27 april 2024, 21:10:25

Youpi & Jackie

Gestart door Jessica, 8 januari 2007, 22:08:40

« vorige - volgende »

Jessica

Hoi Allemaal
hier een paar foto's
Hier zit Youpi bij mn vader. maar dan wel in het zwart/wit  :P

En hier zit Youpi te poseren voor de foto:


Groetjes jessica[/color]

Caroline

Wat een knapperd!!

Hij poseert echt.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

http://www.youtube.com/watch?v=co6tKwFIlKQ

Ik dacht eens....IK ga je ff bellen YOUPIE, wat ben JIJ mooi  :o :-* :-* :-* IK MOET JE FF HALLO KOMEN ZEGGEN  ;D
;) Coco


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Toine

Citaat van: Wilma1 op  9 januari 2007, 01:13:39

Heee HALLO.... nog een halsbandje  :o wordt dat ook zo'n bijdehand, als mijn buurman  ::)



Dit is een Grote Alexanderparkiet, geen Halsbandparkiet.

Wilma1

Dit is idd een Alexanderparkiet (gelukkig weet IK dat OOK  ::) ;D) RUBY, die YOUPIE begroet als nieuwkomer op het forum en ZELF Coco als BUURMAN heeft, WEL GOED LEZEN he?!!!  ::) ::) ::).....maar Coco is ECHT een halsbandje hoor  :P En Ruby doe alles na wat Coco doet  ;D, dus zwaait ook en zegt HALLO......
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

imv

WAUWIE, wat leuk!
Ik wist niet dat halsbandparkieten / alexanderparkieten ook woordjes kunnen zeggen?

groetjes,
Irene

Wilma1

Citaat van: imv op 17 januari 2007, 17:17:54
WAUWIE, wat leuk!
Ik wist niet dat halsbandparkieten / alexanderparkieten ook woordjes kunnen zeggen?

groetjes,
Irene


EEn halsbandje sneller dan een Alexander maar met geduld doen ze het wel....beiden zijn erg intelligen, maar een Alexanderparkiet kan soms na een jaar iets doen wat ie eerder heeft aangeleerd. 

Coco is erg bijzonder, die kun je als mens al begrijpen als ie je alleen al aakijkt of een geluid met gebaar maakt....zoals momenteel zit hij te communiceren met een stenen vogel die hij helemaal TE GEK vindt.....hij doet dit geheel geluidloos, omdat de vogel dus OOK geen geluid geeft  :D alleen de gebaren spreken boekdelen en zometeen geeft hij "hem" dan iets te eten wat Coco na verloop zelf opeet.... ;D
:D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

imv


*Patricia*


*Yvon

Hoi hoi

Dankzij de fotoos en filmpjes van Wilma ben ik nog meer filmpjes gaan bekijken.  ;D
En dus ook meer verliefder geworden op de halsbandparkiet.  :-[
En nou is Youpie er ook nog eens bij gekomen.  8) ;D
Meer meer meer meer !!!!!!   ;D

groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Ik zal eens proberen Coco te filmen, tijdens zijn "stille" gesprekken, dat is niet simpel  ::) want hij stopt zo gauw ie het in de gaten  heeft  ;D STERALLURES  ::) :P

Hoe vordert Youpie ???
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
youpi zegt nog niet zo veel maat hij is hier nog niet zolang laat hem eerst maar lekker wnennen
praten komt nog wel denk ik
groetjes  marga en jessica

Wilma1



WACHT MAAR TOT IK GROOT BEN  ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Vanmorgen zat Coco weer met het stenen beeldje te vrijen....dus stilltetjes de camera gepakt en dit is het resultaat....

http://www.youtube.com/watch?v=hBUHZRp8GAE


Coco's stille liefdesverklaring tegen zijn stenen vriendinnetje.....zo grappig...hij geeft GEEN ENKEL geluid als ie dit doet, omdat de vogel dus ook doodstil is....  :D Het bibbert wat, omdat ik moest inzoomen, anders stopt Coco als ik dichterbij kom  ::)

;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
wat een leuk filmpje
wat een mooi gezicht zoals die bezig is
groetjes marga