##pico & chica##(nieuwe speelplaats aan het bouwen)+ heel boos op dierenwinkel.

Gestart door chica, 7 januari 2007, 20:49:31

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Ilse

Wat vervelend dat je die larfjes achter de rail niet te pakken kan krijgen.

Misschien dat je met een verdelgingsmiddel de larfjes wegkrijgt? Wel oppassen met de vogels!

Misschien is het een idee om heel erg goed achter de rail te spuiten net voor je op reis vertrekt. Dan zijn de valkjes weg en hebben ze er zeker geen last van. Als je dan terug thuis komt wel eerst goed de kamer verluchten vooraleer je de valkjes er terug inzet.

Groetjes
Romy

chica

dat is een goed idee ik zal het zeker doen.
groetjes ilse ;D

chica

ik heb een klein probleempje.
de wormen(larven)zijn bestandig tegen het gif dat ik gespoten heb.Het werkt alleen bij motjes dus moeten de larven eerst uitkomen. :(
ik probeer ze de hele tijd op te zuigen met de stofzuiger maar ze blijven maar komen.heel irritant.
Ik weet egt niet wat ik moet doen.egt balen.
groetjes ilse ;D

chica

ja ik denk dat ik de boosdoener heb gevonden.ik weet het nog niet zeker maar ik heb zoon oud zadenherbarium hier staan.en ik zag daar heel wat wormen uit kruipen.ik durf er nu nog niet in te kijken.veel te vies.morgen ga ik wel al mijn moed verzamelen en dikke handschoenen aan doen om het herbarium weg te gooien.bah.
naja slaaplakker iedereen.
groetjes ilse ;D :D ;)

kimmie

Heey Ilse,

Je hebt dus een lekker klusje!!
Wel goed dat je nu weet waar ze vandaan komen...
Veel succes met schrobben vandaag!!

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

chica

4 februari 2007, 14:04:35 #95 Last Edit: 4 februari 2007, 14:06:59 by chica
HALLO
IK HEB VANDDAG AL MIJN MOED BIJELKAAR GERAAPT EN HEB HET ZADENHERBARIUM WEGGEGOOID.HET ZAT VOL MET WORMEN.BAH IK VOEL ME HARDSTIKKE VIES NU DE REST IN DE BUURT LEKKER SCHOONMAKEN.IK BEN ZO BLIJ DAT HET HERBARIUM WEG IS.EEN EGTE OPLUCHTING.
VANDAAG BEN IK MET PICO EN CHICA IN DE DOUCE GEGAAN.HET WAS VOOR HUN EIGELIJK DE EERSTE KEER EN IK DENK DAT ZE HET NIET ZO LEUK VONDEN.MAAR IK DENK DAT DAT ALTIJD ZO IS BIJ DE EERSTE KEER.ZE LIEPEN DE HELE TIJD WEG VAN DE DOUCHE IK DENK DAT IK HET OVERMORGEN NOG EENS GA PROBEREN TOTDAT ZE HET LEUK VINDEN.VOOR DE REST IS ALLES GOED MET HUN ZE ZIJN NU LEKKER AAN HET FLUITEN.HET ZIJN ZOON SGATTIES.VOOR DE REST GA IK VANDAAG NOG EVEN STUDEREN WANT MIJN RESULTATEN ZIJN BARSLEGT.EEN 3 VOOR WISKUNDEN?CHEMIE EN FYSICA .DUS DAT MOET IK ZEKER OPHALEN.IK WAS VEEL TE VEEL BEZIG MET PICO EN CHICA.
GROETJES ILSE ;D :D ;)

kimmie

Heey Ilse,

Wat goed dat nu alles weg is!!
Gelijk alles weer lekker schoon...
Misschien moeten je valkjes nog even wennen aan de douche.
Het gaat vast na een paar keer veel beter.!!

Groetjes Kim

chica

JA DAT DENK IK OOK.GEWOON EVEN DOORZETTNE ;D
GROETJES AAN KAREL.
GROETJES ILSE ;D :D ;)

kimmie

De Groetjes heb ik door gegeven...
Hij is al de hele dag heerlijk aan het fluiten ;D

Kusje aan pico en chica

Groetjes Kim

chica

hij voelt zich egt helemaal thuis bij jouw he?!
ik weet zeker dat hij zich heel erg op zijn gemak voelt bij je.
nog 3 weekjes en je krijgt lady toch?
die zal zeker blij zijn.
groetjes ilse ;D :D ;)
ps. ik denk dat er al heel veel wormen weg zijn doordat ik mijn zadenherbarium heb wegegood.
yes

kimmie

Dat zou een hele opluchting zijn als heel veel wormen al weg zijn!!
Nu hopen dat er niks meer zit!! :)

Karel wordt als vrolijker :D
Jaa over ongeveer 3 weken mag ik Lady ophalen!!
Ik hoop dat zij Karel een beetje kan leren om niet zo bang voor mijn handen te zijn...

Groetjes Kim

chica

ja dat weet ik bijna zeker dat lady karel zal leren niet bang te zijn.Ik heb ook een valkje die iets banger was voor mij en toen nam ik een heel handtam valkje en die heeft pico leren handtam te zijn.dat gebuert al heel snel hoor.
bij mij in een weekje was pico al handtam.
ik hoop dat het bij jouw ook zo zou zijn.
groetjes aan karel
groetjes ilse :D

kimmie

Ik hoop het ook dat Karel dat gedrag overneemt.
Dat is niet alleen leuk voor mij, maar ook voor hem.
Hij is wel heel nieuwsgierig maar handen vind hij niet zo heel leuk.
En hij hoeft geen trosgiert, daarmee lokken/tam maken gaat dus ook niet.

Groetjes Kim :D

chica

nee een van mij houd ook niet van trosgierst de andere is er dan weer dol op.misschien kun je wortelen proberen daar zijn ze bij mij dol op.wel geraspe wortel
groetjes iilse ;D

chica

ik heb ook eens een weerspiegeling geprobeert
groetjes ilse