"´t Valkenhuus" | Verandering Masker Bleekmasker Foto's |

Gestart door Tjerk, 10 januari 2007, 21:11:13

« vorige - volgende »

Rianne

Haha, dat zitten fluiten deed Tiaro ook bij Ayko (Ayko is een pop bij mij ;D) alsof hij zeggen wil 'zo, dat heb ik even goed gedaan'. ;D

Het zou mooi zijn als je jongen ook echt getekend zouden worden, ik heb voor mijn bijna getekende cinnamon opaline popje Denzel een getekende man gereserveerd, split voor cinnamon geelwang (x1) en opaline (x2). :)

Tjerk

Hey Rianne,

da´s ook erg mooi. Hoe loopt hij nu bij jou dan.

Normaal blijven ze hier ook wel ff macho doen en fluiten. Alleen hij bleef echt op z´n pop zitten, die daardoor geen kant op kon.

Groeten Tjerk

Rianne

Wat bedoel je met 'hoe loopt hij nu bij jou dan'? Bedoel je de kweekronde? Die gaat tot nu toe echt super :)

Tjerk

Da´s leuk. Ik zal je dagboek nog weer eens even door spitten :D....

Maar nu eerst maar aan die verslagen van school beginnen:S

Groeten Tjerk

Tjerk

30 april 2007, 19:25:45 #94 Last Edit: 30 april 2007, 19:33:52 by Tjerk
 ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

Vandaag ging ik kijken bij Spikie & Chica en voila één eitje ;D... Daarna ook maar even bij Chillie & Pepper kijken en ja hoor nog één. Twee koninginnedag eitjes :P... het zouden dus popjes moeten zijn :P...

Nu 20 dagen lang wachten totdat deze uit zouden moeten komen ::), maarja we hebben het ervoor over.

Daarnaast ben ik erachter gekomen dan Diesel toch een pop is terwijl dit theoretisch helemaal niet mogelijk is, aangezien paps Opaline is. Maaja, "ze" lijkt een span te vormen met Dusty. Ze zitten constant bij elkaar, volgen mekaar overal en wiggelwappen ook.

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Lachen van die man die een pop blijkt hoewel het niet zou kunnen. Gevalletje van reversed crossover als het echt een popje is dan :) of mams is vreemd geweest  :D

Had je mijn mail nog gehad?

Tjerk

Hey,

dat is geregeld inmiddels... Stom ja met Diesel :S. We waren hier ook very unhappy toen we dat ineens zagen.

Ik heb vandaag het eitje van de Geelwang verwisseld voor een nepperd en hun ei bij Spike & Chica gelegd, die nu al straf aan het broeden zijn....

Groeten Tjerk

Tjerk

2 mei 2007, 10:24:06 #97 Last Edit: 2 mei 2007, 12:36:59 by Tjerk
Hey,

er liggen nu 8 eieren ;D ;D ;D ;D....

White & Snowy 1 ei....

Chew Chew & Roos 2 Ei3ren

Chillie & Pepper 3 Ei3rEn....

Spikie & Chica 2 EiErEn...

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

heya,  gefeli met al je eitjes :D

Tjerk

Hey,

een nieuwe tussenstand;

River & Mysic 1 ei
Ayko & Aylo 1 ei
White & Snowy 2 eieren
Spikie & Chica 3 eieren
Chew Chew & Roos 3 eieren
Chillie & Pepper 3 eieren

Groeten Tjerk

Tjerk

Hey,

vandaag liggen er al weer 16 eieren. 4 van de Geelwangen allemaal ondergelegd bij andere spannen, omdat de pop echt niet broedt.

White & Snowy laat ik voorlopig alleen hun eigen eieren doen oplopend tot 4, simpelweg omdat ik wil zien of White het wel aankan

20 mei zouden dan de eerste 2 eieren moet uitkomen, dus dat wordt afwachten en dagen aftellen....

Groeten Tjerk

Tjerk

Hey,

vandaag al weer 19 eitjes. Ayko & Aylo is nog maar afwachten hoe dat daar nu verder mee gaat, aangezien Ayko niet altijd zat te broeden. Daarom heb ik één ei van hun naar River & Mystic gelegd om te zien wat voor jongen hieruit rollen.

Kiäro & Kiära daarentegen doen eigenlijk nog helemaal niks, wel gaan ze nu meer bij de blokken kijken. Dus dat wordt flink hopen.

Ook Dito & Breezer verwacht ik nu ieder moment het eerste ei van. Hieronder staat een foto van een jong van Dito & Breezer van vorig jaar. Hij is split Bont [X1 Lutino Opaline] [X2 Cinnamon]..

Groeten Tjerk

Rianne

Wauw, wat een kuif! :o

Succes met de eitjes, ik hoop dat ze allemaal uitkomen :)

Tjerk

Hey,

dat klopt, hij en zijn broer zitten bij Erik (pauwtje). En hij stuurde deze foto, met bijna bijgekleurd masker. Dus dacht laat is zien hoe ze eruit komen te zien.

Als het goed is heeft Breezer vanmiddag haar eerste ei gelegd, omdat zij en Dito nu aan het afwisselen zijn..

Dito & Breezer 1??
Ayko & Aylo 2
River & Mystic 2
White & Snowy 3
Chew Chew & Roos 4
Chillie & Pepper 5
Spikie & Chica 5

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Wat een schitterende wildkleur Tjerk  :o Ik duim voor je dat Kiäro & Kiära ook snel zullen beginnen. Duim jij voor Fallow en Yellow?

Het is Fallow die de eitjes snoept denk ik, Yellow heeft de hele dag op het onbevruchte ei gebroed. Misschien legt ze er nog wat bij, het arme beest haar staart staat bijna haaks.  :-\