"´t Valkenhuus" | Verandering Masker Bleekmasker Foto's |

Gestart door Tjerk, 10 januari 2007, 21:11:13

« vorige - volgende »

Tjerk

Hey,

Vanochtend heb ik even een paar foto's gemaakt. Wat ook grappig te zien is, is Sky.De Wildkleur split [X1 Lutino] [X2 Opaline] Witmasker Bleekmasker, is sinds hij hier zit nogal veranderd aan zijn masker.

Toen ik hem heb opgehaald bij Marlies zag hij er uit als de foto hieronder:




Op 21 oktober 2007 ziet hij eruit als op de volgende foto:



En vandaag de dag ziet hij er zo uit:





Verder is er vandaag een Eigen Kweek popje opgehaald. Er zitten hier nu nog meerdere jongen, waaronder; 0-1 Cinnamon, 1-2 Witmasker Cinnamon Opaline kanssplit Bont, 1-1 Witmasker Opaline & 1-0 Witmasker split [X1 Cinnamon] [X2 Opaline]. Deze zijn allemaal geringd en mooi van formaat en tekening.

Tevens is ook Chew Chew nog steeds te koop. Dit is een overjarige Witmasker split Bonte pop. Zij mag weg omdat het tussen haar en Fallow niet erg klikt, en ik dus voor hem ook zoek ben geweest naar een andere pop.

Voor Kiära ben ik nog steeds op zoek naar een geschikte man. Bij voorkeur een man met één van de volgende mutaties; Wildkleur split Geelwang Lutino, Wildkleur Geelwang split Lutino, Lutino split Geelwang, of een heel forse overjarige Wildkleur man zonder splits. De mannen mogen allemaal een mutatie als Bont en/of Opaline bij zich dragen, behalve een eventuele Wildkleur man.

@ Silke,

Bedankt, helaas gaan River & Mystic hierweg. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik anders teveel Witmasker (Cinnamon) jongen ga kweken. Ik heb dit jaar meerdere Witmasker (Cinnamon) jongen gekweekt. Maar tot op heden zitten zij hier nog steeds. Spikie & Chica houdt ik wel aan, maar dan als pleegkoppel. Simpelweg omdat zij een overjarig koppel zijn en het al jaren goed doen. Zo ook afgelopen jaar. River & Mystic gaan in februari 2008 naar Gert Overweg, ook hier van het forum. Dus kan ik ze in ieder geval in het oog houden :P. Zij zijn beide van 2005 dus hebben daar nog een lange tijd te gaan :D.

Groeten Tjerk

Silke *


Hoi Tjerk,

Wow, wat is dat masker een verschil geworden dan in het begin  :o :o Echt prachtig, bleekmaskers en geelwang mannen vind ik persoonlijk ook mooier vanwege hun masker  :)
Ik hoop dat je overige jongen gou verkocht worden  ;)
Jaah, ik vind het ook leuk als je nog iets hoort van de nieuwe eigenaars  ;D Enum, ik kweek allemaal valkjes met toch wel cinnamon erin  ::) ::)
Met een beperkte volière als ik, kan ik maar 3 koppels kweken, mijn geelwangen zijn nu nieuw en een cinnamon witmaskertje ook en het is wel moeilijk om je eerste 2 koppels te verkopen en te vervangen  :-\

Trouwens, heb je al veel slechte ervaringen met geelwangen ondervonden?

Groetjes
Silke x

♪ Marlies

Hoi Tjerk, ;D

Wat is Sky een mooie vent geworden. :o
Ben benieuwd naar de jongen volgend jaar.

Mijn bleekmaskers zijn nu ook aan het "verkleuren", nu worden ze pas mooi. :D

Groetjes Marlies ;)