moment en Anja wilt als laatste? Mij goed. Dan ga ik wel als eerste, hahaha. En jullie staan meteen weer in het groen, mooi toch! Goed idee van Mammalief.

Zou je me even een im kunnen sturen Karin waar ik het geld naartoe moet overmaken? En wat ik in de beschrijving moet zetten? Als het even mee zit kan ik het vandaag nog regelen.

Liefs

Mara

*Patricia*

hoi Karin,

dat geld ook voor mij
ik heb gelukkig wel weer valkjes
twee zelfs het is toch wat.

ik wil best als tweede maakt mij niet uit.

groetjes Patricia

Anja

Hoi Karin,

Ook ik wil graag een im ontvangen met de nodige informatie.

Groetjes Anja

Karin

Hier vinden jullie info waar je naartoe moet overschrijven :
http://www.valkparkiet.com/nl/files/donatie.htm

Vermeld "handtekening je naam", dan kan ik bij Peter informeren of het binnen gekomen is.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Peter

Hoi allemaal,

Een mooi gebaar richting het Valkparkiet.com, Valkparkiet.com staat zo weer goed in de plus! En karin misschien overwerkt door alle handtekeningen :)

Karin heel mooi dat je weer tijd vrij maakt om Valkparkiet.com vooruit te helpen! Bedankt!

Groetjes,
Peter

Mara

Hoi Karin en Peter,

Het is inderdaad een goed idee maar ik hoop neit dat Karin overwerkt wordt. Ik zal het vanavond proberen te regelen, en anders morgen.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Peter en Karin,

Ik heb zojuist 35 euro overgemaakt.

Karin,

Krijg ik van jou een berichtje wanneer ik de foto's naar je kan mailen.

Groetjes Anja

Mara


Karin

Jullie mogen de foto's wel alvast sturen hoor. Zorg voor scherpe foto's waar valkjes er helemaal op staan. Ik tube er max. 3 p.p. maar je mag er meer sturen, want dan kan ik kiezen welke het mooiste staan. Geef meteen de voorkeur voor kleuren ( felgekleurd of juist zacht ) en welke tekst je erin wilt. Ik stuur wel ff een IM met mijn emailadres. Mara is al eerste, klopt dat ?
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mara

Hoi Karin

Volgens mij was dat wel de bedoeling. Ik ga nu foto's zoeken.

Liefs

mara