23 april 2024, 13:28:49

nieuwe valkjes

Gestart door Valerkiet, 7 augustus 2003, 16:15:07

« vorige - volgende »

Valerkiet

7 augustus 2003, 16:15:07 Last Edit: 7 augustus 2003, 16:17:02 by Angelique
ok toen ik vroeger internet had toen had ik 5 valkjes...
nu 7 !!!  
ik heb in 1 jaar 4 valkjes bij  
volgens mij heb ik echt de valkparkieten virus  
mijn nieuwe is een cinnemon bonte man (die heb ik nog maar een weekje en die heeft al gepaard met m'n lutino)
 en een wildkleurtje (Spirit) die ik van Tara heb gekregen en die ik met de hand opvoed  
 
TNX TNX TNX TNX TARA!!!!!!!!!!!!!!      
bijna de helft van m'n valkjes komen van bij jou  
en ik hou me bij m'n belofte!! als ik ooit een albino of een bonte heb krijg jij die!!!!  
 
straks m'n webcam zoeken en enkele foto's nemen  
 
byekes,
 
Valérie

Tara

Hoi Valérie,

wat fijn dat je zo blij bent met die valkjes die ik je gaf, maar het zijn er amper 3, en aan jou geef ik ze graag weg hoor :).

Maar als je jongen hebt hoef ik niet per se de eerste bonte of de eerste albino joh, jij kan ze eerst houden hoor.

Wel heel erg bedankt :).

Groetjes, Tara

Valerkiet

ok die bonte noemt Hermes.
het klinkt eerst wel raar maar achteraf valt dat wel mee.
hermes was een griekse legendarische held en bovendien een erg goede filosoof ;D
ook de god hermes bestaat en dat betekend de boodschapper van de griekse goden :D

Valerkiet

hier zijn de foto's van hermes!!!! :D
ik ga ze wel een voor een doen :-/
ik ben namelijk nie zo goed in uploaden :-X

Valerkiet


Valerkiet


Valerkiet


Valerkiet


Tara

Hoi Valérie,

jee wat is die mooi zeg, ik hoop dat Lucy split is voor bont hoor! Hoeveel zou je vragen voor een jonkie als er een bont bij is?

Groetjes, Tara

Valerkiet

19 augustus 2003, 18:26:58 #9 Last Edit: 19 augustus 2003, 18:27:42 by Valerkiet
nix :D heb ik je al gezegt je krijgt hem dan voor nix :D ;)

Nes

He Valerie,

das een mooie zeg! Gefeliciteerd. Nog een paar weekjes en dan haal ik mijn tweede valkje op. Heb ook last van het valkparkietenvirus, maar mijn vriend jammergenoeg niet.  :D

Groetjes Nes.