"´t Valkenhuus" | Verandering Masker Bleekmasker Foto's |

Gestart door Tjerk, 10 januari 2007, 21:11:13

« vorige - volgende »

Karin

Citaat van: Tjerk op 19 februari 2007, 16:39:18
Hey,

ik ga vanavond een nieuwe man voor Chew Chew halen. Een Witmasker Bont Bronze Fallow man. Samen met Chew Chew, krijg je daar:

Bonte Witmaskers split Bronze Fallow en Witmasker split Bont Bronze Fallow jongen uit, ongeacht wat voor split Chew Chew heeft. Want dat weten we helaas niet, omdat de man waar ze weg komt zich niet echt bezig hield met mutaties.

Groeten Tjerk

Hé Tjerk, zo'n man heb ik ook ( als bronze fallow tenminste gewoon fallow is  ;D, ik noem het nog steeds bij de oude namen  ::) ). Ik hoop dit jaar het eerste nest met hem te hebben. Ik ben benieuwd naar de foto's.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Tjerk

Hey,

ik zal even wat foto´s neerzetten (waaronder foto´s van de bijna startklare nieuwe volière).

Chew Chew met de nieuwe Fallow (waar ik nog geen naam voor heb :'(

Nog een keer de Fallow zonder naam.

River & Mystic in de broedkooi...

Nogmaals

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Dat ziet er strak uit Tjerk, mooi hoor :) Je nieuwe man is ook mooi.

Tjerk

Hey,

de nieuwe Fallow man heb ik samen zitten met Chew Chew. Ik hoop dat dat wat wordt, zodat zij eindelijk een man heeft.

De Fallow man is mooi fors en van kale plekken is in de verste verte niks te zien, hij is ook lekker fors. Dus zeker een heel mooi vogeltje om te zien.

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Tjerk

Hey,

Chew Chew is Witmasker split Bont. Meer splits weet ik van haar niet, dus er zou meer in kunnen zitten.

Van de Fallow weet ik ook niet precies wat hij is naast : Witmasker Bont Fallow, ook hier zouden nog eventuele splits in kunnen zitten.

Groeten Tjerk

Tjerk

Hey,

vandaag zijn Chew Chew en de Witmasker Bonte Fallow naar buiten gegaan. Valco en Parel zitten nu in de broedkooi, Chew Chew en de Fallow hebben geen een keer in het blok of ervoor gezeten, Valco zat er vrijwel direct in en ze hebben nu zelfs al :censuur.

Dus nu is het alleen nog maar wachten op een ei, meer is natuurlijk ook goed. River & Mystic doen helaas nog maar weinig, ik hoop dat ze door Valco & Parel ook aangespoord worden om wat te gaan doen.

Uit Valco & Parel kunnen wij de volgende jongen verwachten:

Ouders:
Vader=Bont Gepareld split voor {X2:Lutino}
Moeder=Gepareld split voor Bont

Nageslacht:
Jonge man
25.0 % Bont  Gepareld
25.0 % Bont  Gepareld split voor {X1:Lutino}
25.0 % Gepareld split voor Bont
25.0 % Gepareld split voor Bont {X1:Lutino}

Jonge pop
25.0 % Bont  Gepareld
25.0 % Bont  Gepareld Lutino
25.0 % Gepareld split voor Bont
25.0 % Gepareld Lutino split voor Bont

© 2004 - 2005 Barry van Rossum & Peter Bosboom | valkparkiet.com

Groeten Tjerk

*Esther*

We willen ook nog wel wat foto's van je volle voliere zien hoor! ;)
gr Esther

Tjerk

Hey Esther,

dan zal ik daar ook nog snel even foto´s van gaan maken.

Groeten Tjerk

Tjerk

Hey,

vandaag waren Valco & Parel weer steeds met elkaar bezig:p. Nu maar wachten op eieren. Ook White & Snowy beginnen er zin in te krijgen en zijn ook steeds bezig. De nieuwe volière is waarschijnlijk snel klaar dus kunnen in de twee volières blokken komen te hangen, zodat ook zij hun gang kunnen gaan.

Groeten Tjerk

Tjerk

Hey,

hier weer een beetje foto´s, meer volgen vanmiddag:

Groeten Tjerk

Tjerk

Hey,

nu ook foto´s van de valkjes. Alleen die van de Fallow (zat binnen in het nachthok) en van de vogels in de broedkooien missen, omdat ik daar een hele rare waas op de foto krijg door het licht.

Groeten Tjerk

Linn

Mooie valkparkieten! Zijn die geparelde en die witmasker geparelde jonge mannetjes? Of hebben ze gewoon weinig parels?

Tjerk

Hey,

als je even op weg help welke foto en welke vogel...:P

Groeten Tjerk