##pico & chica##(nieuwe speelplaats aan het bouwen)+ heel boos op dierenwinkel.

Gestart door chica, 7 januari 2007, 20:49:31

« vorige - volgende »

chica

het vorige voer bevatte - zonnebleompitten,meloenpitten,tarwe-opgedrooge sla,brocoli,banaan,rode vruchten,... ,allerlei soorten graa.... in ieder geval bevatte het heel veel soorten zaden
het nieuwe voer heb ik gemengd met tropisch voer het bevat nu - zonnebleompitten ,opgedroogde vruchten,sla,brocoli,het grote verschil is dat dit voer heel veel kleine ronde glimmende bolletjes bevat en het oude voer niet.
ze wil er maar niet van eten.
ze eet wel groeten en trosgierst maar geen eten.
wat moet ik nu doen?
groetjes ilse ???

Romy

Hoi Ilse

Ik vrees dat er niks anders opzit dan een nieuw pak van dat oude voer te bestellen. Hoe sneller je het doet, hoe sneller je het hebt. En dan met die pak proberen af te bouwen door het oude en het nieuwe te mengen.

Wat bedoel je met ronde glimmende bolletjes? Mijn inziens is dat gewoon zaad? Welk kleur hebben die??

Groetjes
Romy

chica

ik heb nu meteen nieuw voer bestelt.
maar het duurt zeker nog een ander halve week.
naja hopen dat ze nu maar wat gaat eten.
groetjes ilse ;D

Romy

Hoi Ilse

Ik denk dar je er verstandig aan gedaan hebt om het oude voer opnieuw te bestellen!

Groetjes
Romy

chica

het is weer helemaal in orde met chica ze eet weer.en ik ga haar straks een wegen maar ik denk dat ze wel weer is bijgekomen.jes!!!!
;D te veel trosgierst gegeven denk ik !!
groetjes ilse ;D :)
bedankt voor de hulp

chica

vandaag is chica 4 gram bijgekomen.joepi.
naja ik denk toch dat ze 4 gram is bijgekomen ze stond op de weegschaal en ze woog 94 gram maar toen woog ik nog een keer en toen woog ze 90 gram.Ze is in ieder geval niet afgevallen dus ik ben al heel blij. ;D
groetjes ilse

Romy

Hoi Ilse

Misschien is het makkelijker om chica te wegen als er een potje of zo op de weegschaal staat, waar chica op haar gemakje kan op zitten. Zo zit ze stil en kan je beter wegen.

Wat een geluk dat ze niet meer vermagert! En nu stilletjes aan weer bijkomen en Chica zal snel weer de oude zijn!

Groetjes
Romy

chica

ja ik heb er ook een doosje op zitten.maar toch verschilde het?
naja ze is net vermagerd en reageerd dus goed.
bedankt voor de reactie
groetjes ilse ;D

chica

hallo
ik denk dat ik teurling 228 voer ga kopen.
is dit goed voer? en hoe lang kan ik dit bewaren?omdat het 20 kg is.
groetjes ilse ;D

chica

hallo
ik had vandaag nog wat foto's getrokken.

dit zijn ze dan.het zijn heel wat .maar ik heb ook heel lang geen foto's meer erop gezet.
groetjes ilse ;D

kimmie

Heey Ilse,

Ik kom ook even jouw dagboek lezen...
Wat een mooie valkjes heb je...
Wat goed dat chica niet meer afvalt...

Ik kom zeker vaker bij je langs...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

chica

dankjewel  ;D
ik ben ook heel blij dat chica niet meer afvalt.
Ik ga maandag of dinsdag naar de dierenarts om de nagels te knippen,vleugels te knippen en een sheckbuert te geven.en dan ga ik met een gerust hart op vakantie.
Ik hoop egt dat er niets gebeurt met pico en chica als ik op vakantie ga.want ik durf niet niet op vakantie te gaan omdat mijn vorige valje gestorven is toen ik een weekje weg was.Ik ga over 3 weken op vakantie en ik sta nu al te trillen op mijn benen.leuk dat je nog eens vaker lanks komt.
groetjes ilse ;D

kimmie

Je hebt toch een oppas??

En als je die check-up hebt gehad kan je met een gerust hart op vakantie...
Gewoon bellen hoe het gaat...

Waar ga je naar toe als ik vragen mag?

Groetjes Kim

chica

ik ga over 2 weken skieën in charmonie ligt in frankrijk.
eigelijk ga ik snowboarden maar ik noem het gewoon skieën.
groetjes ilse ;D

kimmie

Oh gaaf Ilse!!

Ik kan niet skieën, of snowborden...
Vind het wel leuk om te zien...!!

Hoe gaat het met chica en pico??

Groetjes Kim