##pico & chica##(nieuwe speelplaats aan het bouwen)+ heel boos op dierenwinkel.

Gestart door chica, 7 januari 2007, 20:49:31

« vorige - volgende »

chica

kroel is doorgegeven ze vonde hem eerlijk al hadden ze er niet zo veel zin in omdat ze aan het slapen waren.hihi
groetjes ilse
succes met overhalen.

kimmie

Ik kan heel lief kijken met dit oog hahahaha ;D
Ik heb nieuwe foto's geplaatst in mijn dagboek.. :o

Groetjes!!
Groetjes Kim, Karel en Lady


chica


Little Cockatoo

Prachtige valkjes heb je. Ik ben vandaag pas begonnen met mijn dagboek, dus heb nog heel veel te lezen, zeker al die pagina's van jullie  ;).

Die speelplaatsjes zijn erg leuk. Ik ga morgen ook één komen voor mijn valkjes.

Gr. Hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Romy

Hoi Ilse

Wat fijn dat je goed voer gevonden hebt voor je valkje! En dat ze er zo lekker van smullen!
Ik ben ook erg benieuwd naar je speelplankje, normaal gezien begin ik er vandaag ook aan.

En je punten... Ik hoop dat je je herpakt want ik denk niet dat je ouders dit leuk vinden. Het is cliché, maar het is het belangrijk voor later! Maar ach, je hebt nog tijd genoeg om je te herpakken he :) Laat je maar niet teveel afleiden door je valkjes ;)

Groetjes
Romy

chica

hallo
ik kon gisteren niet op internet want er was een man bezig met de verwarming en natuurlijk had hij weer wat fout gedaan :D.
gisteren ben ik ook naar het winkelcentrum geweest.daar wou ik wat spulletjes kopen voor mijn speelplaatsje.maar wat bleek nou:ik ben heel erg tegen om dieren te verkopen in een dierenwinkel eker honden,papagaaien,frenten enzo..
laatst in de krant stond ook dat je GEEN honden meer meg verkopen in de dierenwinkel.maar wat zag ik nou.er lagen daar allemaal honden achter glas in een doosje te slapen >:( >:( >:(.die puppy's hebben gewoon verdovendemiddelen gekregen.het zag er zo zielig uit.dus ik zei zo tegen die verkoopster"deze winkel is het niet waard dat ik hier wat koop" en ik liep boos weg.latr op de dag heb ik dan ook de dierenbescherming gebeld en ze zeiden dat ze er wat aan gingen doen.dus de volgende keer dat ik daar kom wil ik geen honden meer zien achter glas.dus ik heb gisteren niks kunnen kopen.vandaag heb ik dan ook alles kunnnen pakken wat ik kon gebruiken en heb toch iets gebouwd.
op de foto zie je het niet zo duidelijk maar het ziet er wel leuk uit.al zeg ik het zelf.
pico en chica willlen er voorlopig nog niets van weten maar dat komt wel.wennnen dus.
ik zet straks de foto's er op.
groetjes ilse.
morgen ga ik naar de winkel voor toch nog wat speelgoed te halen. ;D :D ;)

chica


chica

foto's zijn niet egt heel duidelijk
maar ik zal er morgen of straks wat duiderlijkser op zetten.
ook wanner de valkjes erop zitten.want nu zie je niet alles wat er is.
groetjes ilse ;D :D ;)

kimmie

Heey Ilse,

Wat zielig voor die hondjes..!!
Je hebt groot gelijk dat je de dierenbescherming hebt gebeld...
Ik vind het ook heel tof dat je dat tegen die verkoopster durfde te zeggen...

Wat wordt je speelplaats mooi!!
Gaaf hoor...!!
Pico en Chica hebben het vast naar hun zin, als ze er op durven te zitten :D

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


chica

dankjewel kimmie voor het compliment.
en voor zoiets durf ik best wel wat te zeggen tegen de verkoper al kan zei er niet veel aan doen.maar ze moet er dan maar niet gaan werken ;Dhihi.
groetjes ilse ik denk dat de speelplaats morgen of overmorgen af is.
groejte ilse ;D

chica

hallo
ik moet jullie nog even iets leuks vertellen.
toen chica en pico zonet uit de kooi waren en over het bureau liepen.was ik een glas water aan het drinken en chica klom toen op mijn schouder en dronk dus mee.naja ik zag dat ze ook wilde drinken en hied het glas naar haar toe gericht en ze dronk er van.het zag er heel grappig uit.dan moast ik maar uit hun drinkbakje drinken.hihi ;D
------------------------------------
zonet hebbben ze even op mijn speelplaatsje gezeten.ze vonden het maar raar.ze hebben even wat rosgierst gegeten en toen heel snel wegelopen naar mijn schouder.
-----------------------------------------
vandaag zijn ze egt van 8.00 s'morgens tot nu aan het fluiten.het is heel leuk oom naar te luisteren.ze fluiten alles wat ze ooit al hebben geleerd.het klonk heel mooi dus heb ik het opgenomen en het ingesteld als beltoon.
maar wat wel grappig is.toen zonet mijn gsm ging dacht mijn moeder dat de vogels waren ontsnapt en ergens in de bijkeueken waren.ze schrok heel erg. ;D
ik lach toen helemaal plat en zei dat het mijn gsm was.toen moest zij ook wel een beetje lachen ;D ;D ;D.
-------------------------------------------
ik zag zonet dat chica haar ontlasting er heel raar uit zag.het was plat en een beetje grijs met wit erin.het was ook best waterig.weet iemand wat dit kan zijn?
----------------------------------------
groetjes ilse ;D :D ;)

Romy

Hoi Ilse

Wat dat rare poepje precies wil zeggen, weet ik niet. Is het al nog gebeurd?
Ik merk soms dat Flupke ook wel eens een raar poepje laat vallen. Maar de keer erna is het dan opnieuw normaal en dus maak ik me geen zorgen.

Flupke moest ook nog niet zoveel weten van haar nieuwe speelplaatsje hoor ;) Ze moeten er een beetje aan wennen denk ik! Volgend weekend zal ik me daarmee bezighouden.

Wat leuk dat je je beltoon kan instellen met valkjesliedjes :) Dat zal ik zeker niet doen, want meestal als Flupke een geluidje maakt, dan is het krijsen! Ofwel... het is misschien handig, dan hoor ik zeker m'n gsm ;D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Ilse

Bedankt voor je bezoekje aan mijn verhalenboekje.

Groetjes

mara

chica

o graag gedaan hoor.
ik vond dat ik wat moest vertellen over je leuk verhalen boekje.ik ben iegelijk noog aan het lezen het is ook zo veel.
groetjes ilse
ik kom nog wel eens langs. ;D

kimmie

Heey Ilse,

Wat leuk dat je dat fluitje als beltoon heb!!
Je moeder zal wel gedacht hebben ;D

De speelplaats is vast nog even wennen voor ze...
Zal je straks zien dat ze nergens anders meer zitten...

Met dat poepje kan ik je helaas niet helpen...

Groetjes!!
Groetjes Kim, Karel en Lady