##pico & chica##(nieuwe speelplaats aan het bouwen)+ heel boos op dierenwinkel.

Gestart door chica, 7 januari 2007, 20:49:31

« vorige - volgende »

chica

hallo kimmie
leuk dat je vraagt hoe het met pico en chica gaat.
Met chica gaat het heel goed. hij zit nu lekker grit te eten en terwijl te fluiten.hij kijkt me ook heel ontdeugend aan en laat ook wel blijken dat hij er uit wil.met pico gaat het ook heel goed.hij zit nu lekker heel diep ingegraven in zijn voerbakje te eten(hij gaat er altijd in liggen).hihi
pico is nu ook in de rui denk ik.in ieder geval er liggen overal veertjes en hij krijgt ook nieuwe pennetjes.wel raar want 2 maanden geleden was hij al in de rui.kan dit zo snel al weer terug komen?
morgen ga ik denk ik met pico en chica naar de dierenarts.vandaag is het er niet van gekomen omdat mijn trasportkoffertje nog steeds niet is aan gekomen.
en hoe gaat het met jouw valkje(s).
groetjes ilse
;D :D ;)

kimmie

Heey Ilse,

Wat super dat het weer goed gaat!!
Ik heb ergens gelezen dat een valkje in de rui kan komen omdat de verwarming aan stond...
Maar of dat bij Pico ook zo is geen idee...
Ik heb vandaag mijn transsportkoffertje gekocht...

Met Karel gaat het goed...
Mag hem al veel vaker kroelen...
Ik heb nog geen reactie gehad van Ivana, dus weet nog niet hoe het met de lutino gaat...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

chica

leuk dat het goed gaat met karel.hij word ook zo goed verzorgd kan niet anders dan handtam worden.en over hoeveel weken krijg je je lutino?het is zeker heel moeilijk om te wachten op je lutino.
ik wacht met smart op de foto's en avonturen van haar.
groetjes ilse ;D :D ;)

kimmie

Ik mag haar ongeveer met 5 weken ophalen...
Ik ben begonnen met af tellen...

Karel moet eerst maar tam worden, voordat hij handtam wordt ;) :P

De lutino noem ik Lady...
Volgens Ivana pas die naam heel goed...

Weet je al hoe het komt dat pico weer in de rui is?

Groetjes Kim

chica

hallo kimmie
pico is nu zoon week à 2 weken in de rui en nu begint chica ook.
leuke naam zeg"lady".karel en lady.
nog 5 weekjes wachten.moeilijk he 5 weken wachten.
naja doe je de groetjes aan karel.

kimmie

5 weken duurt dan ineens heeeeeeeeeeeel lang :P

Ivana gaat een paar foto's van Lady in mijn dagboekje plaatsen, dus kan je haar alvst zien...

Ja volgens mij kom Karel ook in de rui...
Hij laat alleen geen grote "echte" veren los...
Alleen kleintjes...

Een kroel voor pico en chica van mij...

Groetjes Kim

chica

hallo kimmie
de kroel heb ik doorgegeven ze vonden het heerlijk.
ik zal zeker elke dag kijken in je dagboek of de foto's van lady erin staan.
ja 5 weken duurt HEEEL lang!!!
groetjes ilse.
dikke kus aan karel ;D :D ;) :-*

kimmie

Gelukkig vinden ze me kroel lekker... ;D

Ik kijk al elke dag...
Maar nu ietsje vaker...
Ze is heel mooi hoor Ilse..!! ;D

Groetjes Kim

p.s. Ik mag Karel nog geen kusjes geven... dus ik geef een kushandje goed? :D

chica

kimmie

Heey Ilse,

De foto's van Lady staan er hoor!!
Karel vond het hand kusje heerlijk...

Chica en pico nog heerlijk aan het ruien?

Groetjes

ManjaV

Hoi Ilse,

Wat een lieve valkjes heb je. :D Ik vind je foto's heel leuk. Zo te zien hebben ze ook een prachtig klimding om in te klimmen en te spelen.
Mooi gemaakt!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

chica

dankjewel voor het compliment.
De klimboom valt nu bijna uit elkaar omdat hij al heel lang mee gaat.Maar het is nog steeds hun liefelingsplaatsje.

hallo allemaal,
mijn computer deed heel raar vanddag dus kon niet inloggen.ik kon wel op internet maar kon niet inloggen.heel raar ???maarja nu is het opgelost.
ik heb gisteren mijn transportkoffertje aangekregen en heb toen meteen een afspraak gemaakt voor de dierenarts.om 8 uuur s'avonds kwam ik bij de dierenarts aan.Het was een hele aardige man die denk ik gespesialiseert was in vogels.hij heeft toen mijn valkjes hun vleugels geknipt.Het is de eerste keer dat ik de vleugels knip.Omdat ik er eerst heel hard tegen was heb ik nooit gedaan.Maar omdat ze wat minder tam werden en telkens van mij weg vlogen heb ik de vleugels geknipt.het is ook heel handig want ik ga binnenkort op vakantie en dan kan mijn poetsvrouw de valkjes ook uit de kooi doen zonder dat ze tegen het raam aaanvliegen.Dus ik heb de vleugels gekinpt.toen ik thuis kwam waren ze heel stil.Ik haalde ze uit de kooi en voor het eerst in een hele tijd kwamen ze weer naar mij toe vliegen naja "vliegen".ze hebben net een hele tijd bij mij gezeten zupersgatig.maarja ik ze kunnen ook niet weg.misschien vinden ze het wel heel stom bij mij.maar ik zet ze ook heel vaak op de kooi waar een speelplaats op zet en op de klimboom.
dus dat ik wel ok.
maar wat zag ik vanmorgen nou?
Ik heb weer last van motjes larven. Dit zijn zoon viese wormen.Het liep weer op mijn plavond en nu ook zlefs in mijn eten.Ik hen meteen mijn eten in de vuilbak gegooit en ben nu een grote schoonmaak aan het maken.Ik zit hier met een ppot seepzop en handschoen aan te typen.Ik HOOP egtt dat nu de wormen weg gaan maar het is heel moeilijk weg te halen.ik heb zoon rail op het plafond hangen voor de schilderijen op te hangen en daar achter zitten ze.daar kom ik nooit bij. :( >:(
MAAR ik zag nog iets in mijn eten zitten.er zten hele kleine zwarte beestje in.Wat kan dat zijn?heb nu nieuw voer gekocht en heel goed afgesloten.
naja ik ga nu verder de schoonmaak doen.
dikke kus aan al jullie valkjes.

kimmie

Heey Ilse,

Wat vervelend nu net voor je weg gaat!!
Is het wel weer lekker schoon als je terug komt...
Maar hoe komen ze achter die rail..??

Wel leuk dat je valkjes nu weer bij je zitten...
Kan je weer kroelen...

Wat die zwarte beestjes zijn weet ik niet...

Kusjes voor pico en chica

Groetjes Kim

chica

de kus is aangekomen.ze geven de groetjes aan karel.
en hoe de larven daar achter komen komty omdat ik een mot in mijn kamer had en die heeft eitjes gelagt achter de rai.heel irritant maar ik heb nu de rail per ongluk er af getrokken.ben nu proberen er terug op aan zetten anders kan ik iemand die heel boos gaat worden.
groetjes ilse ;D

kimmie

lekker irritant zeg zo'n motje...!!

lukt het met de rails?
Daar zal diegene niet zo blij mee zijn :D

Groetjes!!